Tässä tärkeää asia, hyvin ja vaatimattomasti kerrottuna.
http://www.voihyvin.fi/artikkeli/luonto-liiton-leo-stranius-ekologinen-vauva-arki
Ei paljon melua tyhjästä, vaan asiaa, ihmisiä sanojensa takana.
Elinkelpoinen planeetta on parasta mitä lapsille voit antaa:
23
107
Vastaukset
- -34
Tai jos ei ihan elinkelpoinen niin kuitenkin sellainen jonka voi vielä kovalla työllä pelastaa juuri ja juuri elinkelpoiseksi.
No eihän tässä muuta tarvitse tehdä kuin lopettaa fossiilisiin polttoaineisiin perustuvat yhteiskunnat.
- Stop Ahneudelle
Äärioikeiston markkinaliberaalit, veropakolais-suursijoittaja, monikansalliset tuhomonopolit ja niitten veroparatiisit suljettava välittömästi. Veropakolaisyritykset verolle heti Suomessakin.
Ahneuden ja itsekkyyden rajoittaminen on välttämätöntä.- Vasemmistoliitto
yhdessä Vihreiden kanssa on rakentamassa lisää ydinvoimaa.
- Eläinsuoj-viherpunik
Vauvoille kuten kissoille ja koirille voi antaa pelkkää vegaaniruokaa, sillä liha on murha! (Jos kuolevat tuohon, niin säästää luontoa)
- Joko Arhinmäestä
spämmääminen loppui?
- eioo varaa
Niinkauankun onvaraa, niin voidaan olla ekologisia. Sit kun perse aukiaa, niin tulee muita prioriteetteja.
- pinja viher-somuli
Nyt tarvittaisi niitä...
http://www.youtube.com/watch?v=sLxpSH3N6q4 - jaa.
Kyllä näkyy, että mielenterveyslääkitys on todella huonolla tolalla joillakin aktiivikirjoittajilla tällä Suomi24- foorumilla. Kaikki toi sanojen käyttö: "vihervasurit", "komukat" ja toi halveksuttava sikailu tällä foorumilla. Ja joku sairas roikkuu mun perässä puhuttelemassa mua " neiti sosiologiksi" - en ole netissä ikinä ollut millään nimimerkillä, enkä ole henkilönä tässä Suomi24:ssa... Normaalia varmaan tollasille "komukattelijoille", joiden mielestä on hauskaakin tulla nimittelemään "punikiksi" nettipalstalle urkkimaansa ja ahdistelemaansa ihmistä, sekin käytös, ei niinku yhtään omasta mielestään päässä vikaa, että jos viatonta julkisesti kiusaa sellaisella tavalla. Sataviiskyt kertaa mieluummin olisin vaikka "vihervasurikin", kuin ainakaan mikään rasistit tai naisvihaajahinttaririkollinen, jollaisten ainoa yhteiskuntaan antamansa käytös on joku sikailu nimettömässä netissä...
Ei ole mieleltään terveitä melkein yksikään keskustelunaloitus tällä foorumilla. Ja kun tälle foorumille kirjoitaa paljon ihmisiä, niin sehän osoittaa vain sen, että Suomessa on todella paljon mielenterveydeltään pahasti häiriintyneitä ihmisiä... Pelottelette normaalijärkisiä netissä - tuntuuko kivaltakin sellainen käytös?
Mä haluaisin kysyä tän ylläpidolta ja "bisneksen" Suomi24- omistajalta, että miten tyhmä ihminen se on, kun suurin piirtein yli 90 prosenttia kirjoittajien laatimista keskustelunavauksista pitäisi poistattaa ja he eivät mainostajien menettämisen pelossa tee sitä.
Punikittelua,. rasismia, valehtelua, rikollisten ihmisten nettikeskustelua- siitä on Suomi24 keskustelu tehty. V*ttu ei kiinnostaisi lukea! Eikä etenkään siksi, kun kaiken maailman sairaat sotkee ielä sivullisia tähän foorumiin, eli tällä foorumilla et voi keskustella, ilman että joku pässi henkilöi sinut tällaiselle foorumille henkilöksi nettiin, jos viattomasti käy netin keskustelupalstalla... Ainakin mua on ahdisteltu tän foorumin keskusteluissa sillä tavalla, että ihan oikeasti joku kaheli on pikkusen ylittänyt valtuutensa leikkiä ihmisten henkilöiden ja maineen kustannuksella virtuaalimaailmassa, sillä perusteella mitä kommentteja saan tällä foorumilla näissä keskusteluissa osakseni.
Punikittelut ja herjaamiset ja rasismit ja foorumille kirjoittavien henkilöistä valehtelut ja identiteettirikokset pois,s*tanan "monokulttuuripersut.", joita vatipäitä ja natseja tää koko saastainen foorumi Suomi24 on täynnä. Eikä kiitti mitään huumekeskustelua, ei seksikommentteja palstoilla joiden aihe ei ole seksi, ei sotkemista henkilöihin nimetöntä keskustelua ja _erityisesti_ ei kiitos pelottelua ja uhkailua netissä!
Toi on asiaton avaus. Etkö vatipää tiedä, että mikään pelkkä linkki ei ole mikään mielipidekirjoitus? Tässä ei halua keskustella mistään " henkilöistä", kun kirjoittaa täysin nimettömille ja naamattomille tai mille lie pelleille "nimimerkeille". Linkit vittuun!- Mikäliepelle nr56468
Ole sinä vihervasurikomukka hiljaa siinä! Taidat olla jokin vierasrotuinen kieroilija, mokoma saastainen punikki.
Jatkaisin keskustelua, mutta minun pitää lähteä monokulttuuripersunatsien kokoukseen olemaan rasisti. Matkalla murtaudun kioskiin, koska äänet käskevät. Kokouksessa me myös hinttailemme, koska olemma naistenvihaajia.
Ps: SEKSI TISSIT PILLU *UHKAUS* BÖÖ! HUUMEET ON KIVOJA
ja tässä vielä linkki neiti sosiologille:
http://www.idiootti.fi/
- RAUHOITU
Taasko se neiti sosiologi riehuu psyykelääkepäissään?
- Mies Eirasta
"Elinkelpoinen planeetta on parasta mitä lapsille voit antaa:" Juuri näin. Ja sen saavuttamiseksi syntyvyys on saatava kuriin. Maapallon kantokyky on noi 3,5-3 miljardia ihmistä. Islaminuskoa maailma ei kestä lainkaan sillä se saa ihmiset mielipuolisiksi jotka eivät tee mitään hyödyllistä vaan ainoastaa ylisikisevät ja täyttävät maan ja uskovat taruolentoihin. Niitä maailma ei tarvitse. Eikä myöskään maailmaa suutelevia vihervasureita joilla ei ole vastuuta edes itsestään saati jälkikasvustaan. Vihervasurit ovat pahin terveysuhka koko maailmassa.
Sitten vaippa-asiaan. On tutkittu asia, että helposti hajoava kertavaippa kuormittaa luontoa moninkerroin vähemmän kuin pestävät kestovaipat. Joten se siitä.
Jos karjankasvatus ja eläinten teurastaminen lopetettaisi, ja ihminen alkaisi syömään vain luonnossa kasvaneita tuotteita niin väestönmäärä ei saisi ylittää kahta miljardia milloinkaan ja siinäkin tapauksessa sellainen elämäntapa edellyttäisi todella mittavaa ja vaikeasti hallittavaa suunnitelmaa siitä, mitä alueita syödään ja mitkä pitää jättää rauhaan, että eliöstö pääsee kehittymnään riittävästi.
Ei ole olemassa ristiriitaisempaa ihmistyyppiä kuin vihervasuri. Tuo homeelle haiseva, takkutukkainen, ruma, vakosamettihousuissa ja virttyneessä neuleessa kuljeskeleva aneeminen jointinpolttaja puukäpylästä jonka periaatteet ei kestä minuuttia pidemmälle kun joutuu asiantuntijoiden kanssa samaan pöytään.- naura vaan
voi ollakin että ihmsiä tullaan tietoisesti karsimaan ja tietyin perustein. Tai sitten osa jätetään vaan nääntymään janoon ja nälkään. Se on tulevien sukupolvien painajainen.
- hoh hoijaa...
Onneksi tuostakin tekstistä näkee, että nimetön sen laatija on häiriintynyt. "Asiantuntijoillakin" tarkoittanet varmaan peruskoulunsa keskeyttäneitä, hieman yksinkertaisia ihmisiä, jotka on kateellisia ja jotka vihaa valtiovaltaa? Sellaisia, jotka on tällaisessa nimettömässä netissä perverssin kiinnostuneita jonkun sosiologian opiskelustakin, vaikka oma sivistyksensä rajoittunee Aku Ankan lukemiseen ja joillle vasta nettiteknologian kehittyminen on tarjonnut ikävän kanavan purkaa kateellisuuttaan ja kaunaansa? "Huumeiden käyttäjiä" ei myöskään ole yhtään sen enempää vasemmistossa, kuin porvareissakaan, eli ihan mielisairaita noi stereotypiat samettihousuisista vasemmistolaisista, joilla muka olisi jointit kädessä.... Ne "jointit on kädessä" katsos nyky- Suomessa lähinnä hylätyillä alaikäisilllä lähiöpenikoilla, jotka roikkuu ostareiden kulmillla kaiken aikansa silmät päässä' seisoen, kun kukaan ei niitä kutsu kotiintuluaikoina kotiin, kun niillä ei vastuullisia kasvattajia ole ollut - ja en puhu vasureista.
Avauksen laatinut nimetön voi olla keskustelutarkoituksessaan ihan ystävällinen tai sitten ei, mutta pakosti tulee mieleen kun noita herjakommentteja tästäkin ketjusta lukee, että joku hullu esiintyyy monena henkilönä, eli ensin laatii avauksen ja sitten tuleen jankuttamaan rasismiaan siihen.
Olen niin varma, että melkein yhdelläkään tälle Suomi24- foorumille kirjoittavalla ei olisi pokkaa _omilla_ nimillään esittää mielipiteitään... Tyypillinen "monokulttuurin" kannattaja joku natsiko(?) siinäkin nimettömänä kirjoittelee, eli joku tyyppi, jonka mielestä kaikkien pitäisi olla samanlaisia kuin hän.
Kuka pöpi muuten punikittelee mua koko ajan tällä foorumilla? En omaa minkään puolueen puoluekirjaa, joskin myönnän, että olen enemmän kallellani vasemmiston humaaniin ihmisläheiseen poliitiikkaan, kuin persujen tai muiden porvareiden jo muutenkin hyväosaisten etuja lisäävään politiikkaan, joskin sekä vasemmsitosta, että oikeistosta löytyy fiksuja ja vastuullisia ihmisiä, eikäpoliittinen suuntautuminen kenelläkään fiksulle tai täysijärkiselle ole mikään vihan motiivi.
