Olen yrittänyt saada Sony Bravia kdl 40E4000 -tv:n toimimaan Kaonin tallentavan digiboksin kanssa (kaapelitalous). Boksi näyttäisi sinänsä toimivan omalla kaukosäätimellään. Mutta miten TV:n saisi näyttämään boksin säätimellä tehtävät toiminnot, jotta voisi esim. ajastaa tallennuksen? Nyt TV:stä ei näe, kun painaa boksin säätimen menu-painiketta.
Täällä varmasti on viisaampaa väkeä, joka voisi neuvoa avutonta :)
Sony Bravia ja tallentava digiboksi
Epätekninen
1
1445
Vastaukset
- Kivikylän miäs
Scart tai HDMI johto väliin niin pitäisi toimia ilman mitään ihmeitä.Ei välttämättä toimi boxin korkeimmalla HDMI johdolla ja asetuksella,TV ei tunne sitä.Onko oikea tulo valittuna TV.ssä esim HDMI tai Scrat tulolle boxsille ?Scart pitäisi kääntää kylläkin automaattisesti boxille.Ainakin vanhat putki koneet.Ohjelmat ei näy Menu painikkeen takaa.Vaan Guide näppäintä kahdesti painaen.Nuolilla ylös-alas-sivuille ja punainen rec napista äänitys päälle.Tarkastus mitä meni ja koska alkaa, Menu-PVR-Ok -Ajastin-OK.
Ainakin Kaon 620 ja Kaon 660.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890