Voi yhen kerran onko tosiaan niissä kaikkien kuudentoista mökin pihassa muurahaisia, metsää on kylläkin joka puolella. Mutta minäpä tiedän minä kaadan kaikki metsän pois 200 metrin matkalta ja kaivatan valli haudan ympärille. Siten minustakin tulee saaren omistaja ja te joudutte tulemaan veneellä mökille.
Anteeksi kun vuokramökilläni on muurahaisia.
1
64
Vastaukset
- Jokainen ihminen on
Anteeksi että olen vammainen ja sairastan sairauksia mitkä näkyy ulospäin,pyydän myös anteeksi sitä että minullakin on tunteet ja että inhoan sääliä ja turhaa lässytystä siitä kuinka sairas olen,pystynhän minä kuitenkin omatoimiseen elämään toistaiseksi,asun itsekseni ja maksan elämäni,huolehdin puhtaudestani,myös kotini,osaan itse tehdä ruokani ja huolehtia itsestäni tätä kaikkea pyydän anteeksi etten ole jossain laitoksessa potilas numeroxxxxxxxx ja sitä etten vaadi huomiota vaan haluan elää aivan normaalia ja tavallista elämää,matkustella ja nauttia kaikesta kauniista.Haluan myös keskustella ihmisten kanssa kaikista mukavista asioista,koska elämä on elämisen arvoista jotenka nauttikaamme elämisestämme,tämä on vai läpikulkumatka miksi pitäisi jäädä märehtimään tyhjänpäiväiväisistä asioista.Toisella ei ole kenkiä mutta toisella ei ole jalkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019