Esikatselukuvatoimintoa ei enää ole?!
Aiemmin kuvakansioissa oli valikossa näytä vaihtoehtona esikatselukuvat,vaan ei enää. Miten sen saa takaisin? Käyttis on Windows 7.
esikatselukuvatoiminto katosi windows seiskasta!
9
1725
Vastaukset
- Missä eivät näy?
Avaa Kansion asetukset napsauttamalla Käynnistä-painikkeesta, napsauttamalla Ohjauspaneeli, napsauttamalla Ulkoasu ja mukauttaminen, ja valitsemalla sitten Kansion asetukset. Näytä-välilehdellä rasti pois kohdasta "Näytä aina kuvakkeet, ei koskaan pikku kuvia".
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/Change-folder-options- esikatselukuva
Voi kiitos,kiitos!! Nyt toimii! Hyvää alkanutta kesää Sinulle!
- NYt toimii
Thanks nimimerkille "missä eivät näy" , selkeä ja toimiva ohje ! : )
- nopeutustoimi
BTW: tämähän on eräs kymmenistä pienistä nopeutustoimista eri oppaissa.
Siis pikkukuvien poisto- lentävä lehmä
Seiska on noiden esikatselukuvien kanssa paljon hitaampi kuin XP - eivätkä gif-kuvat enää näy liikkuvina, prskls.
- Winski7
Nim: Missä ei näy.. Sama ongelma ja rakaistu..kiitos!
- kiitos123
Täällä Savossa kanssa yksi iloinen, joka sai tuosta ohjeesta ongelmaan avun! Kiitos sinulle!!
- maarukka1982
KIIITOS KIIIIITOS!! Täällä yks joka meinas peliverkkarinsa repiä ku ei näkyny kuvat :)
- Hukkuu_muihin_täppeihin
Suunnillee sama kävi Windows 8 1.... Ohjauspaneeli kansion asetukset loytyy toi täppi kans .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076