http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Kosminen katoamistemppu ihmetyttää tähtitieteilijöitä/a1305581016283
Miten selittää evoluutioteoria tuollaiset. Ei taida pystyä.
Evoluutioteorian selitys?
11
113
Vastaukset
Miksi biologian teorian pitäisi pystyä selittämään tähtitieteen havainto?
Miten suhteellisuusteoria selittää hoitamattoman haavan mädäntymisen?Toisekseen, miksi suomi24 forumin käyttäjien pitäisi pystyä selittämään tuo, kun selkeästi artikkeli kertoo, etteivät alan asiantuntijatkaan pysty sitä vielä selittämään?
- ....................
Odotamme kreationistien selitystä.
Reinikainen huhuu!
Vai pitäisikö kutsua joku postikorttimaalari tekemään siitä piirros?
- ID todiste?
Aika vahva todiste maapallon ulkopuolisesta älyllisestä elämästä, kenties jopa Suunnittelijasta?
- Apo-Calypso
Millä tavalla? Jos ID:n todisteet ovat tuolla tasolla, niin huodolta näyttää ID.roskan kannalta.
- äly luistaa
Apo-Calypso kirjoitti:
Millä tavalla? Jos ID:n todisteet ovat tuolla tasolla, niin huodolta näyttää ID.roskan kannalta.
Joku älyhän tuon pölykiekon on sieltä kerännyt pois.
2. tai 3. asteen sivilisaatio, mitä ilmeisimmin. - Apo-Calypso
äly luistaa kirjoitti:
Joku älyhän tuon pölykiekon on sieltä kerännyt pois.
2. tai 3. asteen sivilisaatio, mitä ilmeisimmin.Ei näytä äly oikein luistavan...
- tieteenharrastaja
äly luistaa kirjoitti:
Joku älyhän tuon pölykiekon on sieltä kerännyt pois.
2. tai 3. asteen sivilisaatio, mitä ilmeisimmin.Kyllä sen kiekon häviämiselle löytyy myös hypoteeseja, joissa ei tarvita älykästä toimijaa. Itse asiassa tiedämmekin vain, että se aikaisemmi näkyi ja nyt ei näy.
- ....................
tieteenharrastaja kirjoitti:
Kyllä sen kiekon häviämiselle löytyy myös hypoteeseja, joissa ei tarvita älykästä toimijaa. Itse asiassa tiedämmekin vain, että se aikaisemmi näkyi ja nyt ei näy.
Kyseessä on kreationistisen tieteen päätodisteet:
1) Jos jotain ei ennen ollut, mutta myöhemmin on ollut, kyse on todiste älyllisestä luomisesta
2) Jos jotain on aikaisemmin ollut, mutta ei enää (tai ei enää näy), kyseessä on Jumallinen taikatemppu ja kiistämätön todiste luomisesta
- Apo-Calypso
Kosmologia ei liity evoluutioteoriaan millään lailla, tollo.
Ettekö te pellet voisi edes yrittää leikkiä tai näytellä, että ymmärrätte evoluutioteoriasta ainakin jotain? Esim. sen, mihin tieteenhaaraan se liittyy?
>Ei taida pystyä.
Tässä olet kyllä oikeassa, tosin tyhmyytesi ansiosta mutta kuitenkin. Pojo mikä pojo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514