Homomiehen seksitön elämä

Mies 40

Olen itse herkkä ja kiltti,40 homo,aina joutunut olemaan yksin epävarmuuden ja estyneisyyden takia ja monta kertaa sen takia jätetty. Ovat olleet kiinnostuneita vain ulkonäön takia. (kokemattomuus ei välttämättä näy) Ne eivät ole arvostaneet minua,jos "suhde" on vain kokemuksessa ja pituudessa. Mitä lie hyvä seksi sitten onkaan. Jos toisen kunnioitusta ja rakkautta ei ole,ei suhteessa ole mitään.

18

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HessuHEtero

      "kiltti homo", hyi hitto..mene sinne hinttaripalstalle valittamaan kurjuuttas.. siellä on lisää kaltaisiasi elukoita. Ilman seksiä... no OIKEIN sulle.

    • elmo909

      HEITÄ HOMO VOLTTI

    • Kristitty

      HOMOUS ON SYNTIÄ!

    • Lestadiolainen

      Minun mielestäni homoseksuaalisuus on sairaus.

      • Kristitty

        En tiedä onko se sairaus vai muuten vaan saatanallista, mutta iljettävää se on..


    • Abdul Akhmed

      hyi sinä homo minä tule ja räjäytä sun homo ystavat ja sinut kiitos allah

    • Lestadiolainen

      Sairautta se on... Ja saatanallista. Miksi sinä kristitty olet näinkin syntiseen keskutelupalstaan itsesi löytänyt ? Tottakai vain Jumala voi tuomita sinut.

      • Kristitty

        Aamen sille.


    • Abdul Akhmed

      allah oikea jumala jeesus rajaytan hanet kristitty mina etsi sina ja bum bum pommi minu takki allah kiitollinen

      • Kristitty

        Abdul sinä olet vääräuskoinen!


    • Abdul Akhmed

      selibaatti on tyhma lammas on hyva

    • Abdul Akhmed

      sina sano mina paha lammas ? ehh mina muista tama paiva kuin 9 11 sina maksa valkonaama !!!

    • Kaivomies

      Vanhan maailman ihmiset arvostavat kärsimystä ennen onnea.

    • Vapaudu

      Kokonaisuudessaan kymmenen käskyä voidaan tiivistää Vapahtajamme Kristuksen sanoihin: "Kaikki mitä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat." (Matt. 7:12)
      Niin.. aikaisimmissa kirjoituksissani olen viitannut ihmisten haluun tuomita toisia ihmisiä ja halusta ottaa itselleen valta langettaa Jumalan nimissä rangaistuksia kanssaihmisille!
      Nuo edellä mainitut Jeesuksen sanat ovat vastaus Jumalan nimissä pelottelijoille ja manaajille!

    • H:E:Tero

      kuin myös tämä: "miehimykset eivät peri Jumalan valtakuntaa".
      Asiasta kolmateen, peräreikään poraaminen ei ole seksiä, vaan sairaus.

    • Jortsu Ykä

      Miksi sinä Abdul olet tullut tänne vain vittuilemaan.
      H-Ä-P-E-Ä !!!

    • ketä kiinnostaa

      Voi hyvänen aika teitä ahdasmielisiä! Joku hakee täältä tukea ja teiltä irtoaa empatiaa yhtä paljon kuin kivikasasta. Olkaa hiljaa jos ei ole mitään oikeaa sanottavaa.

      Klikkasitte kuitenkin otsikkoa, joten asia jollain tavalla kiinnosti : D

    • rautaruukki

      Ihmettelin, että mitä nämä kristityt täällä riekkuu, mutta sitten tajusin, että ai niin, tämä on selibaattifoorumi. Tietenkin täällä on paljon uskovaisia.

      Tuollainen raamattua heristävä uskonnollisuus se on mikä muistuttaa sairautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe