On se sitten niin ärsyttävä akka. Jaoin sitten tämän tiedon teidän kanssanne.
titi-nallen Riitta Korpela
55
11502
Vastaukset
- Kasper-nukke
Samaa mieltä. Tuosta saavat lapset pelkkiä traumoja.
- Aaaaaaagh!
Hui hirvitys tuota Kasperia! Ennen osattiin peloitella lapsia.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/kasper_i_iso_34490.html#media=34493 - Anonyymi
Kaikki piisit pelkkää humppaa
- paula
ja miksiköhän on niiiin ärsyttävä akka, perustele jos kerran niin väität!
- Anonyymi
Ärsyyntyminen on omissa korvien välissä
- Maroolofi
Minusta on seksikäs nainen. Mutta hämmästyin, että on 1967 syntynyt(?). Oisin luullut, että 20 vuotta vanhempi...
- pienoinnen ero
1957..
- Anonyymi
Kaunis nainen,miksi täällä melkein aina sanotaan ,että on vanhemman näköinen ?kun jostain naisesta on kyse ,onko se kademieltä vai mitä.Itseasiassa me kaikki vanhenemme ,tuo on typerä mielipide ,eikö vanhempia naisia enää arvosteta ,mihin on joutunut nykyihmisiltä kunnioitus toisiaan kohtaan.
- Anonyymi
Herranjumala !!!! Luulis paljon vanhemmaksi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis nainen,miksi täällä melkein aina sanotaan ,että on vanhemman näköinen ?kun jostain naisesta on kyse ,onko se kademieltä vai mitä.Itseasiassa me kaikki vanhenemme ,tuo on typerä mielipide ,eikö vanhempia naisia enää arvosteta ,mihin on joutunut nykyihmisiltä kunnioitus toisiaan kohtaan.
No kun asia nyt vaan on noin
Ilman mitään kateutta ym
Kaunis hän on mutta 20 vuotta vanhemman näköinen
- Yökkkkk
Täh, muka 67 syntynyt! No ei varmasti ole.
On kyllä paljon yli 50 v, jotain 55 ainakin.
Ja joo, minustakin megaärsyttävä ja sitten se, miten rahastuksen maku on IHAN kaikessa, törkyhintaiset liput konsertteihin, myös ihan pienistä lapsista rahastetaan, todella ällöttävää! Ja se tekopirteä olemus, ja ne liirumlaarum typerät laulut....- Maroolofi
No sitten se on varmyy itse käynyt kirjoittamassa Wikipediaan... höhö
- totuuden torvi
Maroolofi kirjoitti:
No sitten se on varmyy itse käynyt kirjoittamassa Wikipediaan... höhö
Siinä täytyy olla virhe. Oikea syntymävuosi on pikemminkin 1957 kuin 1967. Jostain olen hänen ikänsä kyllä lukenut, mutta en nyt sitä muista.
- Veera
totuuden torvi kirjoitti:
Siinä täytyy olla virhe. Oikea syntymävuosi on pikemminkin 1957 kuin 1967. Jostain olen hänen ikänsä kyllä lukenut, mutta en nyt sitä muista.
Riitta on syntynyt v.1957.
- barba baba
Veera kirjoitti:
Riitta on syntynyt v.1957.
Jep.... näin on ja ikäisekseen vielä ihan muikeassa kuosissakin
- Anonyymi
Ei ihme, että pienistä lapsista rahastetaan, kun kerran pienet lapset ovat se kohderyhmä. Eihän siitä muuten paljoakaan saisi, jos ei pienistä lapsista rahastettaisi. Olen itse Riitan tavannut konsertin jälkeen ja Riitta otti kyllä ihan kaikki huomioon, oli muutenkin aivan ihana ja lämmin ihminen. Lauluista ei tarvitse tykätä, jos ei itse pidä. Pääasia, että lapset tykkää ja oppii samalla.
- Frööbelin palikat
Yökkkkk puhuu asiaa! Meillä jätettiin Titi-nallen konsertti väliin ihan periaatteesta, koska lippujen hinnat ihan törkeät.
- niinseonkuulkaa
Noh, köyhälle kaikki on kallista.
- kesäkokki ok1
Ylimakee naikkonene.ja nuita suomessa riittää.kaiken osaavia pihtareita.
- Vedätystä vaan....
Olematon ja mitätön kolmetoista tusinaan lauluääni, kaikki kappaleet samantapaisia renkutuksia, kauhea kasarityyli pukeutumisessa, hiuksissa, meikeissä, todella epäluonteva ja tekopirteä ja esittää koko ajan, ei tippaakaan aito. Ja ne lippujen ym. hinnat, täysin törkeitä. Muistelen että vain alle 1v pääsee ilman maksua esim. konserttiin.
- tititaaaaa
Meinasitko,ettei Korpelalla ole menoja yhtään? Ei se keikkailukaan ilmaista ole! ja onneksi lapsille on nykyään edes jotain viihdettä,nykyään kaikki perustuu vaan festareihin.. Ärsyttävämpi nainen on huvitutin tyyppi..saa hiukset pystyyn liiallisella yrittämisellä! Riitta Korpela rakastaa aidosti lapsia ja tottakai se palkankin haluaa työstään...
- HUH!
Just, nimenomaan ei minusta rakasta aidosti lapsia vaan tosi teennäinen ja kyllä huomaa palkkioista, tekee vain palkan takia!
- Titititi
Ihan kysyn vaan seuraavaa: jos lippujen hinnat on liian korkeat niin miksi keikat myy hyvin?? Ja mistä lähtien yrittäjän on pitänyt ruveta myymään omaa tuotettaan ja ammattitaitoa alennuksella vain sitä varten että se on suunnattu lapsille?? Otetaan sellaisen realiteetit huomioon että lippujen hinnassa on esim alv 9% mikä pitää tilittää valtiolle.. Kaikki tuotemyynti sisältää valtiolle tilitettävää veroa 23% ja kun kaiken olet maksanut, muunmuassa palkat sivukuluineen, ottaa valtio yrityksen voitosta 24,5%. Kyllä yrityksessä kulujakin, ei kaikki luvassa omaan taskuun, sillä olettamalla että olet rehellinen.... Ja mitä teennäisyyteen tulee niin mene itse vetämään kiertue 20 viikkoa tien päällä 3-5keikkaa per viikko.. Vaikka kuin on hauskaa niin jossain vaiheessa menee väkisin "roolin" puolelle..
- taputii
Kansalaisaloite titi nallen lopettamiseksi tai eläintarhaan loppuiäksi eipä ole enää sitten pelottelemassa meidän kullannuppuja.
- Markus setä.
Tuolla lailla peloittivat PS ohjelmassa. Ilman ennakko varoitusta.
Kyllä kultasuu =" tässä se laulelee kultasuu, no kukas muu kun kultasuu..."
Noita nokinenä, Kolme iloista rosvoa, Uppo nalle, ym. Päihittää Titit menen tullen
Siinä aliarvioidaan lasten oivaltamisen kykyä. - haehratöa
No ei minustakaan kovin hääppöistä se laulanta, mutta lapset tykkää. Esityksissä ollaan käyty ja dvd:itä löytyy. Mutta minua ihmetyttää nämä kommentit esim. tyylistä ja ulkonäöstä. Kaunis nainen vielä ikäisekseen, ja ihan oma tyyli, ei mikään jämähtänyt. Kasarityyliä näkee ehkä jostain vanhoista videoista? Ja jos Riitta pukeutuisi ja meikkaisi uusimman teinimuodin mukaan, niin johan siitä vasta toruttaisiin! En minäkään keski-ikäisenä uusimpia trendejä noudata.
En minä näin aikuisena hirveästi muustakaan lasten musiikista ja viihteestä perusta, sen mukaan mennään mistä lapset tykkää.- kyltsy täti
Niinpä ei aikuiselle kuulosta mitenkään tykättävältä mutta näyttää lapsiin uppoavan.
Parempi titi kuin joku aikuisten renkutus.
- Neiti K
Musta oli ärsyttävää kun se täti sai aina itse leikkiä Ti-Ti Nallella. :D
Vaan kyllä se ihan ammattitaitoiselta vaikuttaa. Ja varmasti paikkansa on tuollaisellakin musiikilla. Ei vaan tehnyt muhun vaikutusta kakarana. Rölli oli asiallisin hahmo. - AlbusAngelus
Kun sain lapsia niin todellakin olin sitä mieltä ettei ikinä Titi nallea!
Mutta jotenkin Riitta ja Titi ui kavereiden kautta meidän DVD-soittimeen.
Katsoimme miehen kanssa naureskellen videoita.
Kaikki muuttui kun tapasimme Riitan henkilökohtaisesti Nalle talossa. Ihan uskomattoman herttainen, huomaavainen ja ammattitaitoinen ihminen. Olemme tavanneet Riitan nyt 4 kertaa ja joka kerta hän on ollut todella ihana.
Ja miten lapset halasivat nalleja pitkään, hartaasti, silmät suljettuina.
Näin että lapset olivat omien unelmiensa alkulähteillä.
Nalleille on tämän jälkeenkin kerrottu kaikki ilot ja surut sängyssä illalla.
Joka mollaa näitä lauluja ei ole niitä kyllä kuunnellut, on lauluja käytöstavoista, numeroista, ilmansuunnista, tunteista, liikennesäännöistä jne..
Mielelläni nykyään annan lasteni 2v ja 4v katsoa näitä videoita. Niissä on aina arvot kohdillaan, mitä ei todellakaan voi sanoa kaikesta lapsille kohdistetusta viihteestä.
Ja mitä Riitan ulkoasuun tulee, hän on taiteilijaja itsestään selkeästi hyvin huolehtiva nainen. Minusta tässä on hyvä naisen/naiseudenmalli. Pikkutytöthän rakastavat myös tuollaista grumeluuria prinsessatyyliä jota Tiitta edustaa.
Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Mutta näille ärsyyntyjille suosittelen Titiin ja Riittaan tutustumista paremmin. Vaikka aluksi nauramatta ei voi katsoa :D
Kiitos Riitta Korpela upeasta työstä jota jaksat tehdä!! - Illu ok.
Hän on titinallen merja aulis.ahmed ahne eikä ossoo ku ittiään kehua.
- vanhempi_Gonzales
Äsken Korpela vilahti tv:ssä. Ihan näpsäkän näköinen kuusviitonen. Olisko tehty hammasremonttia?
- Pekka543
On siinä kyllä näpsäkän oloinen nainen vieläkin! Lapset kun oli pieniä niin rakastivat Titi-nallea, sitä piti videolta katsoa joka päivä. Laulut oli niin tarttuvia ja melodisia että jäivät munkin korviin soimaan, ammattilaisen tekemiä selvästi.
Kiitos vaan Riitalle ihanasta lastenohjelmasta, konserteista ja videoista! Toivottavasti jaksat viihdyttää lapsia vielä kauan! - Chinalove87
Oma tytär rakastaa Ti Ti Nallea ja meillä ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa Riitasta kaunis nainen ikäisekseen ja hyvässä kunnossa. Lapset jos tykkää se on pääasia meillä tyttö tanssii mukana ja laulaa kyllä sen näkee jos ihminen on lasten tarhan opettaja ei se nyt ainakaa lapsia inhoa.
- Sunnuntai17
Upea ja ihana nainen oikealla asialla lapsista näkee rehellisen palauteen että tykätään kiitos hienosta työstä riitta
- voisentään
Mitä täti tekisi jos sillä olisi munat ja muut vehkeet?
-paistaisi lettuja. - suuresti.naurattaa
voisentään kirjoitti:
Mitä täti tekisi jos sillä olisi munat ja muut vehkeet?
-paistaisi lettuja.Kaheli pois palstalta.
- tekoimelä
Se tekee näistä naisista ärsyttäviä, jotka toimii lasten kanssa, kun eivät osaa olla luontevia, vaan semmoista ihme teennäistä lässytystä, ihan hirveetä kuunnella!!!
- makeaamahaan
Katso pikkukakkosta.
- vankko
Harva on elättänyt itsensä niin mitättömällä idealla kuin rva Korpela: Hokee Ti-ti Nalle ja hakkaa samalla tahtia käsillään (jos muistan oikein).
- tupakattatottakai
Hänen poika polttaa pilveä
- code78
Köyhät ja kateelliset itkevät taas kuorossa. Sellaista se on kun ei itse osaa menestyä tai tehdä juurikaan mitään ja istuskelee työttömänä kotona runkkailemassa niin voi helposti putkahtaa ilkeitä kommentteja muista kun itsellä ei ole selkärankaa.
- Titinallemöyhö
Ti-ti nalle tulisi päivittää nykyaikaan; eli älyluuri tassuun , lojuis vaan sohvalla, polttais pilveä, haistattelis isi nallelle . Pöllisi kamaa kaupoista.
- Wwwriittakoperla
Titinalletalossariittakoperla tiina anneli silvesalo 17lauantai tiina synttarimaaiskuu 33, tiina anneli silvesalo
- outoyritys
Mitä yrität sanoa?
- hirveitä_satuhahmoja
Oli kamala yllätys, että sieluton, huonoa olympiamaskottia muistuttava Ti-Ti-Nalle tuli ruutuun Suomen Huutokauppakeisari -ohjelmassakin! Keksijänsä oli edelleen 1980-luvun tyylissä ja vilahtipa ohjelmassa rojukasan päälle "unohdettu" levy, jonka kannessa on Riitan kuva siltä varalta, että joku katsoja olisi unohtanut hänen olevan laulaja itsekin. Mainoshan tuo ohjelmaan osallistuminen olikin.
Ti-Ti-Nallea kolkompi lasten hauskuuttaja on Hilarius-Hiiri, jota täällä Jyväskylässä yritettiin aikansa hypettää. Nyt HH asuu Laukaassa. Hilarius-Hiirestä kertovaan elokuvaan saatiin räkättämään myös Arja Koriseva., joten katsojakokemus oli tuplasti kamala. - Juupelisjoo
Aivan kamala työnantaja se on. Niin surkeat palkat ettei mitään rajaa ja samalla itsellään hulppea talo yms.. Olettaa myöskin ettei työntekijöillä ole muuta elämää kuin työ, lomaa ei saa mitenkään.
- Anonyymi
Panisin vielåkin. T: 20 vuotta nuorempi mies.
- Anonyymi
Itse inhosin lapsena ihan hirveästi, oli niin ällöttävä ja imelä.
- Anonyymi
Sueehehhdysgehdjdwbhxdhwh😃
- Anonyymi
Edestä gftsgrsst:-P😃👍
- Anonyymi
T z dhwhau
- Anonyymi
Saanko kysyä millä tavalla hän on ärsyttävä akka
- Anonyymi
Pienempänä Riitta oli mun idoli! Kirjoitin hänelle joskus 4-vuotiaana kirjeenkin, sain vastauksen ja kortti on edelleen tallessa! Ihana ihminen! (Tiedän keskustelun alkaneen jo 10 vuotta sitten)
- Anonyymi
Riittahan onkin koulutukseltaan lastentarhanopettaja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667