onko täällä sinkkua tyttöä ketä haluais poikaystävän tai jotain

??? hyvin yksinäinen

Heissan :) ! Täällä kirjottelee 19 vuotias poika (tai miehenalku) :D )) Oon ihan hirveen yksinäinen ja aika väsynyt/masentunut kun ei ole tyttöystävää !! Mulla on ollut pari juttua ja sillee ja sit oon tullut pahasti petetyks : / Siitä oon päässy jo ylitte mut ei helppoa ole ollut ku itte en ole mikää petturi/playeri ja rakastun ja sitte petetää kylmästi noin vaa.. Voisin tässä selittää vaikka kuinka mut kertoisin ennemmin messengerissä, jos vaa voi olla mitenkää mahdollista että jotai kerranki kiinnostais! Luonteeltani olen mukava, luotettava ja avoin. en siedä valehtelemista. oon ollut urheilullinen mut just tän yksin olemisen ja kaiken paskan takia nykyää juon välillä alkoholia ja tupakkaakin poltan.. tosin pystyisin lopettamaa. ei vaa kiinnosta ku ei ole ketää. aaaaaaaa.. voisin selittää täs loputtomii kaikennäköstä mut pointti oli että etin ihan oikeesti tyttöystävää.. oli se sitte kuinka säälittävää tahansa ni evvk, mut haluan jonku vierelleni ikuisesti :p Haluisin tutustua toki kaikessa rauhassa meses ja tällee et ei mtn kiirettä et toivoisin vaa et sua kiinnostas oikeesti tutustua ja puhella !! tyttöö/naista etin mesee ja en vaadi mitää, koska en itekkää mikää roomeo ole, vaikka en pahan näköinen kuulemma olekkaa :D o: tunnuksii on vähä kaikkialla ja kuvia :p Mul on tummanruskeet hiukset( puolipitkät), sinivihreet silmät ja oon normaalipainoinen, vaikkakin ruumiinrakenteeltani hoikka.. 65 kiloa painan. pituutta 172 cm. joku vastakkaa alle /kyselkää :) mesee etin tosiaa ja ainoa vaatimus et oot naispuolinen ! välimatkoilla ei mulle ole paskaakaa väliä.

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku...

Hei voimii sulle ton kaiken kokeneen jälkee! Toivottavast löyät jonkun kivan tytön joka pysyy sun vierel eikä petä.

• joku...

Hei voimii sulle ton kaiken kokeneen jälkee! Toivottavast löyät jonkun kivan tytön joka pysyy sun vierel eikä petä.

• Hhmmmm...

Kyllä teillä lapsiraukoilla kans on murheet... Ajatelkaa nyt jotakin oikeita asioita

• Heips :) Tässäpäs olisi eräs 19-vuotias tyttö, joka mielellään juttelisi sun kanssasi mesessä. Laittasitko meseosottees, niin voisin lisätä sinut sinne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe