Pilailua?

Riks@

Mä oon lukenut kaikki lord of the rings-kirjat ja kahtonut leffat jonka jälkeen yksi juttu jäi mietityttämään.

Elukuvissa Gimli oli tehty jonkin sortin pelleksi.Kun taas kirjassa se ei ollu mikään ****n koomikko.Leffoissa kamerat kuvasi legolasia ja aragornia tosi pitkään mutta sit ku kuvattiin gimliä niin kamera vaan aina "pyyhkäsee" gimlin ohi.Elokuvista tuli semmonen mielikuva että siinä seikkailee aragorn,legolas ja hobitit.

Jonkin laista kääpiö syrjintää?
Kertokaapa omia mielipiteitä,kiitos

8

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just me...

      eipä kirjassakaan paljon gimliin keskitytty vaan enemmän aragorniin,legolasseen ja hobitteihin...!:D

      • Queen

        ... kyll Legolasistakaan ollu kovinkaa paljoo... Siis kirjassa. Mutta se on kyll totta, että Gimlistä on tehty tyhmä ja avuton hahmo. Kirjassa hän oli hurja taistelija xD


      • !!!

      • tuntematon

      • En olen...
        tuntematon kirjoitti:

        Ei ollu kyse gimmelistä vaan gimlistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)

        Esitän äskeisen uusintana: kaikki tekevät pilaa "Gimmelistä".

        Joko nyt alkaa aueta. Jos ei, katso oheinen linkki.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conf erence=1500000000000040&posting=22000000003007404


      • Ei, kun...

    • olpo

      'Jonkinlaista' on yksi sana! Ei kaksi erillistä sanaa.

    • hmph

      KYLLÄ KIRJASSA GIMLILLÄKIN ON VITSIKKÄITÄ KOHTIA!!! OPETTELE LUKEMAAN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe