juu tällästä.
Paras VERKKOPANKKI?
8
352
Vastaukset
- Kannattaja
S-Pankki ehdottomasti,
Asiointi helppoa. Syyn miksi S-Pankki on parempi kuin muut on se, että se on ainoa pankki joka on arkisin 21 asti auki. Prismoissa.- Luehan otsikko
Hölmö! Nyt on keskustelun aiheena "Millä pankilla on paras verkkopankki", ei Prisman aukioloajat.
- Oravannahka68
nordea mainostaa itseään sivuillaan suomen parhaana pankkina ja toisesta viestiketjusta selviää miten tällä hetkellä laskujen maksu "onnistuu".Asiakas ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa pankkipäivää,jotta asiakaspalvelu aukeaa!
- voi teitä onnettomia
Muuttakaa Ruotsiin. Täällä ei ole ikinä mitään katkoja. Toimii takuu vramasti, aina ja kaikkialla. Täällä voi maksaa laskut jopa yöllä pankin nettisivuilla.
Terveteluoa!
- 0,5 % ostosedun++++
S-pankki paras, verkkopankkina, ja myös muuna pankkina,
kun saa rahaa aamusta iltaan,
kun voi tallettaa jokaisessa s-kaupassa aamusta iltaan,
kun on siellä kun ihmiset liikkuvat, ei tarvi erikseen ajaa pankkiin ja jonottaa,
Verkkopankkina PARAS esim.
- saa joka päivä saldon sähköpostiin > täysin ilmaiseksi- 66
S- paras verkkopankkina ja myös pankkina heille joilla on rahaa muutama tonni, tai muutama kymppitonni,
jos on useita satojatonneja on heille Fim, tai Aleksanteria tms. - S-Pankin asiakas
S-Pankki ei todellakaan maksa enää parempia talletuskorkoja. Esimerkiksi 10 000 euron talletukselle vaivaiset 0,1 prosenttia http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/tilit/fi_FI/stuottotili/, kun taas esim. Aktia maksaisi 1,0 prosenttia http://www.aktia.fi/sijoittaminen/saastotalletus.
- Kortilla käy
Huonoakin on kortin maksurajojen muutos MAKSAA 5€ useilla pankeilla ilmainen.
Eikä onnistu netissäkään. "satavarma" parempi korko määräaikaistileille toiseksi huonoin kolmesta tiedossa olevasta,reilu ero ykköseen.Pinni luku se on muissakin pankeissa.Jopa 6-8 numeroa tai kirjainta,ei vain neljää.Muutkin muutokset verkkopankissa huonoja.Määräaikaistilit olivat tosiaan hyvät alussa muttei enään aikoihin.Samoin käyttötilin korko0,1% alaarvoinen,tosin joka päivälle.Reilusti parempiakin löytyy.
Ostos TV.hän tunnetusti kalleimmasta päästä ostajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416