Naapurissa sisarukset harrastavat Seksiä

Järkyttynyt

Pitäisikö minun kertoa heidän vanhemmilleen?

Tyttö on 17 ja poika 19. He ovat täysin fiksuja lapsia muuten, mutta heidä harrastuksensa hämmentää. Pojan makuuhuone on suoraan meidän makkuhuoneemme edessä, touhu on järkyttävää ettei sitä uskalla edes miehelleni näyttää. Hän olisi ikkunassa muuten kaikki illat.

Miten toimia?

11

6176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varma

mitä sä sit oot nähnyt?

• Järkyttynyt

Olen aivan varma siitä, onkohan tällainen kovinkin yleistä nykyään?

Kummastuttaa, hei haloo ei olisi minulla käynyt muutama vuosi sitten mielessäkään!

• esityksestä,
        Järkyttynyt kirjoitti:

Olen aivan varma siitä, onkohan tällainen kovinkin yleistä nykyään?

Kummastuttaa, hei haloo ei olisi minulla käynyt muutama vuosi sitten mielessäkään!

äläkä nipota turhaan, eihän se edes sinulle kuulu.
        Itse ottaisin kaiken irti.

• Järkyttynyt
        esityksestä, kirjoitti:

äläkä nipota turhaan, eihän se edes sinulle kuulu.
        Itse ottaisin kaiken irti.

En minä nauti sellaista katsoa, huolestunut vain olen. Siis olen monena iltana nähnyt selkeästi heidä toimituksensa, tämän nuorenmiehen "elimen" ja tämän nuren tytön sen kimpussa!

Ei naurata!

• aikuinen

No minä kyllä kertosin vanhemille tai ainakkin koittasin, vois olla vähän niukka vastaanotto, mutta se on kauheeta.
      Tai sitten rohkeesti lapsille itselleen,,,,
      Mieti ja kerro musta meidän kuuluu kaikkien huolehtia toisistamme ja toi on aika sairasta menoa,
      Joku käskee nauttia he he se oli varmaan vitsi!!
      Kerro ensin miehelle.. no anna katsella mutta luulen että häntäkkin kumminkkin sitten kylmii koko juttu, ja jos he näkis että te molemmat tiedätte se on aina parempi kuin vain yksi,,,
      Kerro ihmeessä kun olet ensin kertonut miehelles.....

• Naapuri myös

...jos edes omassa makuuhuoneessa ei saa olla rauhassa!

Kertominen johtaisi armottomaan sotaan naapuriesi kanssa. Molemmat varmasti kiistävät viimeiseen asti. Ketä luulet vanhempien uskovan?

Parhaassa tapauksessa saat perverssin ja hullun maineen.

• nainen
        Naapuri myös kirjoitti:

Kertominen johtaisi armottomaan sotaan naapuriesi kanssa. Molemmat varmasti kiistävät viimeiseen asti. Ketä luulet vanhempien uskovan?

siksi just mä sanoin että ensin vois näyttää kertoa miehelle.. ois kaksi aikuista niitä vastaan , mutta eihän tuo ole nyt normaalia... ollenkaan,
        mietikääs nyt jos omat lapset harrastas sitä kuvottavaa..
        kyllä minä äitinä ainakkin haluasin tietää
        oikeesti, sillai aikuisten oikeesti
        mutta meitä matuu kaikkia tänne maanpäälle,))
        Mutta se oli tietty vain mun mielipiteeni.
        Mutta jos sun omat kakrut harrastaa kahden seksiä niin suuttusitkos sä niille naapureille jotka siitä kertois kun kerran on nähnyt,,,,,???
        **ihmettelen vain***
        Mutta tosiaan vois sitä vinkka niille ""nuorille""
        että tietää.. ja lopettas sen, hakis sitten panokummanin ihan jostain muualta.. ekis niin??

mielipiteitä kaikki eikä nyt noin kauheesti tarvii suuttua ett' ihan r:päitä tulee...
        kai saa sanoa mielipiteen,,,,,,,,
        Minä sanoin ja sä suutuit,heh no ikää lisää sulle ja seksiä niin siitä sunkkin olis kohenee....
        mutta jätä siskot ja veljes rauhaan,,,,

• myös yks naapuri
        Naapuri myös kirjoitti:

olen naapuri ja näin kanssa vastaavan,
        kerroin ja ei meille siitä riitaa tullut vaan jälkeen päin kiitti ja kysyi kauvankos olin nähnyt sanoin että kaksi kertaa kun tuntui että tarvi siitä kertoa.
        Sain halauksen ja kunnon kiitoksen,
        mieti nyt sinä, meillä oli hyvät ihanat ja lämpimät välit naapurin kanssa.
        Nämä nuoret ei kyllä ihan heti moikaneeet, mutta ajan kanssa kyllä.
        Siitä on puhuttu heillä paljon ja olen ollut jopa pyydettynä mukana, ja se on nyt selvitetty ja siitä on aikaa.
        Mutta meillä on edelleen lämpimät välit ja pidämme aina yhtä.
        Tämä on vain sellainen asia joka kannataa omassa mielessään puida. Meitä oli tosiaan kaksi aikuista kun me sen kerroimme ja molemmat nähneet tämän jutun.
        Lapsellisuuttahan he sitä olivat kokeilleet mutta eipäs sitten enään, kun kerrottiin miks he eivät voi ja miks ja miks,, kysymyksiä ja vastauksia tuli ja meni paljon-
        Mutta tiedän että nyt on kaikki ollut jo monta vuotta ihan hyvin.
        Salasiuus se on, sitä en ikinä muille kerro. Eikä myös minun mieheni.
        Tiedän että naapurit luottaa meihin täysin.
        Suu on nyt supussa mutta jos se olis jatkunut tai tietäisin että olisi, olisin sanonut sen uudelleen, se ei ole normaalia.. että näin.

• Naapurin sisarukset

Miten sua jaksaa kiinnostaa meidän puuhat. Täytyy vissiin hankkia verhot!

• kerro kerro kerro kerro

täytyyhän tollasestsa kertoa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• regg

Sinulle heidän elämä ei kuulu paskan vertaa. Eli älä puutu siihen. Anna heidän pitää hauskaa.

Minä ainakin ottaisin kaiken irti, ja istuisin ikkunan ääressä 24/7.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe