Hymy ja silmät vai peppu ja rinnat?

haluuntietää

Kumpaa mies kiinnittää ensimmäisenä huomion naisessa oikeasti? Tiedän että se voi riippua siitä etsiikö mies pitkäaikaista suhdetta vai yhdenyön juttua?
Mutta kumpaan mies ihastuu naisessa ensinnä?? Ovatko ne kropalliset jutut lopulta kuitenkaan niin tärkeitä? :)

33

1821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cxxxxxxxxxxxx

      Kasvojen piirteet ,tai jotain sellaista ,vaikea sitä on selittää.

    • :)

      Pää, olkapää, peppu, polvet varpaat.

    • koko ihminen

      Katson silmiin ja jo siinä se koko mieleenpiirtyvä kuva olemuksesta, siihen lisäksi miellyttävän tuntuinen luonne noin muuten niin olen myyty. Jokin alitajuinen tapahtuma on se kun joku "kolahtaa".

    • ----

      Kiva veikeä katse taaksepäin.Se on se jokin sanoin kuvaamaton asia mikä tekee vaikutuksen.

    • dude.

      Tutkitusti mies kiinnittää huomion ensin vartaloon, lantion seutuun, mittasuhteisiin yleensä, liikkumiseen , ryhtiin. mutta lähietäisyydellä silmiin. ja alkaa vasta sitten tuijottaa rintoja. ihastuminen alkaa silmista, kasvonpiirteista, hymystä, jos alkaa...

    • ruokailua silmillä

      mää kiinnitän ihan ekana huomita silmiin ja hymyyn.

      jos nyt on jotkut ihan kauheen tyrkyt ja isot daisarit, ni väkisinhän niihin silmä kääntyy.

      tänäänkin näin kivan näkösen laihan tytsyn jolla oli nätti naama ja siihen se katseeni ensimmäisenä suuntautui.

    • nähty

      Jos haen yhtä yötä niin kroppa vaikuttaa valintoihin. Jos pidempää systeemiä niin raha ja omaisuus ratkaisee.

    • mies_,

      "Yleisiä" asioita joihin tulee kiinnitettyä huomiota on kasvot, yleinen siisteys, pukeutuminen, käytös ja ikävä kyllä myös ruumiinrakenne. Naiselle riittää, että on sopusuhtainen tai hoikka. Ei missään nimessä tarvitse olla treenattu, eikä ainakaan lihaksikas. Ihastun harvoin, mutta siinä vaiheessa rintojen koolla tai pepun muodolla ei kyllä ole yhtään mitään merkitystä.

    • nuo kaikki

    • 93932

      Jos totta puhutaan, niin kiinnitän aina huomiota naisen kasvoihin. Tämä voi johtua siitä, että olen rintojen ja pepun suhteen "kaikkiruokainen". Ne ovat sitten sellaiset kun ovat. Ei merkitystä.

      En ole ikinä erikseen "tuijotellut" naisten strategisia alueita. Olen aika häveliäs.
      Tai ehkä ihan viime aikoina on tullut eräs tapaus, jossa olen vähän lipsunut. Syy ei kuitenaan ole seksuaalinen.

      Vaikka en ole mikään "tuijottelija", niin tarkkailen aika paljon ympärillä olevia ihmisiä. Viimeisten viikkojen aikana olen kiinnittänyt huomiota erääseen naiseen, joka ikäänkuin vetää olkapäitä ja kaulaa taaksepäin kun tulen hänen kohdalleen. Muiden henkilöiden läheisyydessä en ole nähnyt hänen tekevän vastaavaa. Minun kohdallani hän tekee aina niin ja nykyisin jopa osaan odottaa tätä "liikettä".

      Aluksi otin tämän tottakai kohteliaisuutena, mutta kun asiaa tarkemmin analysoi, niin tulee kyllä mieleeni minua vähemmän mairittelivia vaihtoehtoja.

    • N

      Kokonaisuuteen.

    • ledz gou

      aika fifty fifty, kokonaisuus. jossain tapauksessa riippuu myös naisesta.

    • w456he5j

      Silmät, hymy, kasvot kokonaisuutena on tärkeät.
      Vaikuttaa jonkin verran myös miten on pukeutunut ja miten vaatteet sopii.

      Pirtsakka tyttö istuvissa farkuissa ja topissa

    • n.j.ä

      Ulko seikat näkyy ja sen perusteella tehdään ensivaikutelma. Luonne tottakai myös tärkeä. Ilmeisesti on myös heitä jotka katsovat sielun silmillä eikä olemusta juurikaan. Valtaosa kyllä varmaan katsoo että onpa siinä kaunis nainen jolla hyvät muodot.

    • sfdjksojmfc

      Aika vaikea loppuen lopuksi. Aina ensin tietty silmät ja hymy. Jos tytöllä silmät kiiluu ja hymy on valloittava, niin eipä muuta tarvita lähestymiseen. Muodokas nainen taas kiinnostaa enempi seksuaalisesti, kuin nätti kasvoinen. Ulkokuori ei vaan riitä. Itse ihastun vasta kunnolla, kun pääsen jutustelemaan naisen kanssa enempi.

    • muuten kyllä

      Ei riipu.
      Silmät on sielun peili...mitä enemmän tulee ikää sen tärkeempää mun on nähdä silmiin...Ja sen jälkeen ratkaisee jutun taso.

    • Bad playa

      Ulkonäöllisistä asioista mulle kasvot kokonaisuudessaan ja hiukset on tosi tärkeät.... Voin tuntea naisen pitkäänkin niin, että mulla ei ole mitään käsitystä pepusta ja rinnoista.... Ja mitä enemmän naisesta tykkään, niin sen vähemmän tekee mieli tehdä hänen oloaan epämukavaksi mittailemalla kurveja, joten pakotan itseni olemaan tsekkaamatta. Tosin kaikkien naisten kanssa jossain vaiheessa tulee sellainen hetki, että tulee tärkeät paikat tsekattua. :) Varmaan jollekin muulle on toisin.

      Mutta mutta.... nainen voi olla vaikka kuinka ulkoisesti viehättävä, enkä siltikään ihastu... Ja toisinpäin...

      • Julio.

        Sama huomio, hiukset kiinnittävät ensimmäisinä huomion: ihan vaaleat tai hyvin tummat.Pitkät ja suorat mieluiten.


    • Ei ole merkitystä

      Sillä ei ole merkitystä haenko pidempiaikaista vai lyhempiaikaista (jota en yleensä edes hae) seuraa, sillä ilman ihastumista ei ole tunteita ja ilman tunteita on typerää alkaa millekään (ei kuulu ainakaan minun tapoihini). Koska puhuessa katsotaan silmiin, niin silmät ja hymy on tietenkin se minkä ensin huomaa, kauempaa toki hymyn ensin ja sitten lähietäisyydeltä silmät. Pidän tietynvärisistä silmistä ja muistan hyvin minkä väriset silmät kiinnostavilla naisilla on. Silmät ja hymy pysyy yleensä koko loppuelämän samanlaisina, joten niiden tärkeys suhteessa kroppaan on toki suurempi. Sitä en kiellä, etteikö käteensopivat rinnat ja nätti takapuolikin plussaa ole.. kunhan pysyy kohtuudessa, eli en viehäty erityisen rehevistä naisista.

      • Vielä lisäys

        Oikeastaan silmän, hymyn ja kasvojen jälkeen tärkein on naisen liike.. se kertoo paljon naisesta. Liikkumisen jälkeen tulee vasta kiinnitettyä huomiota itse vartaloon.


    • näin on

      Hymy ja silmät.

    • feikkiheikkihillka

      Kokonaisuuteen ensimmäisenä.

      Tässä muutama viikko itten tapasin ohimennen yhden tytön, joka alkoi juttelemaan ja siinä tuli kokonaisuus....

      Mutta kyllä sitä sit tuli katsottua rintoihinkin ja vähän napaa alemmaskin.... siis sillee yleisesti.....

      Mut se kokonaisuus... silmät, suu ja eleet..... mut ihan sillee siistein ajatuksin. Kun ihmisestä ei tiedä mitää syvempää, nii ei voi ollamuuta

    • Peppu, teehee.

      Riippuu "kohteesta". Paljastavat vaatteet = rinnat ja peppu. "Tavalliset" vaatteet = silmät ja hymy. Itse yleensä katson pepun ensimmäisenä ja sitten silmät ;)

    • .

      Molemmat ottavat silmään yhtä paljon. Jos kuitenkin pelkästä ihastuksesta puhutaan, niin tottakai kasvot (varsinkin hymyilevät) ovat ykkönen. En ymmärrä miten voisi ihastua peppuun ja tisseihin?

      • ---

        Tässä kohtaa olen kyllä samaa mieltä.


    • nnääh

      ei niinkään peppu ja rinnat,toki nekin ovat plussaa,mutta kiinnitän yleensä ensinmäiseksi huomion kasvoihin :)

    • Kokonaisuuteen

      iso nenä on plussaa ooot ihku

    • kaikki tämä

      Isohkot rinnat saa katseen kääntymään edestä päin, takaa katson pyöreä peppu. Hyvä ryhti, mielellään treenattu kroppa ja sileät, pitkät, hyväkuntoiset hiukset. Hymysuu viekoittelee.

    • Nuo kaikki. Minusta seurustelussa/parisuhteessa ei ole tärkeintä niin fyysinen ulkonäkö vaan se henkinen puoli, luonne j.n.e. Siitä vasta saakin teitää, millainen toinen on.

    • Alvar Aalto

      Olen miettinyt asiaa paljon ja huomannut, että minulla se, mihin kiinnittänyt huomiota missäkin järjestyksessä menee melkein aina näin:

      1. Rinnat
      2. Lantio
      3. Hiukset
      4. Silmät
      5. Suu
      6. Nenä
      7. Kaula
      8. Peppu
      9. Sääret

      • Juutas

        Ihmishirviö! Ei ole pahempaa olentoa maan päällä kuin mies, joka huomaa ensin naisen rinnat.


    • hymymies;

      Hymy ja silmät, ehdottomasti. Itse asiassa havahduin pari päivää sitten siihen etten osannut kuvitella ihastukseni rintoja tai peppua, vaikka hänen ihanat kasvonsa, silmänsä ja hymynsä pyörivät vähän väliä mielessäni.

    • Mää ihan ite

      Oma "tärkeysjärjestys"
      1. Silmät
      2. Peppu
      3. Hymy
      4. Tissit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2200
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      84
      1862
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1399
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1378
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      270
      927
    6. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      800
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      775
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      46
      726
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      715
    10. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      57
      714
    Aihe