Bentsojen poistuminen

Katuva Addikti

Heippa kaikille!

Olen korvaushoidossa (Suboxone). Korvaushoito on mennyt muuten hyvin (olen aloittanut opiskelut ja työnteot), mutta bentsojen kanssa on ollut välillä ongelmia.

Nyt olen kuitenkin ollut pidempään skarppina ja saanut luottamusta korvauspoliklinikalla. Toisaalta tiedän, että joudun lähtemään katkolle tai pahimmassa tapauksessa vaihtamaan metukkaan, jos jään vielä kiinni bentsoista.

No, eilen sitten urpona söin 4mg Xanoria ja 6mg Rivatrilia.
Kauankohan näkyy virtsassa? Voi olla, että seulat on jo huomenna ma... Helkutti. Olen pyrkinyt näkemään vain raittiita kavereitani, mutta eilen näin sattumalta tämän tyypin, jolla oli bentsoja, ja selkäranka katkesi..

Kiitos asiallisista vastauksista!

11

11638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jykke 81

      Paska juttu! Noi bentsot meinaan tykkää näkyä ainakin 4pv virtsassa ja sitten jos otetaan vielä bentso erittely niin tämä testi sitten näyttää ainakin kolmen viikon ajalta kaikki bentsot joita olet suuhusi laittanut. Itsellä kokemusta seulojen sumuttamisesta ja hoitokäytännöstä 9 vuotta turussa.

      • Ensio9297

        Öö tota sen verran vaan riipuu miten alvariinsa popsit niitä bentsoja? Jos nyt et oo ottanut kuukauteen mitään ja otat vaikka 2kpl rivaa. Ei näy parissa päivässä mitään.ja juot sitruunasta puristetua limettä ja vitamiinit sotkee loppu jäljetkin.itse vedin yhden rivan ja toisena päivänä seulaa ei mitää. On vapautavaa kun ei tarvi ihmetellä turhia meinaan 2vuotta viimes kun koskin mihinkään hetkenhuuma silmä lume touhuuhin.i'm freeman but my name is newman


      • Anonyymi

        Kiitos


    • nopeevastauskiitos

      VASTATKAA MAHD. NOPEE!!! SÖIN SIIS PERJANTAINA 3 2MG RIVATRILLEI JOTEN NÄKYYKÖ SEULOISSA TÄNÄÄN TAI HUOMENNA? HUOSTAANOTON OLIS TARKOTUS LOPPUU KESKIVIIKKONA JOTEN KUSESSA OLLAAN JOS VIIKON NÄKYY

      • Anonyymi

        Pakko kyl sanoo er kokemuksesta tiedän mitä käyt läpi, minä olen käynyt läpi helvetinmoisen taistelun lapsieni eteen ja riippuvaisena tiedän mistä puhun ja pyydän jo nyt anteeksi mitä sanon mutta kun asiasi on tuolla tolalla niin miten tyhmä saa olla et loppusuoralla menee tekee jotain noin helvetin typerää??! Ääh. Terveisin. 2taaperon yh äiti


    • Tuskin näkyy viikkoa, mutta riippuu kehosi metabolian nopeudesta. Jos ja kun olet käyttänyt aiemmin bentsoja paljonkin, niin maksan entsyymit on erikoistuneet käsittelemään näitä aineita. Toisin sanottuna poistuvat elimistöstäsi tavanomaista nopeammin. En siis usko, että parin päivän päästä näkyvät.

      Kuitenkin jos ilman lapsen/lapsien hoitoakin tulee retkahduksia, niin lastenhoidon aiheuttama stressi luultavasti nostaa mielihaluja. Voin ihan kokemuksesta kertoa. Voisi siis olla aiheellista ihan rehellisesti kertoa hoitohenkilökunnalle, että näin kävi. Tarkoituksena on, että sinä olet kunnossa ennen kuin sulle lykätään enemmän vastuuta kuin kestät.

      Jos haluat jutella enemmän, niin muhun saa videoyhteyden arkipäivisin vaikka heti. Keskustelu on ilmainen eikä sido mihinkään.

      - Markus Heikkilä

      http://hoivapiiri.fi/terapeuttista-keskusteluapua/

      • MalcomXxx

        Varokaa tätä! Ne houkuttelee sut ansaan ja vie lapset lopullisesti! Kokemusta on..


      • Anonyymi

        Good Hacker


    • hghghghghgg

      on teillä ja ongelmat...heikko luonne täytyy olla jos jää noihin koukkuun..ja järki menetetty jos niitä päiviittäin syö....

    • Anonyymi

      Rivatril näkyi minulla tasan kolmisen viikkoa. Olin syönyt 8mg.
      Mutta aika jännästi meni noi seulat, eka viikko näkyi, toka viikko ei näkynyt, kolmas viikko näkyi ja siitä viisi päivää, niin ei enään näkynyt.

      Tuossa on hyvin pitkä puolittumisaika, joten näkyy kyllä pitkään, mutta kaikkien keho on erilainen, joillain voi puhdistua jo viikossa.

      • Anonyymi

        Tämä on niin totta! Yksilöllisiä eroja on ihan valtavasti. Mut kyllä bentsot voi melkee viikonkin hieman näkyä jos tullu otettua kauhee määrä ja käyttäminen kestänyt jo tosi pitkään. Mut noista muista en niin osaa sanoa. Näkyy varmasti vielä helpommin virtsassa pienilläkin määrillä, mutta voi myös poistua nopeemmim. Ei ole oikeaa vastausta, riippuu niin monista seikoista!...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe