http://www.iltalehti.fi/viihde/2012070515804068_vi.shtml
Urheiluselostaja Antero Mertaranta ja hänen puolisonsa ovat eroamassa.
Pirjo ja Antero Mertaranta nähtiin yhdessä muun muassa linnan juhlissa vuonna 2008. (TOMI VUOKOLA / AL)
Pirjo Mertaranta on jättänyt avioerohakemuksen Lahden käräjäoikeuteen 27. kesäkuuta. Hän hakee eroa yksin.
Pariskunta on esiintynyt harvoin julkisesti yhdessä. Heillä on kolme lasta. Alaikäisen lapsen huoltajuudesta Antero ja Pirjo aikovat sopia kesän aikana.
Asiasta kertoi ensimmäisenä Ilta-Sanomat.
Selostaja Mertaranta "vaihtanee kakkoseen,siis eroaa vaimostaan?
Näinkö meille aina??
2
1908
Vastaukset
- dgsabsdfcsdfc
uiuiui, se on siinä!
- Oolrait kakkoseen!
DET GLIDER in... in in.. in.., ihanaa ihanaa ihanaa... det glider in ... in in in!
(Se liukuu hyvin sisään se on selvä?)
*:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758