Mä en ainakaan halua enää yhtäkään kommenttia osakseni näissä Suomi24- keskusteluissa, että muka käyttäisin "psyykenlääkkeitä", koska härski julkinen valehtelu tuntemattomalle ja tuntemattomasta on väärin. Ja edes opintoalaani en koskaan ole tällä foourmilla suoraan kertonut, puhumattakaan että koskaan olisin esiintynyt "henkilönä" tällaisessa keskustelupaikassa. Selllainen keskustelija katsokaas, joka ei luo itselleen mitään nimimerkkiä, eikä profiilia, ei ole mikään henkilö ja haluaa siksi olla mielikuvitustarinoinilla rauhassa, tai että siinä olisi sentään jotkut rajat, sellaisessa julkisessa asiattomassa nettiherjaamisessa. - ----------------
hoh hoijaa... kirjoitti:
Onneksi tuostakin tekstistä näkee, että nimetön sen laatija on häiriintynyt. "Asiantuntijoillakin" tarkoittanet varmaan peruskoulunsa keskeyttäneitä, hieman yksinkertaisia ihmisiä, jotka on kateellisia ja jotka vihaa valtiovaltaa? Sellaisia, jotka on tällaisessa nimettömässä netissä perverssin kiinnostuneita jonkun sosiologian opiskelustakin, vaikka oma sivistyksensä rajoittunee Aku Ankan lukemiseen ja joillle vasta nettiteknologian kehittyminen on tarjonnut ikävän kanavan purkaa kateellisuuttaan ja kaunaansa? "Huumeiden käyttäjiä" ei myöskään ole yhtään sen enempää vasemmistossa, kuin porvareissakaan, eli ihan mielisairaita noi stereotypiat samettihousuisista vasemmistolaisista, joilla muka olisi jointit kädessä.... Ne "jointit on kädessä" katsos nyky- Suomessa lähinnä hylätyillä alaikäisilllä lähiöpenikoilla, jotka roikkuu ostareiden kulmillla kaiken aikansa silmät päässä' seisoen, kun kukaan ei niitä kutsu kotiintuluaikoina kotiin, kun niillä ei vastuullisia kasvattajia ole ollut - ja en puhu vasureista.
Avauksen laatinut nimetön voi olla keskustelutarkoituksessaan ihan ystävällinen tai sitten ei, mutta pakosti tulee mieleen kun noita herjakommentteja tästäkin ketjusta lukee, että joku hullu esiintyyy monena henkilönä, eli ensin laatii avauksen ja sitten tuleen jankuttamaan rasismiaan siihen.
Olen niin varma, että melkein yhdelläkään tälle Suomi24- foorumille kirjoittavalla ei olisi pokkaa _omilla_ nimillään esittää mielipiteitään... Tyypillinen "monokulttuurin" kannattaja joku natsiko(?) siinäkin nimettömänä kirjoittelee, eli joku tyyppi, jonka mielestä kaikkien pitäisi olla samanlaisia kuin hän.
Kuka pöpi muuten punikittelee mua koko ajan tällä foorumilla? En omaa minkään puolueen puoluekirjaa, joskin myönnän, että olen enemmän kallellani vasemmiston humaaniin ihmisläheiseen poliitiikkaan, kuin persujen tai muiden porvareiden jo muutenkin hyväosaisten etuja lisäävään politiikkaan, joskin sekä vasemmsitosta, että oikeistosta löytyy fiksuja ja vastuullisia ihmisiä, eikäpoliittinen suuntautuminen kenelläkään fiksulle tai täysijärkiselle ole mikään vihan motiivi.
Mä en ainakaan halua enää yhtäkään kommenttia osakseni näissä Suomi24- keskusteluissa, että muka käyttäisin "psyykenlääkkeitä", koska härski julkinen valehtelu tuntemattomalle ja tuntemattomasta on väärin. Ja edes opintoalaani en koskaan ole tällä foourmilla suoraan kertonut, puhumattakaan että koskaan olisin esiintynyt "henkilönä" tällaisessa keskustelupaikassa. Selllainen keskustelija katsokaas, joka ei luo itselleen mitään nimimerkkiä, eikä profiilia, ei ole mikään henkilö ja haluaa siksi olla mielikuvitustarinoinilla rauhassa, tai että siinä olisi sentään jotkut rajat, sellaisessa julkisessa asiattomassa nettiherjaamisessa.Mihin sinä niitä nimiä tarvitset senkin vasuri puniikki? Eikö asiasisältö ole se, jota ihmiset lukevat, eikä suinkaan se, että kuka jutun on kirjoittanut. Olet varmaan melkoinen talopoliisi ja saunaan tirkistelijä kun haluat tietää sellaisetkin asiat jotka eivät sinulle kuulu. Muuta Pohjois Koreaan senkin yhteiskunnan verotaakkaa kuormittava vasuripuniikki luuseri.
- hoh hoijaa....
---------------- kirjoitti:
Mihin sinä niitä nimiä tarvitset senkin vasuri puniikki? Eikö asiasisältö ole se, jota ihmiset lukevat, eikä suinkaan se, että kuka jutun on kirjoittanut. Olet varmaan melkoinen talopoliisi ja saunaan tirkistelijä kun haluat tietää sellaisetkin asiat jotka eivät sinulle kuulu. Muuta Pohjois Koreaan senkin yhteiskunnan verotaakkaa kuormittava vasuripuniikki luuseri.
Mitä nimiä? Tiedät vainoaja, että minä en tiedä yhdenkään kirjoittajan henkilöä tässä Suomi24:ssa. Sen sijaan joku saattaa jopa roikkua minun koneellani: sä nimetön punikitttelija vai? Sulleko ei ole kerrottu, että on laitonta tunkea urkkimaan nimettömän ihmisen nettikirjoittelua keskustelufoorumille kirjoittamisen perusteella, sä natsi? Tässä mun kanssa samassa talossa kyllä asuu yli 200 ihmistä, muistaakseni - tai ainakin yli sata ja lisäksi hyypiöt, jotka roikkuu tän asuinkompleksin liepeillä tai tällaisen naapurikerrostaloissa, joissa niissäkin jokaisessa asuu yli sata ihmistä, eli on melko härskiä tolla tavalla nimettömänä tulla herjaamaan minua ihmiseksi tässä julkisuudessa, joka olisin millään muotoa epäasiallinen nettitoimija. Mua ei kiinnosta kuin se, että se iomiselvä vainoaminen minua kohtaan loppuu tällä Supomi24- foorumilla, koska epäasialliseksi ihmistä ei tee netin keskustelupalstalle kirjoittaminen - etenään, kun en koskaan käytä mitään henkilöä, enkä ole osa Suomi24:n yhteisöjä. Harrastatko enemmänkin sellaista, että roikut viattomien nettikävijöiden kimpussa tällaisilla nettipalstoilla herjaamassa ja että henkilöit nettiin tolla tavalla hiirimäisesti?
Liikaa ei lienisi vaadittu, että jos kommentoi tolleen ilman omaa nimeä "nettiesiintymisen" nimettömällä julkisella nettifoorumilla, että kommentoisi edes sitä, mitä kirjoittaja kirjoittaa. Mutta eihän se onnistu, jos haluaa vainota netissä viattomia eli ns. yhdistellä tällaseen saastaiseen Suomi24:n henkilötasolla täysin viattomia keskustelupalstalla käyneitä ja anonyymisti pelotella ja herjata. Suako ei hävetä kirjoituksesi? Häpeän tunteen herääminen kiusaajassa kun kai olisi ainoa asia, millä saisin ton itseeni kohdistuvan häiriintyneen palstaherjaamisen loppumaan.
Jos rahaa olet vailla toiveissasi joistakin sairaista kunninaloukkausjutuista, joiuhin haluat viattomia osallisiksi niinkö?), niin minulle riittää rehellisyyteni, eli voisin tarvittaessa kertoa vain faktan, eten koskaan ole tiennyt yhdenkään henkilöä, jonka kanssa olen Suomi24:ssa tämän näillä keskustelupalstoilla keskustellut ja etten ole harrastanut, enkä harrastaisi "ihmissuhteita" Suomi24:ssa. Eikä harrasta kukaan minun tuntemanikaan, joten jätä minut ja kaikki viattomat herjaamiseltasi ja pöpupäiseltä tarinansultamiseltasi ja henkilöinniltä nettiin rauhaan. Sitten jos tämä olisi nimillä esiintymisen paikka, olisi kysymys täysin eri asiasta, mutta nyt jokainen täysijärkinen tietää, että tälle voi ja kirjoittaa vaikka ketä kaltaisiani täysin rekisteröitymättä, eli ei voi väittää yksityishenkilöistä keskustelupalstakirjoitajista julkisissa tällaisissa keskusteluissa, jos yhtään käy päästään täysillä, kukaan. - BÖÖÖÖ..
