teen niin aina kun mahdollista, johan se säästää vettäkin. Kun ei tartte kun vähän huuhtasta.
Teen näin kylässä, julkisissa(kunhan se on lukkojen takana se laveaari), kotona. Joka paikassa, suosittelen.
Kuseksin lavuaareihin
12
483
Vastaukset
- pissattaa
Näin on. Parempi pissiä lavuaariin kuin roiskia lattialle. Sopii erityisesti pitkäjalkaisille, mutta muutuoin lyhyehköille.
Toki lavuaariin voisi kehitellä erillisen pisuaarijatkeen, pikku kupin jos työvälineen voisi myös huuhtaista.
Sitä olen ihmetellyt miksi naisille ei ole kehitetty mitään pisuaarisysteemiä, että voisivat valuttaa ihan seisaaltaan. Ei kai tuokaan kummonen tötterö olisi, etenkin ulkokäytössä kätevä kun ei tarvitse hametta nostaa. - :D
Hahahaa :D Toi vaa kuulostaa sairaan hauskalta ei pysty olla repeämättä ku yhtäkkii joku tunnustaa et kuseksii lavuaareihin eikä mitenkää pidä sitä outona tapana. Noh eihän pöntöt ihan turhaa ole. Joo mä oon nainen enkä oo todellakaa kuseksimassa lavuaareihin :DD
- jk
niinkö
- Koprofiilit
Et todella säästä tuossa mitään.
Levität vain taudeille hyvää kasvu alustaa.
Itse tee WC, mutta pesen käteni niin että vesi valuu vatiin.
Tämän käsienpesuveden sitten kaadan WC pissin jälkeen, riittää hyvin veden vaihtumiseen pöntön vesiosassa, kun oppii kaatamaan oikeaan kohtaan.
Kädet pesen n. 3-4 litralla vettä saippua Wc säiliöni on 4 litraa, joten säästän aina 7-8 litraa pissi kerralla.
Ulkona kaupoissa en pese käsiäni jos käyn ja vedän kevyesti 1/2 vedon. Pesen käteni vasta kotona koska ne on pestävä kuitenkin.
Jo lapset levittävät kaikkiin kosketuspintoihin kaupoissa ja kauppakeskuksissa: yskät nuhat kihomadon munia, märkäruvet, angiinat jne.
Olet kieroon kasvanut, katselet leikit ulosteilla, se on sairaus. - asdasdasdsda
Tuohan on todella ekologista ja joku voi saada siitä samalla kiksejäkin. En näe asiassa mitään salailtavaa.
- Pasisto
Samoin teen minäkin, helppoamukavaakätevää.
- Yöäk !
Uskomaton urvelo.
- Miä
kusen nurkantaa.
- Virtsa on steriiliä
Ei se haittaa, niin kusen minäkin, kotona ja työpaikalla. Sehän on ihan ok.
- nautiskelia
nautin virsan tuoksusta yleisissä vessoissa
- pissa terveellistä
http://www.studio55.fi/terveys/article/tiesitko--nain-ihmisen-virtsaa-voi-kayttaa-hyodyksi/124164
luonnon oma desinfionti aine .. - kusipekka
Itse kusen suoraa roskikseen. Eipä jää viemäri haisemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399