Olen itse herkkä ja kiltti,40 homo,aina joutunut olemaan yksin epävarmuuden ja estyneisyyden takia ja monta kertaa sen takia jätetty. Ovat olleet kiinnostuneita vain ulkonäön takia. (kokemattomuus ei välttämättä näy) Ne eivät ole arvostaneet minua,jos "suhde" on vain kokemuksessa ja pituudessa. Mitä lie hyvä seksi sitten onkaan. Jos toisen kunnioitusta ja rakkautta ei ole,ei suhteessa ole mitään.
Homomiehen seksitön elämä
18
262
Vastaukset
- HessuHEtero
"kiltti homo", hyi hitto..mene sinne hinttaripalstalle valittamaan kurjuuttas.. siellä on lisää kaltaisiasi elukoita. Ilman seksiä... no OIKEIN sulle.
- elmo909
HEITÄ HOMO VOLTTI
- Kristitty
HOMOUS ON SYNTIÄ!
- Lestadiolainen
Minun mielestäni homoseksuaalisuus on sairaus.
- Kristitty
En tiedä onko se sairaus vai muuten vaan saatanallista, mutta iljettävää se on..
- Abdul Akhmed
hyi sinä homo minä tule ja räjäytä sun homo ystavat ja sinut kiitos allah
- Lestadiolainen
Sairautta se on... Ja saatanallista. Miksi sinä kristitty olet näinkin syntiseen keskutelupalstaan itsesi löytänyt ? Tottakai vain Jumala voi tuomita sinut.
- Kristitty
Aamen sille.
- Abdul Akhmed
allah oikea jumala jeesus rajaytan hanet kristitty mina etsi sina ja bum bum pommi minu takki allah kiitollinen
- Kristitty
Abdul sinä olet vääräuskoinen!
- Abdul Akhmed
selibaatti on tyhma lammas on hyva
- Abdul Akhmed
sina sano mina paha lammas ? ehh mina muista tama paiva kuin 9 11 sina maksa valkonaama !!!
- Kaivomies
Vanhan maailman ihmiset arvostavat kärsimystä ennen onnea.
- Vapaudu
Kokonaisuudessaan kymmenen käskyä voidaan tiivistää Vapahtajamme Kristuksen sanoihin: "Kaikki mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat." (Matt. 7:12)
Niin.. aikaisimmissa kirjoituksissani olen viitannut ihmisten haluun tuomita toisia ihmisiä ja halusta ottaa itselleen valta langettaa Jumalan nimissä rangaistuksia kanssaihmisille!
Nuo edellä mainitut Jeesuksen sanat ovat vastaus Jumalan nimissä pelottelijoille ja manaajille! - H:E:Tero
kuin myös tämä: "miehimykset eivät peri Jumalan valtakuntaa".
Asiasta kolmateen, peräreikään poraaminen ei ole seksiä, vaan sairaus. - Jortsu Ykä
Miksi sinä Abdul olet tullut tänne vain vittuilemaan.
H-Ä-P-E-Ä !!! - ketä kiinnostaa
Voi hyvänen aika teitä ahdasmielisiä! Joku hakee täältä tukea ja teiltä irtoaa empatiaa yhtä paljon kuin kivikasasta. Olkaa hiljaa jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa.
Klikkasitte kuitenkin otsikkoa, joten asia jollain tavalla kiinnosti : D - rautaruukki
Ihmettelin, että mitä nämä kristityt täällä riekkuu, mutta sitten tajusin, että ai niin, tämä on selibaattifoorumi. Tietenkin täällä on paljon uskovaisia.
Tuollainen raamattua heristävä uskonnollisuus se on mikä muistuttaa sairautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013