Tulin uskoon Egyptin esikoisten ja vedenpaisumuksen johdosta

uskoon tullut

Luin raamattua ja tulin uskoon. Tajusin että vain ylitsevuotavaisen viisas ja rakastava Jumala tappaisi Egyptin esikoiset ja hukuttaisi ihmiset vedellä. Vain Jumala voisi keksiä jotain näin nerokasta jota pieni ihmisen mieli ei edes oikein ymmärrä. Sodoman ja Gomorran tuhoaminen ihmisineen antoi lisäuskoa.

Siksi maailma on nykyään niin synnitön ja mukava paikka kun Jumala viisaudessaan tuhosi syntiset ihmiset vedenpaisumuksessa. Hän ratkaisi synnin ongelman tehokkaasti ja hyödytti ihmistä. Siksi tulin uskoon.

48

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskon kauneus

Raamatusta löytyy paljon ylitsevuotavaa viisautta. Minusta on aina hienoa painaa nämä syvähenkisen viisaat sanat mieleeni ja tutkiskella niitä hiljaisuudessa:

"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

Olikohan se norjalainen Brejvik tutkiskellut samoja viisauden sanoja?

• hhgtfvbgfv

Jos te näkisitte Saatanan ja helvetin, te ehkä ymmärtäisitte, mutta kun te olette sokeita, te ette voi käsittää.

• Uskon kauneus

No miksi et näytä meille stanaa ja helvettiä?

Ai niin, näkymättömiä mielikuvitusasioita ei voi mitenkään näyttää.

Sanopa muuten oliko tuo edellä ollut käsky
        "tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

raamatun jumalan selväsanainen käsky vaiko ei?
        Siis kyllä vai ei?

• En ole nähnyt Saatanaa, mutta vaikea kuvitella senkään kykenevät yhtä kaameisiin tekoihin kuin Jumala. Jumala on täystuhon ykkösnimi.

• 1+1
        Uskon kauneus kirjoitti:

Ai niin, näkymättömiä mielikuvitusasioita ei voi mitenkään näyttää.

Sanopa muuten oliko tuo edellä ollut käsky
        "tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

raamatun jumalan selväsanainen käsky vaiko ei?
        Siis kyllä vai ei?

" No miksi et näytä meille stanaa ja helvettiä? "

Hyvinki Jumala voi kuulla pyyntösi, varaudu siihen !

http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/2012/05/naky-taivaasta-ja-helvetista-114-2009.html

Tuossa on esimakua siihen ! Sen taivas plogin jälkeen !

• ??
        helsinkijokkeri kirjoitti:

En ole nähnyt Saatanaa, mutta vaikea kuvitella senkään kykenevät yhtä kaameisiin tekoihin kuin Jumala. Jumala on täystuhon ykkösnimi.

"en ole nähnyt Saatanaa, mutta vaikea kuvitella senkään kykenevät yhtä kaameisiin tekoihin kuin Jumala. "

Näätkö ylipäänsä mitään ympärilläsi ! Hei haloo ! saatanan teot ovat joka päivä nähtävillä. Joka ikisen VERITEON TAUSTALLA ON saatana !

Evankeliumi Johanneksen mukaan 8

Jeesus sanoi :

43 Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon.

44 Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        45 Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

46 Kuka teistä voi osoittaa, että minä olen tehnyt syntiä? Ja jos puhun totta, miksi ette usko minua?

47 Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu.

Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta."

• Miten kidutuksella uhkailu voisi tehdä kenestäkään rakastavaa?

• ??
        gloriana_demeter kirjoitti:

Miten kidutuksella uhkailu voisi tehdä kenestäkään rakastavaa?

" Miten kidutuksella uhkailu voisi tehdä kenestäkään rakastavaa? "

Kuka niin on väittänytkään ?

" 47 Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu.

• ?? kirjoitti:

"en ole nähnyt Saatanaa, mutta vaikea kuvitella senkään kykenevät yhtä kaameisiin tekoihin kuin Jumala. "

Näätkö ylipäänsä mitään ympärilläsi ! Hei haloo ! saatanan teot ovat joka päivä nähtävillä. Joka ikisen VERITEON TAUSTALLA ON saatana !

Jeesus sanoi :

43 Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon.

44 Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.

Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

46 Kuka teistä voi osoittaa, että minä olen tehnyt syntiä? Ja jos puhun totta, miksi ette usko minua?

??, eli sinun mielestäsi Satana ylittää jopa Jumalan hirmuteot? No silloin on kyllä koko maailma jo tuhottu kaikkineen päivineen. Mutta hei! Eihän tässä mitään täystuhoa olekaan ollut. Eli ei Satana näy kovin hyvin.

Eli tässäkin Jeesuksen sanat ovat kylähörhön tasoisia.

TUOMARIEN KIRJA 14:19: "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin ja löi siellä kuoliaaksi 30 miestä." Kyse oli Simsonista. Satanalla ei ollut veriteon kanssa mitään tekemistä.

Älä siis viitsi kirjoittaa puuta heinää. Mitä sinä siitä hyödyt?

• Uskon kauheus
        ?? kirjoitti:

Jeesus sanoi :

"saatanan teot ovat joka päivä nähtävillä. Joka ikisen VERITEON TAUSTALLA ON ******* ! "

No ihankos? Luin tuossa juuri montakin viime päivinä esillä ollutta puukotus-, tappo-, ja murhauutista, joista oli tuomiot luettu oikeuksissa. Ja kumma kyllä yksikään oikeudenistunto ei ollut tuominnut ketään *****, vaan ihan vain sen oikean puukkoa tai muuta asetta käyttäneen murhamiehen.

Eikä yksikään näistä murhamiehistä myöskään vedonnut siihen, että kaiken taustalla olisikin ollut joku *****. Kaikki myönsivät oman syyllisyytensä, eivätkä vedonneet näkymättömiin taruolentoihin.

Juuri tuon kaltaiset vuodatukset, jonka sinä tänne ulostit, ovat parasta mahdollista mainosta teidän mielisairasta uskontoanne vastaan. Ja sinäkin olet niin säälittävä & pohjattoman tyhmä, ettet sitä edes kykene tajuamaan.

• ??
        helsinkijokkeri kirjoitti:

??, eli sinun mielestäsi Satana ylittää jopa Jumalan hirmuteot? No silloin on kyllä koko maailma jo tuhottu kaikkineen päivineen. Mutta hei! Eihän tässä mitään täystuhoa olekaan ollut. Eli ei Satana näy kovin hyvin.

Eli tässäkin Jeesuksen sanat ovat kylähörhön tasoisia.

TUOMARIEN KIRJA 14:19: "Silloin Herran Henki tuli häneen, ja hän meni Askeloniin ja löi siellä kuoliaaksi 30 miestä." Kyse oli Simsonista. Satanalla ei ollut veriteon kanssa mitään tekemistä.

Älä siis viitsi kirjoittaa puuta heinää. Mitä sinä siitä hyödyt?

Tuo Tuomarienkirja pitää lukea koko kontektissaan ymmärtääkseen mitä siinä tarkoitetaan. Ei vain ottaa yhtä jaetta irti siitä.

Vanhantestamentin aika oli reilusti yli 2000v. sitten. Aika on muuttunut siitä, Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme tähden. Silloin Jeesus ei vielä vaikuttanut täällä Tuo Tuomarienkirjan kohta pitää luke koko kontektissa ymmärtääkseen mitä siinä tarkoitettiin.

" Älä siis viitsi kirjoittaa puuta heinää. Mitä sinä siitä hyödyt? "

Samoin !

• ??
        Uskon kauheus kirjoitti:

"saatanan teot ovat joka päivä nähtävillä. Joka ikisen VERITEON TAUSTALLA ON ******* ! "

No ihankos? Luin tuossa juuri montakin viime päivinä esillä ollutta puukotus-, tappo-, ja murhauutista, joista oli tuomiot luettu oikeuksissa. Ja kumma kyllä yksikään oikeudenistunto ei ollut tuominnut ketään *****, vaan ihan vain sen oikean puukkoa tai muuta asetta käyttäneen murhamiehen.

Eikä yksikään näistä murhamiehistä myöskään vedonnut siihen, että kaiken taustalla olisikin ollut joku *****. Kaikki myönsivät oman syyllisyytensä, eivätkä vedonneet näkymättömiin taruolentoihin.

Juuri tuon kaltaiset vuodatukset, jonka sinä tänne ulostit, ovat parasta mahdollista mainosta teidän mielisairasta uskontoanne vastaan. Ja sinäkin olet niin säälittävä & pohjattoman tyhmä, ettet sitä edes kykene tajuamaan.

Hedelmistä puu tunnetaan !

• ?? kirjoitti:

Tuo Tuomarienkirja pitää lukea koko kontektissaan ymmärtääkseen mitä siinä tarkoitetaan. Ei vain ottaa yhtä jaetta irti siitä.

Vanhantestamentin aika oli reilusti yli 2000v. sitten. Aika on muuttunut siitä, Jeesus kuoli ristillä meidän syntiemme tähden. Silloin Jeesus ei vielä vaikuttanut täällä Tuo Tuomarienkirjan kohta pitää luke koko kontektissa ymmärtääkseen mitä siinä tarkoitettiin.

" Älä siis viitsi kirjoittaa puuta heinää. Mitä sinä siitä hyödyt? "

Samoin !

??. Mitä yrität selittää? Tuo Tuomarien kirja 14 kertoo puolison hausta, sulhaspojille annetusta arvoituksesta. Ja sitten tuli vaan se Herran Henki, ja ruumita tuli 30. Siinä on monta jaetta kertoen siis ihan muista asioita.

Sinun mielestäkö 30 ihmisen tappo on väärin ymmärretty, koska se oli vain yksittäinen tapahtuma? Olet huvittavuuden huipentuma! Tappo on tappo vaikka miten yrittäisi saada sen tekemättömäksi.

• kujhtygaaaa

Jumalalla on oikeus tappaakin tarvittaessa, ettekä te ateistit voi sille yhtään mitään. Tekin kuolette joskus joko luonnollisen kuoleman tai väkivaltaisen. Sekin on totuus. Ihmisellä ei kuitenkaan ole oikeutta tappaa niinkuin Jumala tekee, se on myös selvä Raamatun totuus.

Breivik oli selvästi monessa suhteessa samanlainen kuin palstan ateistit, jotka kuvittelevat olevansa viisaampia kuin Jumala, joilla on paatunut omatunto, kylmennyt sydän ja pimentyneet aivot. Sellaiset ihmiset ovat valmiita tekemään hirmutekoja.

• Uskon kauneus

Brejvik oli kaikissa suhteissa samanlainen kuin tietyt palstan uskovat kristityt, eli ihminen joka keksii mitä kammottavimmille hirmuteoille (omasta mielestään) oikein hyvät perustelut ja puolustelut.

Paitsi että on olemassa tekoja, joita ei voi koskaan mitenkään puolustella. Täysin silmitön joukkomurha ja kenen tahansa satunnaisen vastaantulijan tappaminen on ehdottomasti yksi sellainen teko, jota ei voi mitenkään puolustella, ei koskaan.

Ja silti sinä Brejvikin uskonveli sellaista silmitöntä joukkomurhaa tiukasti puolustelit. Miten vastenmielistä, moraalitonta ja äärimmäisen kuvottavaa.

• Kenen oikeus

No nythän tämä menee mielenkiintoiseksi. Sanot että jumalalla on oikeus tappaa, mutta surmasiko tuossa kyseisessä tilanteessa leirin ihmiset tosiaankin taivaasta tullut jumalan iso käsi? Vai tappoivatko heidät kuitenkin ihan tavalliset ihmiset omilla miekoillaan?

Miltä luulet tuntuneen niistä ihmisistä, joille vastaan todellakin tuli oma veli tai oma lapsi, joka piti sitten miekalla hakata kuoliaaksi? Ylistivätkö jumalan suurta armoa ja viisautta sen jälkeen?

Jos minä kulkisin kadulla ja puukottaisin satunnaisia vastaantulijoita ja sitten oikeudessa kertoisin, että minulla oli jumalan käsky eli lupa tappaa, niin miten luulisit minulle käyvän oikeudessa?

Jos sinä olisit itse ollut tuossa tilanteeessa ja leirin halki kulkiessasi sinua vastaan olisivat tulleet oma vaimosi ja omat tyttäresi, niin olisitko surmannut heidät armotta miekallasi, jumalasi käskyn mukaisesti? Varmaankin, koska kerroit että jumalallasi on oikeus tappaa, tai siis oikeus antaa tappokäskyjä, jotka muiden on sitten oikeus, eikun pakko toteuttaa.

Jos sinä joskus lähitulevaisuudessa saat jumalaltasi jonkin tuollaisen vastaavan käskyn, niin aiotko noudattaa sitä kirjaimellisesti? Jos jumalasi vaikkapa käskee tappamaan kaikki sukulaisesi, niin teetkö sen empimättä?
        Ja tähän ei sitten kannata vastata, että jumalasi ei anna sellaisia käskyjä, kun raamatun mukaan nimenomaan kylläkin selvästi antaa, siitähän on raamatussa mustaa valkoisella.

• colosseumi

"Jumalalla on oikeus tappaakin tarvittaessa, ettekä te ateistit voi sille yhtään mitään"

Olet oikeassa. Jumalalle kukaan ei voisi mitään. Mutta jokainen voi päättää palvooko sellaista diktaattoria vai ei.

"Breivik oli selvästi monessa suhteessa samanlainen kuin palstan ateistit, jotka kuvittelevat olevansa viisaampia kuin Jumala, joilla on paatunut omatunto, kylmennyt sydän ja pimentyneet aivot."

En tiedä yhtään ateistia joka kuvittelisi olevansa JUmalaan viisaampi. Ateisti ei usko JUmalaan. Ihminen ei voisi olla Jumalaa viisaampi jos Jumala olisi olemassa. Raamatun Jumala taas on tyhmä. Ei ateisteilla ole paatunut omatunto eikä kylmä sydän. Tutkimusten mukaan ateistit on empaattisempia kuin uskovat.

• niin surullista.
        Uskon kauneus kirjoitti:

Brejvik oli kaikissa suhteissa samanlainen kuin tietyt palstan uskovat kristityt, eli ihminen joka keksii mitä kammottavimmille hirmuteoille (omasta mielestään) oikein hyvät perustelut ja puolustelut.

Paitsi että on olemassa tekoja, joita ei voi koskaan mitenkään puolustella. Täysin silmitön joukkomurha ja kenen tahansa satunnaisen vastaantulijan tappaminen on ehdottomasti yksi sellainen teko, jota ei voi mitenkään puolustella, ei koskaan.

Ja silti sinä Brejvikin uskonveli sellaista silmitöntä joukkomurhaa tiukasti puolustelit. Miten vastenmielistä, moraalitonta ja äärimmäisen kuvottavaa.

"Ja silti sinä Brejvikin uskonveli sellaista silmitöntä joukkomurhaa tiukasti puolustelit. "

Missä kohtaa hän puollusteli ? Onko lukutaidossasi vikaa ?

".jotka kuvittelevat olevansa viisaampia kuin Jumala, joilla on paatunut omatunto, kylmennyt sydän ja pimentyneet aivot. Sellaiset ihmiset ovat valmiita tekemään hirmutekoja. "

Ja monesti nämä Jumalan pilkkaajat ovat luopioita .

Kirje heprealaisille 6

4. Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet

5. ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia
        ,
        6. ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

Luukas 11
        Saastaisen hengen paluu

24 "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää:
        'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'
        25 Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,

26 se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa."
        Tämä on niin hyvin nähtävissä tällä saitilla !

• näkisit..
        colosseumi kirjoitti:

"Jumalalla on oikeus tappaakin tarvittaessa, ettekä te ateistit voi sille yhtään mitään"

Olet oikeassa. Jumalalle kukaan ei voisi mitään. Mutta jokainen voi päättää palvooko sellaista diktaattoria vai ei.

"Breivik oli selvästi monessa suhteessa samanlainen kuin palstan ateistit, jotka kuvittelevat olevansa viisaampia kuin Jumala, joilla on paatunut omatunto, kylmennyt sydän ja pimentyneet aivot."

En tiedä yhtään ateistia joka kuvittelisi olevansa JUmalaan viisaampi. Ateisti ei usko JUmalaan. Ihminen ei voisi olla Jumalaa viisaampi jos Jumala olisi olemassa. Raamatun Jumala taas on tyhmä. Ei ateisteilla ole paatunut omatunto eikä kylmä sydän. Tutkimusten mukaan ateistit on empaattisempia kuin uskovat.

" En tiedä yhtään ateistia joka kuvittelisi olevansa JUmalaan viisaampi. "

Etkö ? No eipä kauas tarvitse mennä !

" helsinkijokkeri
        Jumala on täystuhon ykkösnimi. "

Eli helsinkijokkeri luulee olevansa viisaampi kuin Jumala !

" Uskon kauneus

Ai niin, näkymättömiä mielikuvitusasioita ei voi mitenkään näyttää."

Eli hän ei usko Jumalan olevan totta, mutta hän "uskon kauneus " on totta ! Eli hän on viisaampi kuin Jumala !

" Mirka...
        Minun mielestä raamattu on vain halvatun huono satukirja. "

hän halventaa Raamatun arvovaltaa! Eli luule itse olevansa parempi kuin Raamatun Jumala.

" Nasse.
        Kaikkivaltias, Rakastava ja Armollinen Jumala on joukkomurhien lisäksi luonut viisaudessaan helvetin.
        Sillä onhan pelkkä murhaaminen kovin lyhytkestoinen toimepide ikuisuuten verrattuna. "

Jumala on hänen mielestää epäpätevä ohjaamaan luomakuntaa, eli hän itse osaisi sen paremmin! Eli on viisaampi kuin Jumala!

Lista on loputon ! Ja jos et olisi sokea niin

• Nasse.
        näkisit.. kirjoitti:

" En tiedä yhtään ateistia joka kuvittelisi olevansa JUmalaan viisaampi. "

Etkö ? No eipä kauas tarvitse mennä !

" helsinkijokkeri
        Jumala on täystuhon ykkösnimi. "

Eli helsinkijokkeri luulee olevansa viisaampi kuin Jumala !

" Uskon kauneus

Ai niin, näkymättömiä mielikuvitusasioita ei voi mitenkään näyttää."

Eli hän ei usko Jumalan olevan totta, mutta hän "uskon kauneus " on totta ! Eli hän on viisaampi kuin Jumala !

" Mirka...
        Minun mielestä raamattu on vain halvatun huono satukirja. "

hän halventaa Raamatun arvovaltaa! Eli luule itse olevansa parempi kuin Raamatun Jumala.

" Nasse.
        Kaikkivaltias, Rakastava ja Armollinen Jumala on joukkomurhien lisäksi luonut viisaudessaan helvetin.
        Sillä onhan pelkkä murhaaminen kovin lyhytkestoinen toimepide ikuisuuten verrattuna. "

Jumala on hänen mielestää epäpätevä ohjaamaan luomakuntaa, eli hän itse osaisi sen paremmin! Eli on viisaampi kuin Jumala!

Lista on loputon ! Ja jos et olisi sokea niin

Eikö vajakki ymmärrä miten Nasse tuossa ylistää Kaikkivaltiaa, Armollisen Jumala n viisautta?

Taidat itse asettaa itsesi Julmalasi yläpuolelle kun rohkenet epäillä etteikö murhaaminen ja helvetti olisi hyviä keksintöjä?

Monen uskovaisen milestä murhaamine on ok jos sen tekee heidän Jumalansa eikä sinua lukuunottamatta uskikset ylensä kritisoi helvettiäkään.

• jmdjdmjt

Joku on ottanut nämä tappoasiat sieltä Raamatusta oikein sydämen asiakseen. Eikö todellakaan sieltä muuta löydy.

• Mirka...

Miksi raamatun tappoasiat pitäisi kiertää?

Miksi raamattua pitäisi lukea valikoiden ja poimia vain ajan henkeen kuuluvat hyvät asiat sieltä?

Minun mielestä raamattu on vain halvatun huono satukirja.

• kjiujhju

Tai miksi ajan henkeen kuuluvat huonot asiat?

• Hei, Jokaista meitä puhuttelee eri asiat Raamatussa. Iloitkaamme siitä, vaikka toivonkin että luet myös evankeliumeja ja saat ilosanomista vähän iloisempaakin otetta uskoosi, kuin vain nuo joukkokuolemat.

t. Maarit-pappi

• Jumalaa pelkäävä

Maarit tarkoitti ilmeisesti "joukkomurhat". Eivätkö ne olleet melko suunnitelmallisia tekoja?

• siirrr

Joukkokuolemat? Oliko tämä tahallista pappis.- ihmiseltä nyt? Käytätkö ihmisten tekemistä joukkomurhista nimeä joukkokuolemat? Tuskin. Se olisi harhaajohtavaa koska joukkokuolema voi tarkoittaa pandemiaakin tai luonnonmullistusksia. Miksi käytät Jumalan joukkosurmista nimitystä joukkokuolemat? Koska et halua sanoa totuutta Jumalastasi, eli sitä että se on joukkosurmaaja jota palvot?

• hei, siis joukkomurhat.

t. Maarit-pappi, joka samalla kirjoittaa kolmea hautajaispuhetta

• Nasse.
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

hei, siis joukkomurhat.

Sillä onhan pelkkä murhaaminen kovin lyhytkestoinen toimepide ikuisuuten verrattuna.

• Aito Rukoilija

hei, siis joukkomurhat.

Rukoilen Maarit-papille aivokasvainta mikä tekee maaritista vihannekseen verrattavissa olevan olion.

• sairastaaa
        Aito Rukoilija kirjoitti:

Rukoilen Maarit-papille aivokasvainta mikä tekee maaritista vihannekseen verrattavissa olevan olion.

tuo oli kyllä sen verran ilkeästi sanottu että tälläisissä tilanteissa toivoisi että jumala olisi olemassa jotta voisi antaa sinulle läksytyksen sanoistasi. varo vain ettet itse joskus kärsi aivokasvaimesta.

• kuunteleva_kirkko kirjoitti:

hei, siis joukkomurhat.

Maarit..Tee yksi puhe ja muuta sitä pikkasen vainajalle sopivaksi..EI siellä samat kuuntelijat kuitenkaan ole...Niinhän ne muutkin papit tekee.

• Syntisäkki.

hei, siis joukkomurhat.

Muistapa Maarit-Pappi niissä kolmessa hautajaispuheessa kertoa, miten nämä kuvottavat syntiset saastat joutuvat nyt helvettiin ikuisesti kidutettaviksi kamalista synneistään. Mutta itsehän valitsivat ja saavat sitten mitä ansaitsevatkin, mokomat irstaat syntisäkit.

Tuon saman niin kovin kauniin ja lähimmäisenrakkaan uhkauksen ikuisesta kiduttamisesta kun kertoi minulle syntisäkille juuri hiljan eräs kristitty uskonveljesi, joten miksi ihmeessä rajoittaa tämä teidän ydinsanomanne vain minuun?

Kertokaa toki kaikille julkisesti sama kauniin ylentävä rakkauden ydinsanomanne?!

Vai eikö kantti kestäkään kertoa tuota samaa asiaa ihan oikeille ihmisille suoraan päin naamaa? Puskista vain huudellaan raukkamaisesti, mutta kohdatessa ollaan muka niin sivistyneitä, vaikka tuo on juuri se keskeisin ydinsanoma.

• ???!!!

Mutta eikö perisynti vieläkin vaivaa meitä? Tappoiko Jumala ihmisen lähes sukupuuttoon aivan turhaan?

• se ei tiedä mitä tek

Kyllä. Turhaan. Ei osaa hommiaan. Mutta antakaamme hänelle anteeksi, hän ei tiedä mitä hän tekee.

• puurim

.Mooseksen kirja:
      16:1 Mutta Koorah, Jisharin poika, joka oli Leevin pojan Kehatin poika, otti Daatanin ja Abiramin, Eliabin pojat, ja Oonin, joka oli Ruubenin pojan Peletin poika,
      16:2 ja he nousivat kapinaan Moosesta vastaan, ja heihin yhtyi israelilaisista kaksisataa viisikymmentä miestä, kansan päämiehiä, kansankokouksen jäseniä, arvokkaita miehiä.
      16:3 Ja he kokoontuivat Moosesta ja Aaronia vastaan ja sanoivat heille: "Jo riittää! Koko seurakunta, he kaikki, ovat pyhät, ja Herra on heidän keskellänsä. Miksi te siis korotatte itsenne Herran seurakunnan yli?"
      16:4 Kun Mooses sen kuuli, lankesi hän kasvoillensa.
      16:5 Sitten hän puhui Koorahille ja kaikelle hänen joukolleen sanoen: "Huomenna Herra ilmoittaa, kuka on hänen omansa ja kuka on pyhä ja kenen hän sallii käydä tykönsä. Kenen hän valitsee, sen hän sallii käydä tykönsä
      16:10 Hän salli käydä tykönsä sinun ja kaikkien veljiesi, leeviläisten, sinun kanssasi; ja nyt te tavoittelette pappeuttakin.
      16:11 Niin siis sinä ja koko sinun joukkosi käytte kapinoimaan Herraa vastaan; sillä mikä on Aaron, että te häntä vastaan napisette!"
      16:12 Ja Mooses kutsutti Daatanin ja Abiramin, Eliabin pojat. Mutta he sanoivat: "Emme tule.
      16:13 Eikö jo riitä, että olet tuonut meidät tänne maasta, joka vuotaa maitoa ja mettä, hukuttaaksesi meidät erämaahan? Pyritkö vielä meidän valtiaaksemme?
      16:14 Oletpa totisesti tuonut meidät maahan, joka vuotaa maitoa ja mettä, ja antanut meille perintöosaksi vainioita ja viinitarhoja! Luuletko voivasi sokaista silmät näiltä ihmisiltä? Me emme tule."
      16:15 Silloin Mooses vihastui kovin ja sanoi Herralle: "Älä katso heidän uhrilahjansa puoleen. En ole keneltäkään heistä aasiakaan anastanut enkä kenellekään heistä mitään vääryyttä tehnyt."
      16:16 Silloin Mooses sanoi Koorahille: "Astukaa huomenna Herran eteen, sinä itse ja koko sinun joukkosi, sekä myöskin Aaron,
      16:17 ja ottakoon kukin teistä hiilipannunsa ja pankoon siihen suitsuketta sekä tuokoon Herran eteen hiilipannunsa, kaksisataa viisikymmentä hiilipannua; niinikään sinä ja Aaron tuokaa kumpikin hiilipannunne."
      16:18 Niin he ottivat kukin hiilipannunsa, virittivät niihin tulen ja panivat niihin suitsuketta ja asettuivat ilmestysmajan ovelle; samoin myöskin Mooses ja Aaron.
      16:19 Mutta Koorah kokosi heitä vastaan koko seurakunnan ilmestysmajan ovelle. Silloin Herran kirkkaus näkyi koko seurakunnalle.
      16:20 Ja Herra puhui Moosekselle ja Aaronille sanoen:
      16:21 "Erottautukaa te tästä joukosta, niin minä tuokiossa heidät tuhoan."
      16:22 Mutta he lankesivat kasvoillensa ja sanoivat: "Oi Jumala, sinä Jumala, jonka vallassa on kaiken lihan henki: jos yksi mies rikkoo, vihastutko silloin koko seurakuntaan?"
      16:23 Niin Herra puhui Moosekselle sanoen:
      16:24 "Puhu seurakunnalle näin: Lähtekää pois Koorahin, Daatanin ja Abiramin asumuksen ympäriltä."
      16:25 Sitten Mooses nousi ja meni Daatanin ja Abiramin luo, ja Israelin vanhimmat seurasivat häntä.
      16:26 Ja hän puhui seurakunnalle sanoen: "Siirtykää pois näiden jumalattomien miesten majoilta älkääkä koskeko mihinkään, mikä on heidän, ettette tuhoutuisi kaikkien heidän syntiensä tähden."
      16:27 Niin he lähtivät pois Koorahin, Daatanin ja Abiramin asumuksen ympäriltä. Mutta Daatan ja Abiram olivat tulleet ulos ja asettuneet majojensa ovelle vaimoinensa ja suurine ja pienine lapsinensa.
      16:28 Ja Mooses puhui: "Tästä te tietäkää, että Herra on minut lähettänyt tekemään kaikki nämä teot ja etteivät ne ole tapahtuneet minun omasta tahdostani:
      16:29 jos nämä kuolevat samalla tavalla, kuin muut ihmiset kuolevat, ja heidän käy, niinkuin kaikkien muiden ihmisten käy, niin ei Herra ole minua lähettänyt.
      16:30 Mutta jos Herra antaa jotakin erikoista tapahtua ja maa avaa kitansa ja nielaisee heidät kaikkinensa, niin että he elävältä suistuvat tuonelaan, niin siitä tietäkää, että nämä miehet ovat pilkanneet Herraa."
      16:31 Tuskin oli hän saanut kaiken tämän sanotuksi, niin maa halkesi heidän altansa
      16:32 ja maa avasi kitansa ja nielaisi heidät, heidän asuntonsa, kaiken Koorahin väen ja kaikki heidän tavaransa.
      16:33 Ja he suistuivat kaikkinensa elävältä tuonelaan, ja maa peitti heidät; ja niin heidät hävitettiin seurakunnan keskeltä.
      16:34 Ja koko Israel, joka oli heidän ympärillänsä, pakeni kuullessaan heidän huutonsa, sillä he pelkäsivät maan nielaisevan heidätkin.
      16:35 Mutta tuli lähti Herran tyköä ja kulutti ne kaksisataa viisikymmentä miestä, jotka olivat tuoneet suitsutusta.
      16:36 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:

• Kauhistuttaa

Miksi herjaat Jumalaa? Joudut sanoistasi lopulta vastuuseen.

• Niin Puurim. Kyllä tuo oli tiedossa, että ei olisi kannattanut pitää kaikkia samanarvoisena Jumalan edessä. Siitä tuli kovat paikat, eikä armoa annettu.

• Kannattaisiko sun kääntyä lääkärin puoleen!?

• varoitukseksi

7 nuorta saivat kokea rukousillassa ilmestyksen Taivaasta ja helvetistä 11. 4. 1994
      Siinä on aika totuudenmukainen kuvaus millaista on Raamatun mukaan helvetissä. Ja taivaassa !

Yksi ensimmäisistä osista, jotka Herra antoi meidän nähdä, oli ”Patojen laakso”, kuten me sitä nimitimme. Siellä oli miljoonia patoja. Padat oli upotettu maan tasalle; jokaisessa niissä kiehui sisällä laavaa.
      Jokaisessa padassa oli kussakin sellaisen henkilön sielu, joka oli kuollut ja mennyt helvettiin. Heti kun nuo sielut näkivät Herran, he alkoivat huutaa ja kirkua:
      ”Herra, armahda meitä! Herra anna minun tulla pois tästä paikasta! Herra, vie minut pois ja kerron maailmalle, että tämä paikka on totta!” Mutta Herra ei edes katsonut heihin.

Siinä paikassa oli miljoonia miehiä, naisia ja nuoria. Näimme myös homoseksuaaleja ja juoppoja tuskissaan. Näimme, kuinka he kaikki huusivat suuressa tuskassa.
      Oli järkyttävää nähdä, kuinka heidän ruumiitaan tuhottiin. Madot kulkivat edestakaisin heidän tyhjistä silmäkuopistaan, suustaan ja korvistaan; ja tunkeutuivat heidän ihonsa läpi joka puolella ruumista.

Tämä täyttää sen kirjoitetun Jumalan sanan, joka on Jesajan kirjan 66:24:
      ”Ja he käyvät ulos katselemaan niiden miesten ruumiita, jotka ovat luopuneet minusta; sillä heidän matonsa ei kuole, eikä heidän tulensa sammu, ja he ovat kauhistukseksi kaikelle lihalle.”
      Myös Markus 9:44: ”Missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'.”

Olimme aivan kauhuissamme siitä, mitä katselimme. Näimme liekkejä, jotka olivat noin 2,7 metristä 3,7 metriin. Sisällä jokaisessa liekissä oli sellaisen henkilön sielu, joka oli kuollut ja mennyt helvettiin.

Herra salli meidän nähdä miehen, joka oli yhden tuollaisen padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha hänen kasvoiltaan putoili palasina. Hän jäi katsomaan Herraa tarkkaavaisesti.; ja alkoi sitten huutaa ja itkeä Jeesuksen nimen puoleen. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!” Mutta Herra Jeesus ei halunnut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti käänsi hänelle selkänsä. Kun Jeesus teki niin, mies alkoi kirota ja herjata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, satanistisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi ja herjasi Herraa eläessään. Hän sanoi, että kristinusko tulisi katoamaan ja jokainen tulisi unohtamaan Jeesuksen Kristuksen. Tänä päivänä tuo mies on helvetissä ja Jeesus Kristus elää!! Kristinuskokaan ei ole kadonnut.

Kun aloimme kulkea alueen reunamilla, sielut kurottivat käsiään puoleemme ja rukoilivat armoa. He pyysivät Jeesusta viemään heidät pois sieltä, mutta Herra ei koskaan edes katsonut heihin.
      Sitten aloimme kulkea eri alueiden läpi.
      Tulimme kaikkein kauhistuttavimpaan helvetin osaan, jossa kaikkein pahimmat kidutukset tapahtuivat; helvetin keskustaan. Kaikkein väkevimmät kidutuksen muodot; sellaista kidutusta, että ihmisolento ei voisi koskaan sellaista edes ilmaista. Ainoat ihmiset täällä olivat heitä, jotka tunsivat Jeesuksen ja Jumalan Sanan. Siellä oli pastoreita, evankelistoja, lähetystyöntekijöitä, ja kaikenlaisia ihmisiä, jotka kerran olivat ottaneet Jeesuksen vastaan ja jotka tunsivat totuuden; mutta elivät kaksoiselämää.
      Siellä oli myös luopioita; heidän kärsimyksensä oli tuhat kertaa pahempaa kuin kenenkään muun.

He huusivat ja rukoilivat Herralta armoa, mutta Herran sana sanoo Hepr. 10:26-27:
      ”Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.”

http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/2012/05/naky-taivaasta-ja-helvetista-114-2009.html

tuolta lötytyy lisää kertomuksia, ensin on taivaskokemukset, sitten helvetti !

http://www.youtube.com/watch?v=-pa9O8xysbg&feature=related

• vastenmielist

Jos tuollaiset kidutukset hel-vetissä olisivat totta. Olisin aika pahassa pakkoraossa . En missään tapauksessa haluaisi palvoa tuollaista Jumalaa. Silti olisin siihen pakotettu koska ikuista hel-vetin piinaa ei voisi sietää. Joutuisin siis palvomaan jumalaa pakosta peloitteen takia vastoin tahtoani. en todellakaan pidä tuollaista jumalaa palvomisen arvoisena vaan pienisieluisena sadistina joka oksettaa.

jotkut uskovat luulee että nuo tarinat helve-tistä saavat ihmisiä uskomaan ja pitämään jumalaa hyvänä. ainakin minulle käy päin vastoin. ne vain lisäävät kristinuskon vastenmielisyyttä

• Kun ei tunne kristinuskoa, niin on typerä kuin saapas. Justiinsa tuollaiset kristityt pitäisi viedä pakkohoitoon.. Käydäänpä nyt tuon kirjoituksen ristiriitoja lävitse, jotta jokainen ymmärätäisi tuon olevan puppugeraattorin tuotetta.

-Olikoha noilla metrinmitta mukana, kun noin tarkasti pystyivät sanomaan tulenlieskojen korkeuden?

-Padoista ei puhuta Raamatussa vaan tulijärvestä.

- Tulijärvessä ei ole vielä yhtään sielua.

-Kristinuskon mukaan vasta viimeisellä tuomiolla päätetään kuka joutuu Helvettiin ja kuka pääsee Taivaaseen..Mikä on muuten kummaa, kun Jumala ja Jeesus tulee maanpäälle..Siellä on sitten uskovaiset aivan orpoina piruina.

ja mitä tulee Helvettiin, niin se on kopiotu Zarathusralaisuudesta.....Mikä sellainen uskonto on, jossa kaikki on lainatavaraa?

• ed.
        vastenmielist kirjoitti:

Jos tuollaiset kidutukset hel-vetissä olisivat totta. Olisin aika pahassa pakkoraossa . En missään tapauksessa haluaisi palvoa tuollaista Jumalaa. Silti olisin siihen pakotettu koska ikuista hel-vetin piinaa ei voisi sietää. Joutuisin siis palvomaan jumalaa pakosta peloitteen takia vastoin tahtoani. en todellakaan pidä tuollaista jumalaa palvomisen arvoisena vaan pienisieluisena sadistina joka oksettaa.

jotkut uskovat luulee että nuo tarinat helve-tistä saavat ihmisiä uskomaan ja pitämään jumalaa hyvänä. ainakin minulle käy päin vastoin. ne vain lisäävät kristinuskon vastenmielisyyttä

" Jos tuollaiset kidutukset hel-vetissä olisivat totta. Olisin aika pahassa pakkoraossa . "

Ne OVAT TOTTA !

Ja tämä oli vastaus: " No miksi et näytä meille stanaa ja helvettiä? " Siinä on esimakua sieltä.. !

"En missään tapauksessa haluaisi palvoa tuollaista Jumalaa. Silti olisin siihen pakotettu koska ikuista hel-vetin piinaa ei voisi sietää. "

Sinun lihallinen mielesi, ei VOI PALVOA JUMALAA ! Se on mahdotonta.

HESEKIEL 36
        23. Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä.
        Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä.

..kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.

26. Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne.
        Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.

27. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

Kirje galatalaisille 4

. on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! ...

Eli uskovalla on Jumalaan isä suhde, ei hän ole tuomari vaan rakastava isä.!

Ja luuletko sinä nyt, SYNNISSSÄ ELÄESSÄSI olevasi vapaa ? Se ns. vapaus mikä sinulla nyt on on vain " paketoitu hienoon kääreeseen", sisällys on ihan muuta ! Ja loppu vielä pahempi.

• yee77
        ed. kirjoitti:

" Jos tuollaiset kidutukset hel-vetissä olisivat totta. Olisin aika pahassa pakkoraossa . "

Ne OVAT TOTTA !

Ja tämä oli vastaus: " No miksi et näytä meille stanaa ja helvettiä? " Siinä on esimakua sieltä.. !

"En missään tapauksessa haluaisi palvoa tuollaista Jumalaa. Silti olisin siihen pakotettu koska ikuista hel-vetin piinaa ei voisi sietää. "

Sinun lihallinen mielesi, ei VOI PALVOA JUMALAA ! Se on mahdotonta.

HESEKIEL 36
        23. Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä.
        Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä.

..kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.

26. Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne.
        Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.

27. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

Kirje galatalaisille 4

. on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! ...

Eli uskovalla on Jumalaan isä suhde, ei hän ole tuomari vaan rakastava isä.!

Ja luuletko sinä nyt, SYNNISSSÄ ELÄESSÄSI olevasi vapaa ? Se ns. vapaus mikä sinulla nyt on on vain " paketoitu hienoon kääreeseen", sisällys on ihan muuta ! Ja loppu vielä pahempi.

"Ne OVAT TOTTA ! "

Siksikö että sinä toivot niin? Todista väitteesi muullakin kuin kirjalla. Islamissakin on hel-vetti.

"Sinun lihallinen mielesi, ei VOI PALVOA JUMALAA ! Se on mahdotonta."

Lihan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. En vain pidä sellaisesta jumalasta joka laittaa minunkin epäuskoisia läheisiä ikuiseen piinahelvettiin. Sellaisessa Jumalassa ei ole mitään palvomisen arvoista eikä arvostettavaa.

"Ja luuletko sinä nyt, SYNNISSSÄ ELÄESSÄSI olevasi vapaa ? Se ns. vapaus mikä sinulla nyt on on vain " paketoitu hienoon kääreeseen", sisällys on ihan muuta ! Ja loppu vielä pahempi."

Kristinuskon mukaan jokaista koskee perisynti. Olet siis itsekin synnissä elävä. Minä en usko syntiin. On vain oikeita ja vääriä tekoja. Synti on uskonnon dogmi ja tapa syyllistää jokainen jotta voitaisiin myydä ihmiselle uskonto lääkkeeksi.

Ja olen vapaa uskonnosta ja taikauskosta. Sinä et voi tietää minun sisimmästäni yhtään mitään.

• ed.
        mave kirjoitti:

Kun ei tunne kristinuskoa, niin on typerä kuin saapas. Justiinsa tuollaiset kristityt pitäisi viedä pakkohoitoon.. Käydäänpä nyt tuon kirjoituksen ristiriitoja lävitse, jotta jokainen ymmärätäisi tuon olevan puppugeraattorin tuotetta.

-Olikoha noilla metrinmitta mukana, kun noin tarkasti pystyivät sanomaan tulenlieskojen korkeuden?

-Padoista ei puhuta Raamatussa vaan tulijärvestä.

- Tulijärvessä ei ole vielä yhtään sielua.

-Kristinuskon mukaan vasta viimeisellä tuomiolla päätetään kuka joutuu Helvettiin ja kuka pääsee Taivaaseen..Mikä on muuten kummaa, kun Jumala ja Jeesus tulee maanpäälle..Siellä on sitten uskovaiset aivan orpoina piruina.

ja mitä tulee Helvettiin, niin se on kopiotu Zarathusralaisuudesta.....Mikä sellainen uskonto on, jossa kaikki on lainatavaraa?

" niin se on kopiotu Zarathusralaisuudesta.....Mikä sellainen uskonto on, jossa kaikki on lainatavaraa? "

Ehkäpä se olikin toisinpäin !

No padoista ei puhuta, se on totta, mutta idea on sama!

Evankeliumi Markuksen mukaan 9

..sinut molemmat jalat tallella heitetään helvettiin [ 46 , missä 'mato ei kuole eikä tuli sammu'

Jesajan kirja 66

Köyhää minä katson, köyhää,
        hengeltään särkynyttä, sanani alla arkaa.

3 Te teurastatte härkiä, ja kohta taas tapatte
        ihmisiä,
        ..pahan palvontaa teidän suitsutuksenne.

Te olette valinneet omat tienne
        ja mieltyneet omiin iljetyksiinne,

4 ja minä puolestani valitsen kurituksen tien, teitä kohtaa se, mitä te pelkäsitte.

22 Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon,
        pysyvät minun edessäni, sanoo Herra,

niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän
        nimenne.

23 Ja aina uudenkuun päivänä
        ja jokaisena sapattina
        tulee koko ihmissuku,
        ja kaikki kumartuvat minun eteeni,
        sanoo Herra.
        24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden
        ruumiit,
        jotka ovat minusta luopuneet.

Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole,
        liekki, joka niitä nuolee, ei sammu..

Danielin kirja 12
        Monet maan tomussa nukkuvista heräävät,
        toiset ikuiseen elämään,
        toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.

" kun Jumala ja Jeesus tulee maanpäälle.."

JEESUS tulee maanpääle, ei Jumala!

Juudaksen kirje 1
        .. jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.

14. Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä

15. tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet

ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
        16. He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.

17. Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,

18. sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".

19. Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.
        20. Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä
        21. ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.

22. Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;

23. toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.

24. Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen,

25. hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.

• Uskon kauneus

"Näimme, kuinka he kaikki huusivat suuressa tuskassa. Oli järkyttävää nähdä, kuinka heidän ruumiitaan tuhottiin. Madot kulkivat edestakaisin heidän tyhjistä silmäkuopistaan, suustaan ja korvistaan; ja tunkeutuivat heidän ihonsa läpi joka puolella ruumista."

Harvoin jos koskaan olen kuullut kauniimpaa rakkauden sanomaa ja lämpimän ihmisrakkauden ylistystä. Miten olenkaan voinut epäillä Herran olemassaoloa, Herran joka laittaa ihmiset huutamaan suuressa tuskassa ja laittaa madot kulkemaan heidän silmäkuopistaan. Miten ihanaa, miten kaunista, mikä ylitsevuotavan sanoinkuvaamaton ihmisrakkaus.

Kun siis hollantilainen Peter, jonka papit raiskasivat tämän ollessa 12-vuotias ja joka tämän teon vuoksi menetti kokonaan uskonsa ja teki vähän vanhempana syvästi masentuneena itsemurhan, joutuu sitten tietenkin helvettiin ikuisesti kidutettavaksi, niin voimme sitten yhdessä Herran nimessä iloita siitä miten oikein ja kaunista onkaan se, että tätä syntistä saastaista moraalitonta paskiaista kidutetaan ikuisesti ja madot ryömivät silmistään, minkä kaiken tämä moraaliton saastainen syntinen kuvotus on tietekin ihan itse pahuudellaan valinnut.

Oi miten kaunista ja ihanaa, en ole koskaan kuullut mitään kauniimpaa!
        Tämän täytyy olla maailman kaunein uskonto.

• mieti tätä(se aito)

Olen taas kerran sitä mieltä, että krisityt on tehneet virheen liittäessään VT:n UT;hen.
      Lukijoilla ei ole tietoa sormen pään vertaa, mutta se ei estä typeryyksien laukomista.

Se hyvä tilanteesa on, että jos alkaisimme keskustella juutalaisuudesta, kirjoittajat joutuisivat myöntämään tietämättömyytensä.

• No kuinkas

Oletko muuten sitä mieltä, että Raamatussa on yksi ja sama Jumala alusta loppuun asti, siis niin vanhassa testamentissa kuin uudessakin?

Vai onko se vanhan testamentin äkkipikainen, kiivasluonteinen ja kostonhimoinen kansanmurhaaja joku ihan eri Jumala, kuin tämä uuden testamentin äkkiä oikein mukavaksi muuttunut Jumala?

• koo

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      614
      3177
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      97
      2632
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1661
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1582
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1490
    6. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      45
      1476
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1434
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      325
      1360
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1318
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1213
    Aihe