SUNNY'S FASHION

Amanda68

tyttäreni osti SUNNYS FASHIONISTA topin joka maksoi melkein 60e, 1päivän käytön jälkeen tuotteen helma ratkesi ja tuote päästi väriä. Kävin kauppakeskus Itiksessä Sunnys myymälässä itse koska tyttäreni valitti myyjästä joka oli "palvellut" häntä ja ettei uskaltaisi.
Mentyäni myymälään ensinäkin tuntui että olen astunut tarjoustaloon jossa myydään mauttomia napapaitoja! Menin keskuistelemaan myyjän kanssa, selitin rauhassa tilanteen miten se oli- että tyttäreni käytti tuotetta perhe juhlissa kerran ja haluan rahat tästä. Jo pelkästään olemuksellaan tämä myyjä tyrmäsi. Oliko sitten omistaja kun noin pahastu, sanoin vain että tuotteen pitäisi kyllä kestää pidempään. En ole ikinä saanut noin alentuvaa katsetta ja epäammattimaista palvelua! Siinä oli myyjän/omistajan tuttu vieressä, siinä ne hihitteli ja rupatteli samaan aikaan ja kun sanoin että olisi vähän kiire, niin huomasin sivusilmällä hänen tuttavansa joka katsoi alhaalta ylös ihan kuin olisin tehnyt jotain väärin.
Poistuin myymälästä, mutta palasin heti takaisin koska huomasin saman tuotteen mallinuken päällä. Myyjä ei varmaa sitä huomannut vaan kuulin kun he sanoivat että ei jaksa tollasia et pitää päällä, rikkoo ja palauttaa....

Päätin ottaa tästä sunny's fashionista selvää, koska niin syvästi loukkaannuin. Sain selville että tämän yrityksen omistaja on yksi missikisojen järjestäjistä, siten saanut mahollisuuden markkinoida tuotteitaan niin sanotusti "missi vaatteina". Olen ollut vilassa stylistinä 3vuotta ja muutenkin muodin parissa esimerkiksi 10v Zarassa tukholmassa töissä. On sanottava että en voi ymmärtää miten noita vaatteita voi kutsua missi vaatteiksi, saatika puvustaa missejä noihin. Markkinoida tuotteita väärällä nimikkeellä/imagolla, siten saada asiakkaiden luottamusta myymällä suoraan sanotusti laaduttomia vaatteita huonolla palvelulla ja vielä olemalla ylimielinen on boikotin arvosta!

MINÄ BOIKOTOIN SUNNY'S FASHION MYYMÄLÖITÄ!

8

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tezzi

Voikohan tosta ilmottaa johki kuluttajavirastoihin tai johkin. Minä olisin ainakin vaatimalla vaatinut rahani takaisin. Ensin kiltisti ja asiallisesti, sitten vähän tiukemmin ja sen jälkeen raivoomalla sen verta, että varmasti kadullekkin asti kuuluu. Harvemmin mun tarvitsee asiakaspalvelutyössä oleville huutaakkaa, mutta sitä oon tehnyt ennemminkin, että olen _vaatinut_ palvelua!

Eikö myyjä edes ehdottanut korvaavaa tuotetta tilalle? Vaikka tuossa tilanteessa en olisi itse halunnut kaupasta enää mitään :DD

Jos mulle oltaisiin noin nyrpeäni, niin olisin huomauttanut, että sä et ihan tuohon ammattiisi sovi. "Tiesitkö että olet asiakaspalvelussa etkä missään varastotyöntekijänä. Vaikka jälkimmäiseen näyttäisit paremmin sopivan."

Yleensä ymmärrän hyvin nuorten työntekijöiden epäammattimaisen käytöksen, mutta muilta odotan ehdottomasti asiakaspalvelua, mikäli ammattinsa on niin valinnut.

Harmi, ettei ilmeisesti tuo Sunnys myymälä ole mikään ketju, koska ketjuihin on helppo pistää palautetta, kuten juuri eilen pistin Subwaylle, kun siellä oli jotenkin huonoa asiakaspalvelua.

Jotenkin tuli tuosta liikkeestä mieleen, että myyjälle voisi sanoa: "H&M:n vaatteetkin ovat laadukkaampia kuin teidän kalliit rytkynne." :'DDD

Toivottavasti viestini lohdutti, vaikkakin sinun viestistäsi on jo muutama kuukausi aikaa :)

JATKOSSA VAATIMALLA VAADI PALVELUA ETKÄ LÄHDE KAUPASTA ENNENKUIN SINUA PALVELLAAN ASIAKKAANA. ("Asiakas on aina oikeassa")

Stemppiä, ja käske tyttäresi ostaa vähän halvempia toppeja. Itse en maksaisi pienestä kangastilkusta lähes 60e. Hyvä kun edes kymmentäkään euroa. Kirpputorilta tyttäresi saisi tuolla rahalla jo erittäin ison kasan vaatteita ja rahaa jäisi vielä ystävienkin kanssa kahvitteluun :)

• MarjaH

Sunny´s on juurikin ketjumyymälä...

• MarjaH

Olen samaa mieltä, että laatu on todella surkeaa!!. Ostin tyttärelleni paidan, mikä alkoi rispaantua saman tien. Kyllä vaatteen tulisi kestää pitempään kuin yhden päivän. Ja ei ne muutkaan vaatteet ole kovin kestävää laatua..

• Emma666

Hirveää aikuispissislookia. En ymmärrä, että ylipäätään kukaan ostaa noita vaatteita.

• hyvää mieltä kaikill

miksi ei oma tytäresi mennyt selvittämään tilannetta . Et edes tunne kuka on omistaja, selvitä edes se ennenkuin haukut ketään.

Oliko vaate edes ostettu koko liikkeestä koska minä tiedän että palvelu on loistavaa ja vaatteet IHANIA.

Missit tykkäävät vaatteista ja sille sinä et voi mitään.

kaikkea hyvää mieltä Sinulle !!

nimimerkki "hyvä mieli kaikille"

• housutpilalla

Minullekin myytiin 70 e housut kiiltopinnalla. Kysyin, että mitenköhän kestävät on. No, sanottiin, että joojoo kyllä kestää käyttöä. Käytin niitä housuja sit töissä ja pintaan tuli jo heti yks naarmu sitten toinen ja nyt alle 6kk kälkeen ovat jo pilalla, ei niiyä voi käyttää. Hoitoohjeeksi sanottiin, että älä pese vaan tuuleta.

Oon ostanu sieltä pari paitaa ja ne on olleet hyviä. Miulle on ainsa sattunu eritisen ihana myyjä, vaikka antoi väärän kuvan 70e housuista. En tiedä sitten oisko kohtelu ollu eri jos oisin kehdannu mennä valittamaan.

Tyylillisesti sunnysilla vaatteet on hienoi!

• Valitettava totuus

No, mitä voi odottaa kiinassa valmistetuilla vaatteilla. :) Vaikka ne jostai pariisista niitä raahaa, ei valitettavasti vaatteen alkuperä ole sama..

• Kolmansissa

Eiköhän ne kaikki vaatteet nykyään valmisteta Kiinassa mm. Marimekko.
      Kiinasta tulee laatutavaraa, mutta esim henkkamaukka tekee vaatteensa
      Ns kolmansissa maissa, missä eivät maksa mm veroja keskeisiin maihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5204
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2869
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2561
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1939
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1687
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1425
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1388
    Aihe