onko täällä sinkkua tyttöä ketä haluais poikaystävän tai jotain

??? hyvin yksinäinen

Heissan :) ! Täällä kirjottelee 19 vuotias poika (tai miehenalku) :D )) Oon ihan hirveen yksinäinen ja aika väsynyt/masentunut kun ei ole tyttöystävää !! Mulla on ollut pari juttua ja sillee ja sit oon tullut pahasti petetyks : / Siitä oon päässy jo ylitte mut ei helppoa ole ollut ku itte en ole mikää petturi/playeri ja rakastun ja sitte petetää kylmästi noin vaa.. Voisin tässä selittää vaikka kuinka mut kertoisin ennemmin messengerissä, jos vaa voi olla mitenkää mahdollista että jotai kerranki kiinnostais! Luonteeltani olen mukava, luotettava ja avoin. en siedä valehtelemista. oon ollut urheilullinen mut just tän yksin olemisen ja kaiken paskan takia nykyää juon välillä alkoholia ja tupakkaakin poltan.. tosin pystyisin lopettamaa. ei vaa kiinnosta ku ei ole ketää. aaaaaaaa.. voisin selittää täs loputtomii kaikennäköstä mut pointti oli että etin ihan oikeesti tyttöystävää.. oli se sitte kuinka säälittävää tahansa ni evvk, mut haluan jonku vierelleni ikuisesti :p Haluisin tutustua toki kaikessa rauhassa meses ja tällee et ei mtn kiirettä et toivoisin vaa et sua kiinnostas oikeesti tutustua ja puhella !! tyttöö/naista etin mesee ja en vaadi mitää, koska en itekkää mikää roomeo ole, vaikka en pahan näköinen kuulemma olekkaa :D o: tunnuksii on vähä kaikkialla ja kuvia :p Mul on tummanruskeet hiukset( puolipitkät), sinivihreet silmät ja oon normaalipainoinen, vaikkakin ruumiinrakenteeltani hoikka.. 65 kiloa painan. pituutta 172 cm. joku vastakkaa alle /kyselkää :) mesee etin tosiaa ja ainoa vaatimus et oot naispuolinen ! välimatkoilla ei mulle ole paskaakaa väliä.

4

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku...

      Hei voimii sulle ton kaiken kokeneen jälkee! Toivottavast löyät jonkun kivan tytön joka pysyy sun vierel eikä petä.

    • joku...

      Hei voimii sulle ton kaiken kokeneen jälkee! Toivottavast löyät jonkun kivan tytön joka pysyy sun vierel eikä petä.

    • Hhmmmm...

      Kyllä teillä lapsiraukoilla kans on murheet... Ajatelkaa nyt jotakin oikeita asioita

    • Heips :) Tässäpäs olisi eräs 19-vuotias tyttö, joka mielellään juttelisi sun kanssasi mesessä. Laittasitko meseosottees, niin voisin lisätä sinut sinne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      110
      1961
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1417
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1265
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1177
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1168
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      82
      1002
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1000
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe