Jouko Pihon testamentti: saamani 24 sanomaa kuuden vuoden aikana

Keräsin 9.7.2012 nettisivuiltani (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho) koosteen kuuden vuoden aikana saamistani 24 profeetallisesta unesta tai sanomasta. Ne on julkaistu osioissa Profetioita, Profetioita 2 ja Profetioita 3.

Kävi kuitenkin ilmi, että kirjoitukseni on liian pitkä tälle foorumille, joten laitan tähän linkin, josta yhteenvetoni voi lukea. Osoite on http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm .

Kyseessä on minun testamenttini.

Jouko Piho

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Generalssimus.

No,voihan sitä tuollaiseenkin samojen vanhojen asioiden jauhamiseen aikaansa kuluttaa ja laittaa sotaprofetiahöpinät samaan pakettiin.

Mutta sellaista se on,kun levy on jäänyt päälle niissä suhteissa.

Jotenkin tässä muistui mieleeni eräs Asterix-sarjakuva-albumi.

Sen nimi on Asterix ja Gootit.

Kyseissä sarjakuva-albumissa on samantyylistä sotasekoilua ja oikein kartan kera!

• melko tuhti

paketti, mitä nyt äkkiseltään ehti lukea.

• niin ja amen

Tulipa mieleeni 1980-luvulla näkemäni unet, joissa toisessa tärisivät tai "hoippuivat" rakennukset(maanjäristys)ja ihmiset juoksivat kauhuissaan vilkuillen ylöspäin. Rautatien torilla oli kaaos, katuja oli auki ja pelastusmiehistö puursi minkä ehti.

Toisessa unessa näin valtavan aallon syöksyvän kohti Helsinkiä. Olin unessa Vilhonkadulla silloisessa SOK:n pääkonttorissa(työskentelin silloin ko. yhtiössä). Näin suurena panoraamakuvana. En tuolloin tiennyt minkälaiselta tsunamin tuhot näyttävät, mutta ne olivat unessa juuri sellaiset kuin tiedän niien tänäpäivänä olevan. Kuului valtava, kuin pasuunan ääni:"nämä tapahtuvat ihmiskunnan syntien takia." Unessa ihmiset ryntäsivät kauhuissaan sinnetänne. Olin ikäänkuin paikalla, mutta minua ei kukaan nähnyt ja oloni oli kuin sivustakatsojalla.

Seuraan ahkerasti sivustojasi. Olen kanssasi samaa mieltä, mitä Suomen kohdalla tapahtuu, ellei parannuksentekoa tapahdu.

Toivotan sinulle siunausta ja jaksamisia raskaassa tehtävässä.

• -s-

Piholle kettuilu alkaa olla jo turhaa. Sääliäkään ei tosin jaksa, itsehän on itsestään nettitrollipellen tehnyt. Ei siihen kukaan pakota. Mutta ei tämä enää ole edes viihdyttävää.

• Jouko EEEIII!

Testamenttisi? Älä kuule Jouko tee itsellesi mitään, kyllä elämä on elämisen arvoista, vaikka menisi huonostikin!

• Uskovainen Uskis

Maallinen elämä on vain pieni aika täällä maan päällä, että sinänsä en laittais sille niin kamalasti signifiganssia. Pääasia on kuitenkin että pelastuu ja pääsee taivaaseen sittenkuin tämä pieni ja lyhyt maallinen elämä täällä päättyy. Lapsia olis tosin kiva saada, mutt tiedä sit kuka nainen huolii, kun on oman elämänsä aikoinaan heittänyt kankkulan kaivoon...

• Inhottava realisti

Ehkäpä herra Pihon kannattaisi etsiä itselleen jo jokin uusi harrastus. Se tuo iloa elämään.

• Tilipookkaa...

Puolueen perustaminen ja politiikkaan meno voisi olla hyvä harrastus..,edellyttäen
      tietysti että puolueen saa edes kasaaan...

• das.

Miksi testamentti? Et kai aio poistua?

Vai olenko ymmärtänyt sanan "testamentti" väärin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5455
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2775
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2551
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1924
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      234
      1606
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1241
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1143
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1115
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90