Miksi miehet ei käytä kortsua?

nainenmiettiiomiaan

Mulla on eräs mies ketä tapailen. Kerran oltiin sängyssä ja pantiin paljaalla. Siitä tuli kunnon riita kun epäilin olevani raskaana, välitkin meni vähäks aikaa poikki.... Onneksi oli väärä hälytys.. tapasimme uudelleen viime viikonloppuna ja harrastimme äärettömän hyvää seksiä ainakin kolme tuntia putkeen. Mies laukesi 4 kertaa (mikä ori, en oo koskaan tavannut miestä joka jaksaisi noin pitkään.....)

Ennen kuin aloitimme seksin pyysin miestä käyttämään kortsua jotta ei tulisi taas riitoja niin kuin viimeksi silloin.. hän haki kortsut ja sanoi laittavansa sellaisen ennen kuin laukeaa. Ei laittanut. Laukesi mielestään ulos mutta epäilen tätä vahvasti.. Varsinkin kun hän pyysi, että hän hakemassa jälkiehkäsyn aamulla.

Onko paljaalla paneminen oikeasti niin paljon parempaa että tekee tolleen?Varsinkin kun hän on meistä se joka enemmän pelkää että tulen raskaaksi.

Toisekseen miksi miehet nuolevat pillua ja onko miehiä jotka erityisesti pitävät siitä ja miksi?

Mulla ei ole koskaan ollut kiiinnostusta antaa mun pimperoa kenenkään nuoltavaks mutta viimeks annoin tän tyypin nuolla. Ja se suorastaan hautas koko naaman niin syvälle ja söi ja nuoli ja nuoli.. ainakin kolme kertaa tää tapahtu ja sitä kesti pitkään. Ja vielä sen jälkeen kun olin lauennut.. outoa!?!!?!??!

Miks kukaan ei kertonut mulle, että ratsastaminen on niin hemmetin vaikeeta? Vai oonko vaan laiska ja huonossa kunnossa? Tuntu et siit ei tuu mitään!

semmosiii kyssäreit teil miehil.

68

4138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletpa_klovni

Vastaus tulee nyt ensin naiselta, sori vaan. Jos sulla ei oo mitään ehkäsyä, niin älä sitten anna kellekään. Ei pidä olla niin tyhmä, että kuuntelee tollasta skeidaa "mä laitan kortsun ennenku laukeen". Mistä hyvänsä voi tulla raskaaks, tajua jo se. Ja miks ihmeessä sä haluaisit tulla raskaaks jolleki randomtyypille, miettisit vähä lastaki. Lapsia ei pidä tehdä, ennenkuin sillä on tiedossa suht vakaat olot ja molemmat vanhemmat sitä lasta oikeesti haluaa. Aikuistu!

Vastatkoon miehet muuhun...

• nainenmiettiiomiaan

Vittu sä oot idiootti. se että sä et saa seksiä ei ole mun syy, mee muualle nalkuttamaan.

• asdadfdgdf
        nainenmiettiiomiaan kirjoitti:

Vittu sä oot idiootti. se että sä et saa seksiä ei ole mun syy, mee muualle nalkuttamaan.

Jos kukaan on idiootti, se olet sinä AP. Valitat ettei mies käytä kortsua ja pelkäät mukamas raskautta. Entäs taudit? HIV? Vastuu ehkäisystä on myös sinulla, jos mies ei kortsua suostu käyttämään niin ÄLÄ ANNA sille. Ei kukaan voi olla noin typerä, eihän?

• dfff2
        asdadfdgdf kirjoitti:

Jos kukaan on idiootti, se olet sinä AP. Valitat ettei mies käytä kortsua ja pelkäät mukamas raskautta. Entäs taudit? HIV? Vastuu ehkäisystä on myös sinulla, jos mies ei kortsua suostu käyttämään niin ÄLÄ ANNA sille. Ei kukaan voi olla noin typerä, eihän?

Niin, ja siitä kortsun mukavuudesta:

Tottakai seksi tuntuu miehen kohdalla paremmalta kun ei tarvitse mitään muovia ängetä kikkeliin.

Se, että kannattaisiko kortsua kuitenkin tietyissä tilanteissa käyttää, on toki toinen juttu.

• hiv pelottaa
        dfff2 kirjoitti:

Niin, ja siitä kortsun mukavuudesta:

Tottakai seksi tuntuu miehen kohdalla paremmalta kun ei tarvitse mitään muovia ängetä kikkeliin.

Se, että kannattaisiko kortsua kuitenkin tietyissä tilanteissa käyttää, on toki toinen juttu.

Joo-o, jotain randomhoroa jos pippelillä tökkii, niin melkoista itsetuhoviettiä vaatii tehdä se ilman kumia...

• nainenmiettiiomiaan

Mä tulin kysymään seksistä enkä puhumaan tollasten älykääpiöiden kanssa seksivalituksesta. Te ette tiedä tai tunne taustoja. Luuletteko te,että makaisin miehen kanssa jonka epäilisin kantavan tauteja? dorkat!

Ollaan tunnettu 5 vuotta ja tiedän kyllä mitä teen.. jospa jättäisitte vastaamisen jollekin jolla on muutakin asiaa kuin tollanen tyhjänpäiväinen provoominen.

suomi24 on kuuluisa siitä, että jengi tulee sylkee tänne mitä tahansa paskaa saadakseen jotain actionia keskusteluihin, usein myös asian vierestä kuten tällä kertaa kävi.

järki käteen!

• Ettäs näin

Ja tämä mies ei varmasti pane muita hu oria tai tautisia kapakkamuijia. Olman kortsua.

• ei ole totta!

Voi luoja mikä idiootti :D

• olet vaan tyhmä

jos sil miehel olis tauteja niin ei se kertois niistä edes parhaalle kaverilleen kun juttu leviäisi ja se eei sais ikinä enään seksiä.

• olet idiootti

Miksi naiset on niin idiootteja että antaa panna paljaalla. Se kortsu pitää laitta heti eikä silloin kun seksi on ohi. Omaa tyhmyyttäsi todellakin. Sun on turha syyttää ketään muuta jos annat työntää paljaalla sisään ja ei ole pakko harrastaa seksiä jos mies ei laita kondomia.

• taas tätä mollausta

Ei lueta (ymmärretä) kysymystä ja aletaan turha parjaus, se kertoo vastaajista paljon.
      Miehenä vastaan.
      Paljaalla paneminen on useimpien naisten kanssa parempaa, riippuen useammastakin seikasta. Oletko harjoitellut niitä seurustelulihaksia?

Pillun nuolemisessa on kaksi juttua jotka tulee mieleen, sillä voi tehdä naiselle hyvää ja se voi maistua hyvälle varsinkin kun nainen on saanut niin nestettä tulee lisää. Varmaankin miesten välillä on vaihtelua, kuinka paljon asiasta pitävät. Ei siinä mitään outoa pitäisi olla, jos sitten mies haluais suuseksiä toisinpäinkin?

Oletko kysynyt? jos ratsastaminen on vaikeaa. Se on tekniikkalaji, oppii sen jos haluaa. Myöskin fyysiset mitat voivat aiheuttaa haittaa.

• miesvastaasinulle

Paljaalla paneminen on aivan eri asia kuin yhdyntä kondomin kanssa. Oikeesti. On se. Mulla saattaa seisokki lopahtaa aika äkkiä kondomin kanssa mutta kun ollaan "luomuna" ja pannaan paljaalla niin seisoo hyvin ja tuntuu TOSI hyvältä.
      Siinä tuntee naisen lämmön, liu'un, kosteuden, kosketuksen, puristuksen, jne.

Pistä ittelles kieleen pieni muovipussi ja koeta nuolla jäätelöä. Miltä tuntuu?
      Nyt tiedät miltä miehestä tuntuu yhdyntä (tai suihinotto) kondomin kanssa.

En itse paljoa luottaisi kondomiin ehkäisyvälineenä, taudeiltahan se suojaa.
      Mutta tossa teidän tapauksessa ehkäisy taitaa olla se "juttu", eikä suojaus.

• hehe

"semmosiii kyssäreit teil miehil. "

Ja ikää oli, 15v...??? Jos näin niiiin; käytä kortsuuuu ettei sust tuu teini mutsi,ymmärräx?

• ap2012

Ikää 28. Kiitos asiallisista vastauksista. Minäkin luulin, että suuseksiä annetaan koska se tekee toisen tyytyväiseksi. Mut yllätyin täysin kun kokeilin sitä tän tyypin kanssa.. se ei nimittäin mulle niinkään merkannut ja sen kyllä huomas, olin suurimman osan siitä ajasta hiljaa sen sijaan kun muuten voihkin paljonkin.. mut mies vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.. sanoin jossain vaiheessa, että sä taidat tykätä tosta ja se oli ihan kikseissä, haltioissaan tai jotain, musta tuntu että se tykkäs siitä mausta.

Mä en tosin tiiä ketään naista joka suorastaan nauttis suihinotosta tai sen mausta, siksi kysyin tuota.

Ja mitä ratsastamiseen tulee niin uskon että se on tekniikkalaji mut mä en vaan hiffaa sitä ja en usko että mieskään nautti viimeks kun olin ihan silleen et mä en osaa:D Mut se oli kyl kiva kun mies tunki kyrpänsä niin syvälle sisälleni kuin vain meni ja mä aloin tärisemään, mutta se tapahtui niin hitaasti ettei ollut kyse mistään orkusta vaan enemmänkin siitä et meni niin pohjaan asti ettei varmaan koskaan..

Mä en tykkää panna takaapäin, se tuntuu ihan hyvältä mut mulla on joku epävarmuus siitä et näytän takaapäin ihan lihavalta jne.. mut tää mies nyt taas vaatimalla vaati et tehdään se takaapäin, niin me tehtiinkin ja mulla oli siin vaiheessa jo vaatteit päällä, periaatteessa siis toppi.. jossain vaiheessa kesken kaiken mies alkoi nostaa mun toppia ylös.. eli ns. pois mun päältä et näkis mun selän.. miksi?

Ja sitten mulle täysin uus asento, toimi mutta mietin et ootteks te miehet kokeilleet ja mikä siinä on hyvää vai onko se vaan helpompi kuin lähetyssaarnaaja koska siinä ei tarvii miehen nojata käsiinsä.. elikkä mies on kyljellään ja nainen on selällään ja jalat levällään jotka on aseteltu miehen yli.. eli nainen makaa ristiin miehen yli.. vaikea selittää mutta tiedättekö?

Otin suihin mieheltä kerran tuon pitkän session aikana ja se ei kestänyt kauaa..

Jos mies tulee 4 kertaa niin onko se saavutus? minusta on!tarkoittaako se, että minäkin olen hyvä ja haluttava? suoraan sanottuna olin ihan huono sängyssä.. ekan kerran elämässäni valitin jopa, että en pysty enää.

Mulla oli sisäreidet monta päivää kipeet ton jälkeen ja kroppa mustelmilla..

Eipä mua taudit paljoo pelota, raskaus tietty vähän mut toisaalta mä en ala mitään jälkiehkäsyy syömään jos se ei viiti kortsuu laittaa.

suutelevatko miehet seksin aikana? kai tämäkin on makuasia.. itse tykkään mutta nykyinen mies ei ja homma menee enemmän semmoseks suukotteluks kiimasena, häiritsee.

Ja tykkään että minun kaulaa, rintoja ja korvia nuollaan.. hän ei tee sitä, olen yrittänyt vinkata mutta ei se tunnu oikeen kiimassa tajuavan paljoa.

Oon harrastanut paljon seksiä mutta usein huonoa, haluan oppia ja siksi kysyn.. samalla haluan ehkä panostaa. Jos teillä on jotain kivoja vinkkejä naiselle niin vois ens kerralla kokeilla niit sen kanssa.

• Ei oo todellista...

Tämän kirjoittaja ei kyllä mitenkään voi olla 28v. Ei mitenkään. Kirjoitus on kuin 13-vuotiaan tasoa.

• Pillupampula

Kyllä se on miehen homma hankkia ne kortsut, ei naisen!
      Lähinnä sen takia että mies tietää mikä kortsu malli ja merkki sopii itselle ja mikä ei vaikuta peniksen tuntoon negatiivisesti. Ei nainen voi tälläsiä tietää, varsinkin jos kyse on uudesta miehestä ja ensimmäisistä panokerroista. Raskaaksi voi tulla vaikka ei laukea sisälle sillä miehillä tulee kiimatippoja jotka voivat raskauttaa.
      Jotkut miehet pitävät pillunnuolennasta mikä on tosi mahtavaa! Jos ehdit laueta pillunnuolennasta sano miehelle että tulit jos ei ymmärtänyt äänistä tai liikkeistä. Se on hirvee tunne kun on herkkänä laukeamisen jäljiltä ja tollanen jatkuu, auts. EI kiva.
      Ratsastaminen on vaikeaa jos mies on liian lihava sillä silloin hajareisi asento on liian leveä ja ei pysty tehdä ratsastusliikettä. :(

• mk

Kondoomi ehkäisynä kullin päälä on vähän sama asia kun menisi sadetakki päällä suihkuun ja yrittäisi pestä itsensä. TEini-iässä se meni mutta ei enää yli 50v mitään kumejä käyteta ja kun vielä puolison kanssa ollut jo yli 20v niin kumit on udohdettu jo aikaa sitten.

• ei kandee unohtaa
        mk kirjoitti:

Kondoomi ehkäisynä kullin päälä on vähän sama asia kun menisi sadetakki päällä suihkuun ja yrittäisi pestä itsensä. TEini-iässä se meni mutta ei enää yli 50v mitään kumejä käyteta ja kun vielä puolison kanssa ollut jo yli 20v niin kumit on udohdettu jo aikaa sitten.

Se voi puoliso älähtää, jos tuolla asenteella käyt Tallinnasta hakemassa pöpön.

• mk
        ei kandee unohtaa kirjoitti:

Se voi puoliso älähtää, jos tuolla asenteella käyt Tallinnasta hakemassa pöpön.

Ei ole tarvetta käydä muualta kun saa riittävästi kotona ja kun en tähän ikään ole seksistä tarvinnut maksaa niin en koskaan tule siitä maksamaan.

• nainenmiettiiomiaan

Kiitos jälleen vastauksista. Ymmärrän, että ilman kumia on parempi. Mutta jos mies sanoo mulle että laittaa sellasen ja ei sit laita...niin tuntuu et mä joudun ottaman vastuun koko hommasta. Jos en hanki pillereitä niin näillä näkymin oon kohta raskaana tai sitten joutuisin jotain jälkiehkäsyy vetelee ja se ei nappaa!

Mies ei ole lihava vaan hoikka, minäkin olen normaalikokoinen tai itseasiassa pieni nainen.. eli ratsastaessa jalat väsy, hikoilin ja en tiennyt miten päin sen kyrvän olis pitänyt sinne sisään mennä.. mies kertoi että joku tuntuu hyvältä, mutta en jaksanut pitää samaa asentoa kauan.

• jepsjeps.

Heh. Ratsastaessa jalat väsy? Mitä ihmettä. Siinähän ollaan polvien varassa etukenossa, se ei rasita jalkoja tasan tippaakaan.
        Miehen touhutippa muuten tutkimuksien mukaan ei sisällä lainkaan siittiöitä.
        Voitte nussia alkuun paljaalla ja laittaa kortsun hieman ennen laukeamistakin.
        Koetappas muuten unohtaa ihan täysin se miltä näytät takaapäin. On sen verta mahtava asento,että äläpäs kehtaa jättää väliin tuota.

• Protsku

Tuosta laukeamisesta. 4 kertaa on alkulämmitely ainakin mulle ja ensimmäinen lasti on Peter North tasoa (oikeasti), tytöstä riippuen muutaman tunnin sisään menee 10 kertaa.

• hkgf

Joo vaan kun minä voin nussia sen muutaman tunnin samaakin patia, jos tässä nyt kerran sille tielle lähdetään. Paremmaltahan se sillon maistuu,nih.

• nainenmiettiiomiaan

meilläkin loppu aika kesken;) tiedä mitä se olis jaksanut.. kunnon kone!

• Billbao

Kortsun kanssa naiminen on kuin seinän takaa nussiis.
      Kyllä paljaalla on paljon ihanampaa,mies tuntee mahtavat puristukset kalussaan varsinkin jos olet viivapilluinen tyyppi.
      Eikä siinä raskaaksi tule jos vetää pois ennenkun tulee.
      Jos pääsee tulemaan eikä millään malta vetää pois kesken ihanan session, niin sellaisessa harvassa tapauksessa voi ottaa katumuspillerin.

• ____________________

Sääli ettei äitisi ottanut katumuspilleriä kun sinä sait alkusi. Olet niin vastenmielinen ja tyhmä jätkä kun olla voi! Todella suuri sääli, että olet vielä paskoja geenejäsi mennyt levittämään eteenpäin...

• mies32

Aloittaja on lapsellinen, hölmö ja kokematon reppana.

Toivottavasti vielä oppii aikuiseksi.

• kierukalla

Miksi miehet ei käytä kortsua?

Muista miehistä en osaa sanoa kun olen hetero.
      Meillä ei (onneksi) käytetä ensisijassa siksi kun naiseni inhoaa kortsuja ja käyttää mieluummin kierukkaa.

• M21.5

Täytyykö tuo kierukka vetää päälle heti naimisen alussa?

• M20,5
        M21.5 kirjoitti:

Täytyykö tuo kierukka vetää päälle heti naimisen alussa?

Täytyy ja ehdottomasti heti ennen sisään viemistä laittaa se terskan juureen ja tiukasti. Itse käytän työmaalta saatuja nippusiteitä ja se ajaa saman asian.

• pöpökulli

ite voin kertoa et olen mies ja mulla hiv ja vuosien varrella naiset ihmetelleet kun käytän kortsua ja siis en yleensä kerro ekana etä on pöpö.ja moni nainen on melkein loukkaantunu kun laitan kumin.ja naiset ruvennu selittää et heillä ei tauteja.mut niil ei oo tullu mieleen et toisel voi olla.ja itse olen saanu kaataa useita naisia ja olis ollu mahdollisuus jokaista SUOMALAISTA nussia ilman kumia.matkan varrel osunu pari venäläistä tyttöä(ei huoria)ni niille on itsestään selvyys että kumia käytetään.mut suomi naiset makaa kintut auki ja :tervetuloa tänne!ja yksikään ei ole neitsyt ollut.ja sen tiiän et nuorten keskuudessa hiv leviää kuin pilvet taivaalla.

• <sdg

Ikäänkuin sullakin vielä muka olis oikeus nussimiseen.

• Järkyttävää...

"ite voin kertoa et olen mies ja mulla hiv ja vuosien varrella naiset ihmetelleet kun käytän kortsua ja siis en yleensä kerro ekana etä on pöpö."

Hiv = "pöpö"??? Toivon todella, että tämä on provo. Hiv:sta pitäisi aina kertoa mahdolliselle tulevalle seksikumppanille, jotta henkilö saa itse päättää haluaako panna hiv-positiivisen kanssa. Veikkaan, ettei juuri kukaan haluaisi jos tietäisi. Meillä täällä Suomessa luotetaan aivan liikaa hyvään onneen.

• Vastuuta kehiin

Jos olet tosissasi tuosta, että sulla on hiv, mistä et kerro kumppanillesi niin olisko aika vetää se pää persuksista pois ja ottaa vastuuta myös toisesta?
        Jokaisella on oikeus harrastaa seksiä mutta myös velvollisuus huolehtia toisen turvallisuudesta samalla.
        Ja siihen on turha vedota, ettet saisi lainkaan tai et kumppanin saaminen ylipäätään on se tärkeempi asia jos sanot ennen temppujen tekemistä olevasi hiv-positiivinen ja otat riskin tulla torjutuksi.
        Kortsu voi hajota tm ja naiseen taudit yleensä tarttuu herkemmin, koska sperma jää sinne naiseen, minkä tiedät varmaan hyvin.
        Ei helvetti!!!!
        Siitä pointsit, että käytät kortsua mutta kuitenkin...
        Joko olet pöljä tai sit jotenkin katkera, kun aiheutat toiselle hänen tietämättään riskin sairastua samaan vaivaan.
        Ja kyllä, tiedän että kortsu antaa todella hyvän suojan tauteja vastaan, mutta pettämätön se ei ole.
        Ei kyl uskoisi et sunlaisiasi on mut no..

• Miksi käyttäisi kun et sitä todella vaadi. Eka siittiot lähtee heti liikkeelle kun liukaste tippa tulee kullin päähän. Turha heittää kumia kesken kaiken. Jätkä ajattelee selvästi raskauden olevan sun ongelman.
      Ei paljaalla sen kummempi ole.
      Pillua on kiva nuolla kun toiset kehuavat nuolevansa sitä.

• nainenmiettiiomiaan

No ihan sama mulle käyttääkö kortsua mut se, että tää mies melkeen teki jonku itsarin keväällä kun pamahdin paksuks niin vois vähän kelaa mitä duunailee.

Pillua on kiva nuolla jos tykkää sillistä, hyi!

• nainenmiettiiomiaan

tietääkö muuten miehet todella, että onko nyt vedetty muna ulos tarpeeksi ajoissa vai ei? naisena voin sanoa että kun se orkku tulee niin ekat sekunnit on sellasessa ekstaasissa ettei siin heti kyl ymmärrä mitä ympäril tapahtuu, ajatus siitä et se keskeytyis jollakin ulos vedolla tuntuu tosi vaikeelta!

• öjkh

Kyllä se kuule ihan potkasee, niinku kaikki aseet, kun pati lähtee.

• ,nnnnnnnnnnnnnnnn

Olen joskus käyttänyt keskeytettyä ehkäisynkorvikkeena ja voin sanoa rehellisesti et kyllä siinä ainakin helvetinmoinen kiirus tulee ulosvetäessä.
        Luovuin itse keskeytetystä kun sitä aika useesti ehti se eka roiskahdus tulla viimeistään just terskanmitan verran sinne pimpsaan ja sekin riittää, onneks ei tullu seurauksia siitä. Siinä vielä tulee mulla ainakin vähän refleksinomainen tarve työntyä vielä syvemmälle siinä vaiheessa, kun tuntee et alkaa tulla. Joku jäänne luolamiesajoilta kait.
        Niin muuten, en pidä sillistä, mutta rakastan pillun nuolemista.
        Jumalauta kun kiihottaa jo ajatuskin, saati tietoisuus siitä et pääsee kielen kanssa pillun kimppuun.

• nainenmiettiiomiaan

aijaa.. no kiva tietää :D

Puhuttiin miehen kanssa siitä miksi se ei käyttänyt kortsua ja sain aika laimeen selityksen.. "ei sillä oo enää siin vaihees mitään merkitystä, kortsulla siis, koska munan päähän on voinut jäädä siittiöitä joista nainen voi tulla raskaaks, et vaikka sen pistäisi päälle laukeemisen ajaks niin jos sen ottaa sen jälkeen pois niin se on ihan ja sama.."

jaahas!

• Paljaalla panen

Ensimmäisen kerran nain kortsun kanssa erästä netti tuttavuutta. Kun olin vakisuhteessa tottunut aiemmin paljaalla panemaan, niin mieli teki ilman kumia. Sitten kokeilin et miten nainen suhtautuu, et alkuun paljaalla ja sit kortsu loppuun. Näin meni monta kertaa panot. Kun suhde alkoi hiipumaan, niin kumin kanssa en lauennut, vaan jouduin vessaan kädelle. Seuraavan kerran sanoin, et nyt lasken sisään. Hän ei kiimoissaan ymmärtänyt tai kuullut sanojani ja sain hirveen ripityksen, et miks tein niin. Se suhde loppui siihen panoon ja onneksi hän ei tullut raskaaksi.

Puhdas ja terve pillu ei maistu sillille!

• MuaPanettaaaa..

Miksi rukkaset kädessä,,
      Ihme nipoakka jos ei ilman kumia anna!
      Työnnä sinni iPhones Kortsussa, se varmaan sulta löytyy..

• 14+4

Meillä emäntä taitaa vihata kortsua enemmän, kuin minä. Jos oikeasti et osaa vaatia sitä kondomia tai ylipäätänsä mitään ehkäisyä, niin ehkä se raskaus ei kovin kummoisena yllätyksenä tule kummallekkaan.

"Onko paljaalla paneminen oikeasti niin paljon parempaa että tekee tolleen?" No et sinä kyllä kirkkain lamppu ole, jos oikeasti uskot tuommoisen selityksen. Ehkä ei kannata sitä sokeata luottamusta harrastaa.

Ehkä kannattaisi siitä suuseksistä kieltäytyä, jos se ei ole kivaa. Jätkällä on kyllä omituinen tekniikka, jos se sinne koko naamansa hautasi...Tai sitten lääniä on liikaa, tiedä näistä.