hoh hoijaa.... kirjoitti:
Mitä nimiä? Tiedät vainoaja, että minä en tiedä yhdenkään kirjoittajan henkilöä tässä Suomi24:ssa. Sen sijaan joku saattaa jopa roikkua minun koneellani: sä nimetön punikitttelija vai? Sulleko ei ole kerrottu, että on laitonta tunkea urkkimaan nimettömän ihmisen nettikirjoittelua keskustelufoorumille kirjoittamisen perusteella, sä natsi? Tässä mun kanssa samassa talossa kyllä asuu yli 200 ihmistä, muistaakseni - tai ainakin yli sata ja lisäksi hyypiöt, jotka roikkuu tän asuinkompleksin liepeillä tai tällaisen naapurikerrostaloissa, joissa niissäkin jokaisessa asuu yli sata ihmistä, eli on melko härskiä tolla tavalla nimettömänä tulla herjaamaan minua ihmiseksi tässä julkisuudessa, joka olisin millään muotoa epäasiallinen nettitoimija. Mua ei kiinnosta kuin se, että se iomiselvä vainoaminen minua kohtaan loppuu tällä Supomi24- foorumilla, koska epäasialliseksi ihmistä ei tee netin keskustelupalstalle kirjoittaminen - etenään, kun en koskaan käytä mitään henkilöä, enkä ole osa Suomi24:n yhteisöjä. Harrastatko enemmänkin sellaista, että roikut viattomien nettikävijöiden kimpussa tällaisilla nettipalstoilla herjaamassa ja että henkilöit nettiin tolla tavalla hiirimäisesti?
Liikaa ei lienisi vaadittu, että jos kommentoi tolleen ilman omaa nimeä "nettiesiintymisen" nimettömällä julkisella nettifoorumilla, että kommentoisi edes sitä, mitä kirjoittaja kirjoittaa. Mutta eihän se onnistu, jos haluaa vainota netissä viattomia eli ns. yhdistellä tällaseen saastaiseen Suomi24:n henkilötasolla täysin viattomia keskustelupalstalla käyneitä ja anonyymisti pelotella ja herjata. Suako ei hävetä kirjoituksesi? Häpeän tunteen herääminen kiusaajassa kun kai olisi ainoa asia, millä saisin ton itseeni kohdistuvan häiriintyneen palstaherjaamisen loppumaan.
Jos rahaa olet vailla toiveissasi joistakin sairaista kunninaloukkausjutuista, joiuhin haluat viattomia osallisiksi niinkö?), niin minulle riittää rehellisyyteni, eli voisin tarvittaessa kertoa vain faktan, eten koskaan ole tiennyt yhdenkään henkilöä, jonka kanssa olen Suomi24:ssa tämän näillä keskustelupalstoilla keskustellut ja etten ole harrastanut, enkä harrastaisi "ihmissuhteita" Suomi24:ssa. Eikä harrasta kukaan minun tuntemanikaan, joten jätä minut ja kaikki viattomat herjaamiseltasi ja pöpupäiseltä tarinansultamiseltasi ja henkilöinniltä nettiin rauhaan. Sitten jos tämä olisi nimillä esiintymisen paikka, olisi kysymys täysin eri asiasta, mutta nyt jokainen täysijärkinen tietää, että tälle voi ja kirjoittaa vaikka ketä kaltaisiani täysin rekisteröitymättä, eli ei voi väittää yksityishenkilöistä keskustelupalstakirjoitajista julkisissa tällaisissa keskusteluissa, jos yhtään käy päästään täysillä, kukaan.Hakeudu hoitoon mokoma mielenvikainen viherpuniikkiluuseri. Sinun paikkasi on Niuvanniemen mielisairaalassa. Näen kiikareilla asuntoosi,,jos et vielä sitä tiennyt.
- hoh hoijaa.....
BÖÖÖÖ.. kirjoitti:
Hakeudu hoitoon mokoma mielenvikainen viherpuniikkiluuseri. Sinun paikkasi on Niuvanniemen mielisairaalassa. Näen kiikareilla asuntoosi,,jos et vielä sitä tiennyt.
Niin varmaan. Olihan tässa Suomi24:ssa aikoinaan joku sellainenkin sairas pelottelijakeksustelija, joka väitti nettiteksteissään mulle nimetömälle anonyymille olevansa "naapurini" ja joka oli kohtuullisen mielisairaasti suoltamassa laitonta pelottelutekstiä nimettömästi minulle asialliselle rekisteröitymättömälle viattomalle satunnaiselle keskustelupalstakirjoittajalle tässä Suomi24:ssa. Toivottavasti meidän yliopiston verkko ei ole niin kehno, että mulla jolla on tätä laillisesti asukkaana oikeus käyttää omalta tietokoneeltani, että siksi mua herjattaisiin valhehenkilöinneillä, jos tulen Suomi24:n ajanvietekeskustelupalstalle tällä tavalla rehdisti nimettömästi.
Ikävä, että tälle foorumille on aina havaitusti kirjoittanut lähestulkoon vain niin tyhmiä(?), ettei varmaan juuri kenelläkää ole sisälukutaitoa sen vertaa, että milloin osaisivat erottaa jonkun viattoman kirjoittajia tuntemattoman olevan oikeasti herjattu ja peloteltu näissä nimettömissä keskusteluissa, vaan että tällä on pitänyt sietää kaiken maailman sairaiden lempinimien keksimistä mulle nimettömälle keskustelijalle, pervoa häirintää ja mielikuvitustuttavuus- todellisuuden vastaisten tekstien suoltamista, vaikken ole edes henkilö missään netissä, enkä koskaan ole ollut, ja jos joskus sellaiseksi ryhtyisin, niin tasan omalla nimelläni, kun mulla ei ole tarvetta esittää mitään missään ja tiedän älyni. Vaiko oletko unohtanut Miehen Logiikka - keskustelupalstan ja sen sisällön ( itse en ole edes vilkaissut sitä kohta vuoteen), missä umpipöpipäät kaikki keskenään porukassa toisensa tuntevat tossa muutama vuosi sitten laittomalla julkisella
keskustelupalstavihatekstillä viattoman kimppuun suoltamaan työkseen herjausta ja mielikuvitustuttuus- perättömiä henkilötarinoita mun nimettömän keskustelupalstaviesteihini, uskoen häiriköitä, jotka väittää ja valehtelee mua henkilöksi tällä foorumilla?
Eiköhän sinne "Niuvanniemeen" kuulu sinä, eikä sun vainoamasi viattomat, joien mainetta haluat ja nettikäytöksellä tuhrit, yksityiskansalaisten. - Pappismies . . .
hoh hoijaa..... kirjoitti:
Niin varmaan. Olihan tässa Suomi24:ssa aikoinaan joku sellainenkin sairas pelottelijakeksustelija, joka väitti nettiteksteissään mulle nimetömälle anonyymille olevansa "naapurini" ja joka oli kohtuullisen mielisairaasti suoltamassa laitonta pelottelutekstiä nimettömästi minulle asialliselle rekisteröitymättömälle viattomalle satunnaiselle keskustelupalstakirjoittajalle tässä Suomi24:ssa. Toivottavasti meidän yliopiston verkko ei ole niin kehno, että mulla jolla on tätä laillisesti asukkaana oikeus käyttää omalta tietokoneeltani, että siksi mua herjattaisiin valhehenkilöinneillä, jos tulen Suomi24:n ajanvietekeskustelupalstalle tällä tavalla rehdisti nimettömästi.
Ikävä, että tälle foorumille on aina havaitusti kirjoittanut lähestulkoon vain niin tyhmiä(?), ettei varmaan juuri kenelläkää ole sisälukutaitoa sen vertaa, että milloin osaisivat erottaa jonkun viattoman kirjoittajia tuntemattoman olevan oikeasti herjattu ja peloteltu näissä nimettömissä keskusteluissa, vaan että tällä on pitänyt sietää kaiken maailman sairaiden lempinimien keksimistä mulle nimettömälle keskustelijalle, pervoa häirintää ja mielikuvitustuttavuus- todellisuuden vastaisten tekstien suoltamista, vaikken ole edes henkilö missään netissä, enkä koskaan ole ollut, ja jos joskus sellaiseksi ryhtyisin, niin tasan omalla nimelläni, kun mulla ei ole tarvetta esittää mitään missään ja tiedän älyni. Vaiko oletko unohtanut Miehen Logiikka - keskustelupalstan ja sen sisällön ( itse en ole edes vilkaissut sitä kohta vuoteen), missä umpipöpipäät kaikki keskenään porukassa toisensa tuntevat tossa muutama vuosi sitten laittomalla julkisella
keskustelupalstavihatekstillä viattoman kimppuun suoltamaan työkseen herjausta ja mielikuvitustuttuus- perättömiä henkilötarinoita mun nimettömän keskustelupalstaviesteihini, uskoen häiriköitä, jotka väittää ja valehtelee mua henkilöksi tällä foorumilla?
Eiköhän sinne "Niuvanniemeen" kuulu sinä, eikä sun vainoamasi viattomat, joien mainetta haluat ja nettikäytöksellä tuhrit, yksityiskansalaisten.Kuinka sinä saasta kehtaat nimitellä itseäsi viattomaksi? Tuollainen viherkomukkaluuseri joutuu hellvetin kiirastuleen ikuisuudeksi. Oletko valmis kohtaamaan jumalasi?
- Petosjytkypellet
BÖÖÖÖ.. kirjoitti:
Hakeudu hoitoon mokoma mielenvikainen viherpuniikkiluuseri. Sinun paikkasi on Niuvanniemen mielisairaalassa. Näen kiikareilla asuntoosi,,jos et vielä sitä tiennyt.
Petosjytkyt hajoavat omaan mahdottomuuteensa ja Kokoomuslaisuuteensa. Pettivät kaikki äänestäjänsä, yhtään vaalilupausta eivät ole pitäneet, ei ole ollut tarkoituskaan, eivätkä koskaan tule pitämäänkään, sillä Persut=Kokoomus, sama puolue jaettuna kahdeksi.
- Äänet Vasemmistolle
Äänestän sitä puoluetta, joka puolustaa Suomen työväestön, tavallisen kansan oikeuksia ja käyttää yleensä asiallisimmat puheenvuorot ja kivoimmat kommentit tälläkin palstalla, eli äänestän Vasemmistoliittoa.
Tietysti ne realiteetit, että EI Natolle, EI Guggenheimille ja EI Äärioikeiston markkinaliberaaleille populistiporvareille=kahdelle Kokoomukselle=Persu=Kokoomukselle, vievät tämän päätöksen maaliin saakka. - Äänet Vasemmistolle
Suomalaise ovat vielä niin nuori kansa, että luokkatietoisuuden herääminen tulee vähän jälkijunassa, mutta varmasti tulee. Nyt kun Petosjytky on nähty ja kahden Kokoomuksen -taktiikaksi todettu, vihainen kansa kostaa petoksen.
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2829131/eu-maiden-yhteistyo-tiivistyy-miten-kay-demokratian
Vihalla ja tunnemössöllä hallittavat orjat on helppo houkutella puolustelemaan väkivaltaa, mutta asemansa tiedostanutta työväestöä, joka yhdistyy Vasemmiston taakse luokkataisteluun, ei pysäytä mikään. - Ihmiset Ensin
Moderni ja oikeudenmukainen Suomen Vasemmistoliitto, syksyn kunnallisvaalien voittajaksi !
Suomen kansa ei tarvitse etälamauttimia, vaan kunnollista toimeentuloa, perusturvaa jokaiselle suomalaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862