Ainakin jos on tätä uskominen:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=K-GZVjHhx5k#t=375s
Evoluutio on vale!
3
271
Vastaukset
- vale on
Vale se on. Sen teorian nojalla saatana huiputtaa miljoonia helvettiin.
- joopajoo
Väitteesi on samaa kaliiperia kuin vaikka ukonilman väittäminen valheeksi samalla kun salama iskee vieressä puuhun.
- KysynVaan-76
Melkoista tuubaa tuo video. Tyyppi ei tajua ollenkaan mitä evoluutioteoria on ja mitä se sanoo. Sitten hän saarnaa paatoksella sitä kaikkea pahaa vastaan jota hän uskoo evoluution edustavan.
Evoluutioteoriahan ei ensinnäkään mitenkään arvota eliötä paremmiksi ja huonommiksi tai korota ihmistä miksikään luomakunnan huipuksi vaan päin vastoin pitää jokaista eliötä vain luonnon valinnan sattuman muovaamana tuloksena. Se että luonnon valinta on osittain myös "vahvimman oikeutta" ei myöskään tee siitä mitenkään suoraan mitään moraalista oppia ihmisten välille tai ihmisen käytöksestä yleensä. Tämä on jotain ihan omaa keksintöä eikä tuollaista asennetta tai oppia missään opeteta evoluutioteorian yhteydessä. Se on myös itse asiassa melkoinen vääristely evoluutiosta koska se ei todellakaan ole mitään vahvimman valtaa vaan ennemminkin "sopeutuvaisimmat selviävät" oppia.
Lisäksi tietysti naurattaa myös miten evoluutiosta halutaan tehdä joku ihmisen ylivallan symboli kun todellisuudessa evoluutioteoria ei siitä mitään puhu mutta sitävastoin juuri Raamattu sanoo ihmisen luoduksi Jumalan kuvaksi ja hallitsemaan ja käyttämään hyväkseen luontoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980