• Heikoo

Siihen että miksi miehet ei käytä kortsua: Tuntuu vaan niin perskeleen paljon paremmalta ilman. Ja todella kiihottavaa on laukoa lasti sisään. Siitä kun tuntuu aika monet naisetkin tykkäävän. ;)

• EI!

ONKESE se härpäke luonnollista

• isukki51

Kyllä se on vaan niin paljon parempaa paljaalla. Ja vaimokin kertoo olevansa tyytyväisempi kun saa kaiken mitä mies voi antaa. Missään tapauksessa ei voi olla varma laukeamisen hetkellä, ettei ensi ruiskaus mennyt sisään vaikka lupaisi vetää ulos. Meillä on takana jo yli 30 yhteistä vuotta ja voin sanoa, että avoimuus vaikeidenkin ja herkkien asioiden keskellä vie suhdettanne eteenpäin.

• Big Kahuna

Kyllä se tuntuu paremmalta, hieman ainakin. Naisen tuntee muuten paremmin sen paljaan kalun ympärillä vaikka moni väittää muuta. Ja muutenkin, minua kiihottaa ainakin suunnattomasti laueta naisen pilluun mikä lisää puolestaan orgasmin tunnetta.
      Lisäksi kortsu vie multa todella paljon pois tuntoaistista, eli en välttämättä tunne muuta kuin sen et onko sisällä ja senkin jotenkuten mikä taas puolestaan vaikeuttaa seisokin pitämistä ja laukeamista. Se taas tuntuu todelta epämiellyttävältä kun rynkyttää tunninkin puolilerpun vehkeen kanssa eikä laukeaminen ole lähelläkään.
      Mutta tää on tietenkin vakisuhteeseen paremmin sopiva tapa ja ehkäisy täytyy olla sovittu muulla tapaa. Just, ettei tule riitoja ym. Yhden yön suhteessa en todellakaan ole ilman kortsuja.
      Pillunnuoleminen kiihottaa mua ainakin suunnattomasti. No mitä tähän voi sanoa, se on ihana värkki ja muutenkin, se on se naisen tuoksu ja maku;) Ja tietenkin naisen kiihottuminen siitä nuolemisesta muutenkin on mahtavaa, mutta tietysti naisen sit täytyy pitää siitä et nuollaan.
      Mut onhan se tietysti miehestä kii, ei kaikkia houkuttele työntää muuta kun muna sinne joten sillain.
      Älä murehdi, et ole ainoa nainen, kellä on vaikeeta "pysyä satulassa". Mut kyllähän sen oppii jos jaksaa harjoitella. Ja moni nainen nauttii ratsastamisesta, kun pystyvät määrämään itse tahdin ja saavat miehenkin syvemmälle. Näin aikaisemmat kumppanini on mulle sanonu. Joten, ei muuta kuin treenamaan.
      Toivottavasti tää selvitti asioita.

• poiutre

Suurimmaksi osaksi psygologinen juttu tuo "kortsu vie tunnon" höpö höpö,

Mistä siis johtuu että sitä ei edes huomaa jos kortsu hajoaa kesken kaiken??
      ja ei, ei se siitä johdu että tunto aisti ei olisi kunnossa.
      Jos vaan ei ole kehittänyt itselleen kortsu kammoa ,niin aivan hyvin homma pelaa kumilla tai ilman ,joskus jopa kiihottaa se kumppari :-)

Eikä todella voi verrata siihen että "laita kumi kielen päälle ja yritä nuolla jäätelöä " naurettavaa ,ellei sitten ole maukuaistia munan päässäkin :-) useimmilla ei .

• Aivan sairasta

Kumifetisistit käyttää kortsuja!

• Big Kahuna

Tiedän kyllä itseni parhaiten, paremmin ainakin kuin muut. Enkä ole näissä asioissa oppinut jauhamaan sitä itteensä.
        Jos se pillu tuntuis samalta kortsun kanssa kuin ilman, niin käyttäisin sitä kyllä maailman tappiin asti.
        Sitä paitsi olen joka kerta huomannut kyllä kortsun hajoamisen. Ei sitä voi olla huomaamatta idioottikaan.
        Toisekseen en pelkää kortsuja, jos pelkäisin, niin en käyttäisi niitä lainkaan. En edes yhden yön suhteissa.

• Vielä toimii

Jos ei ole ihan tunnoton kalikka, tai jurrissa, niin kyllähän kortsun hajoamisen huomaa. Niin hyvältä se tuntuu.

• Hohohokokkk

Mikäs sen tärkeämpää elämässä kuin oma nautinto. Miksi että pässit kuppakepit ajattele että se kiltiltä näyttänyt naapurintyttö on voinut duunata jotain räkänokka narkkaria jolla on HIV sata kertaa paljaalla?
      "Säälittävää kuunnella vinkunaa että se vaan tuntuu paremmalta paljaalla. Näin ne taudit leviää vaikka niin moni ajattelee että ei se mun kohdalle satu.

• Big Kahuna

Ton takia sanoinkin, et paljaalla paneminen kuuluu vakisuhteeseen, jos ehkäisy on muulla tavalla hoidettu. vaatii kyl muutenkin luotettavan kumppanin.
        Ei sekään tietysti satavarmana riskejä poista(->jos kumppani kuitenkin pettää), mutta vähentää se riskejä huomattavasti saada joku "narkkitauti" tai jotain.
        Itsellä jo kokemusta takana enkä ole kertaakaan sairastellut seksin takia. Ja ihan näillä eväillä, vakkaria paljaalla ja yhen yön jutut kortsun kanssa tai ei ollenkaan.
        Mut tää on mun tapa, ei sit näköjään sovi muille eikä tarvitsekaan.
        Ja tosiaan, tiedän tuntoaistini paremmin kuin muut.

• Kakkukahvit

Mä en pane ikinä kumin kanssa, koska se tuntuu ihan paskalta ja mulla lopahtaa seisokki joka kerta, kun yritän säheltää sellaista päälle, erektio-ongelmia kun on. Parisuhteessa on käytetty pillereitä, mut saatuamme tietää, että olen hedelmätön, ei tarvitse käyttää niitäkään. Jee.

• vieras...

itse naisena täytyy sanoa että paljas kyrpä tuntuu paremmalta ja saan helpommin orkun. minusta on kiihottavaa että sisälläni on jotain kovaa ja paljasta. (olen vakisuhteessa, enkä käytä kortsua. Pelataan venäläistä rulettia) Minua myös kiihottaa ajatus että jätkä laukeaisi sisälleni ja näyttäisi kuka on herra ja että nainen on luotu tyydyttämään miestä ilman kortsuja. Tämä tietenkin vain vaki suhteissa ja laitetaan loppu vaiheessa kortsu päälle. En ole tullut raskaaksi ja tämä on toiinut jo vuoden tai ylikin

• Lastaaja

Paljaalla parasta ja hauska ajatella myöhemmin avattiinko se suurin lahjapaketti jossain yhdeksän kuukauden päästä :)

• asdasdasdasdag

Saat sinäkin hauskan yllätyksen kun sukupuolitautitesteissä löytyypi HIV-testin positiivinen tulos :) se kun valitettavasti voi olla kenellä vaan. Sen saamiseen riittää yksikin suojaamaton seksikerta, ja kuinkahan montaa ehtii sinä aikana painaa ennen kuin tauti tulee ilmi? Usein kun oireita ei edes tule.

• Namiskukkeli

Mulle kävi sillain jotta aloin seurustella 17 vuotiaan tytön kaa.
      Hän ei tykänny kortsusta ja antoi paljaalla jo toka kerralla.
      Yleensä hän makas lahnana alla, paikat kyllä kosteena, sisään meni heleposti.
      Kun siinä seurusteltii noin puolisen vuotta hän ennen laukeemista nosti jalkansa peffani päälle puristus otteella - tiedättehän naisen valtavat voimat reisissä.
      Vaikka ilmoitin laukeemisen kohta tulevan hän puristi vain lujemmin minua pihtiotteellaan ja sanoi haluavansa nyt täydellisen naimisen lasteineen kaikkineen.
      No. tenavahan siinä tuli, mutta eihän sekään nyt ollu niin huono asia.

• Spermgun_

Paljaalla parasta ja ainoa tapa nussia. Parempi vaan hoitaa hommat incognito jos on vaara että pirkko pamahtaa paksuksi, kun on kastikkeet loorassa.

• mestari_85

Paljaalla tuntuu aina paremmalta, mutta Kondomi on aina turvallisempi vaihtoehto.
      Sinun kanattaa varmistaa että ensi kerralla kondomi ensin kalun päälle ja vasta sitten aktin hauskaan maailmaan, vaikka nämä Venuksen taudit voi tulla myöskin suojaamattoman suuseksin kautta, limakalvot etc.
      Mitä tulee pillun nuolentaan niin siihen on monta syytä, halutaan antaa tyydytystä epäitsekkäästi, nautitaan suuseksin antamisesta, mutta se voi olla myös työkalu alistamisessa, jos osaa käyttää kieltä ja huulia oikein... Naaman tunkeminen sinne ei ole sitä.

Sinä olet loppuen lopuksi vastuussa vartalostasi, et hän.

Ja nyt tulemme ratsastukseen, Kyseessä voi olla vain liiallisen rasituksen tulos, joko tyylisi on ollut huono tai ehkä sinun kannattaa hiukan verrytellä lihaksia ensin, idea on että molemmilla on hauskaa.

• Herrasmies

Miksi käyttäisin kondomia, jos sitä ei naiset vaadi? Tuntuu uskomattomasti paremmalta ilman häiritsevää kumia. Pitää olla vain varovainen, ettei tule muksuja kun lorauttaa lastit sisään ja ettei toosasta tule tuliaisi kaluun.

• N54

Luin koko helkkarin pitkän ketjun siksi, että aihe kiinnostaa juuri tällä hetkellä. Miehet eivät tajua, että esim. klamydia voi olla sekä miehellä että naisella oireettomana,jopa vuosia. Nurille naisille tai fertiili-iässä oleville voi aiheuttaa lapsettomuutta, miehen kullista voi muuten vaan saada mitä vaan, esim. virtsatieinfektio, vaikka olisi lääkityskin.
      Aiheena kiinnostaa siksi, että olen tuossa lähinnä puhelintasolla yhden miehen kanssa "tehnyt tuttavuutta" ja hän tuntuu olevan seksihullu tyyppi, koska aina myllää omien sanojensa mukaan kullinsa kimpussa kun puhelemme ja anoo runkkua puhelun aikana.
      On aika työlästä tuollaisen kanssa koettaa puhua puuta-heinää, kun ajatuksien voimalla pystyy näkemään, että äijä istuu nahkatuolissa ja runkkaa samalla.
      Hyvä, kun on seksuaalinen, mutta liika on liikaa.
      Mies sanoo kiihoittuvansa äänestäni..olisipa edes totta.
      Tiedän kyllä, että puheääneni puhelimessä muuntuu matalaksi ja käheäksi...samoin tuolla liikenteessä käydessäni miestanssijat tansseissa sanovat puhettani äärettömän seksikkääksi ja että olen upea nainen, rintoineni kaikkineni ??

Tästä tuli nyt aika pitkä juttu, vaivasi tuo kysymys ja vastaus pääaiheeseen ja omatkin "murheet" tulivat samalla kerrottua.

Kun tapaisi sellaisen tasapainoisen "seksihullun" mitä se ikinä tarkoittaakin..mutta niin ???

• paljaalla paras

Mä panen mun tyttöystävääni paljaalla. Laukeen vatsalle tai sen suuhun. Se vaan on kiihottavaa panna paljaalla mut taitoa se vaatii ettei laukee sisälle.

• Vielä toimii

Joitakin miehiä (puhtaan) pillun kiihottaa. Joitakin naisia kiihottaa kyrvän imeminen. Jotku tykkää kävellä sateessa, jotkut auringossa, joku valon lapsi on, joku toinen taas pimeyttä rakastaa.

Jos sinun nautinnostasi olisi kyse, suostuisitko "nauttimaan" ihokontaktista kumipuku päällä. Naisillekin on kehitetty kondomi. Kokeilepa nauttia sellaisen kanssa.

Turvaseksi on mahdollista vain kondomin kanssa, mutta ehkäisymenetelmänä se ei ole läheskään varma.

• Voiskohan tytöt ymmärtää,
      mistä on kyse?
      Elkää uskoko kaikkea....

• AnnaMunKaikkiKestää1

Ja näin niitä sossuelättejä saadaan taas lisää :D

Tukehduin melkein nauruun tätä ketjua lukiessa. Siis aikuiset ihmiset!! MITÄ V*ttua!??!

Kaikki taudit eivät näy. Eivätkä oireile. Esim.kondylooma saattaa olla oireettomana 7 vuotta, eikä siihen ole olemassa mitään testiä. Ja koko tämän ajan sitä tartuttaa uusiin kumppaneihin. Se saattaa näkyä papassa, mutta lähes poikkeuksetta ei. Kaikkien näiden alapäätautien kanssa vielä pystyy elämään (jos ei kivuliaat rakkulat/niiden polttaminen/penslaaminen haittaa tai lapsettomuus), mutta ihan oikeasti, mitä jos se HIV napsahtaa? Ja mitä joku ylempänä kommentoi.. Ei HIV ole siinä spermassa itsessään...

En ole IKINÄ harrastanut seksiä ilman kumia kenenkään kanssa ilman, että molemmat ovat käyneet ensin testeissä. Silti olen realisti, vain omista tekemisistään voi tietää 100% varmasti. Siksi käyn uudehkojen kumppanien aikana silti testeissä kerran vuodessa. Oma terveys todellakin kiinnostaa enemmän, kuin se hetkellinen nautinto mikä irtoaa paljaalla vetämisestä.
      Ja kyllä, vihaan kumeja yli kaiken, mutta ÄLY HOI?!
      Olisipa ihanaa olla niin haluttu lapsi, että äiti ei ole viitsinyt avata suuta, että isä saisi kumin päälle.

• Spermloader

Hauskahan se on miettiä pamahtiko joku paksuksi jyystön jälkeen.

• Ihanaa näinkin

Olen seurustellut muutaman kuukauden ja nyt tyttöystäväni antoi ensimmäisen kerran panna paljaalla(hommasi pillerit, mitä oli suunnitellut jo hetken aikaa muista syistä).
      Voin kyllä sanoa, että kyllä se tuntuu erilaiselta ilman kumia. Varsinkin lauetessa, tuntuu todella hyvältä päästää sisään ne ryöpsähdykset.
      En tiedä sitten mikä siinä on, naisen märkyys vai se lämmin kun on siellä naisessa...
      Vaikka tosi kivaa seksi oli aikaisemminkin, ei sen puoleen, mutta pidän tästä enemmän.
      Mut en mäkään kyllä pelkkien pillerien varaan laskisi, jos olisin "irtonumeroiden" tm satunnaisten kertojen varassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4032
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3101
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      100
      2275
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2078
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      76
      1830
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1811
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1800
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1527
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe