Esikatselukuvatoimintoa ei enää ole?!
Aiemmin kuvakansioissa oli valikossa näytä vaihtoehtona esikatselukuvat,vaan ei enää. Miten sen saa takaisin? Käyttis on Windows 7.
esikatselukuvatoiminto katosi windows seiskasta!
9
1737
Vastaukset
- Missä eivät näy?
Avaa Kansion asetukset napsauttamalla Käynnistä-painikkeesta, napsauttamalla Ohjauspaneeli, napsauttamalla Ulkoasu ja mukauttaminen, ja valitsemalla sitten Kansion asetukset. Näytä-välilehdellä rasti pois kohdasta "Näytä aina kuvakkeet, ei koskaan pikku kuvia".
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/Change-folder-options- esikatselukuva
Voi kiitos,kiitos!! Nyt toimii! Hyvää alkanutta kesää Sinulle!
- NYt toimii
Thanks nimimerkille "missä eivät näy" , selkeä ja toimiva ohje ! : )
- nopeutustoimi
BTW: tämähän on eräs kymmenistä pienistä nopeutustoimista eri oppaissa.
Siis pikkukuvien poisto- lentävä lehmä
Seiska on noiden esikatselukuvien kanssa paljon hitaampi kuin XP - eivätkä gif-kuvat enää näy liikkuvina, prskls.
- Winski7
Nim: Missä ei näy.. Sama ongelma ja rakaistu..kiitos!
- kiitos123
Täällä Savossa kanssa yksi iloinen, joka sai tuosta ohjeesta ongelmaan avun! Kiitos sinulle!!
- maarukka1982
KIIITOS KIIIIITOS!! Täällä yks joka meinas peliverkkarinsa repiä ku ei näkyny kuvat :)
- Hukkuu_muihin_täppeihin
Suunnillee sama kävi Windows 8 1.... Ohjauspaneeli kansion asetukset loytyy toi täppi kans .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752