Jouko Pihon testamentti: saamani 24 sanomaa kuuden vuoden aikana

Keräsin 9.7.2012 nettisivuiltani (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho) koosteen kuuden vuoden aikana saamistani 24 profeetallisesta unesta tai sanomasta. Ne on julkaistu osioissa Profetioita, Profetioita 2 ja Profetioita 3.

Kävi kuitenkin ilmi, että kirjoitukseni on liian pitkä tälle foorumille, joten laitan tähän linkin, josta yhteenvetoni voi lukea. Osoite on http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/40.htm .

Kyseessä on minun testamenttini.

Jouko Piho

10

136

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Generalssimus.

No,voihan sitä tuollaiseenkin samojen vanhojen asioiden jauhamiseen aikaansa kuluttaa ja laittaa sotaprofetiahöpinät samaan pakettiin.

Mutta sellaista se on,kun levy on jäänyt päälle niissä suhteissa.

Jotenkin tässä muistui mieleeni eräs Asterix-sarjakuva-albumi.

Sen nimi on Asterix ja Gootit.

Kyseissä sarjakuva-albumissa on samantyylistä sotasekoilua ja oikein kartan kera!

• melko tuhti

paketti, mitä nyt äkkiseltään ehti lukea.

• niin ja amen

Tulipa mieleeni 1980-luvulla näkemäni unet, joissa toisessa tärisivät tai "hoippuivat" rakennukset(maanjäristys)ja ihmiset juoksivat kauhuissaan vilkuillen ylöspäin. Rautatien torilla oli kaaos, katuja oli auki ja pelastusmiehistö puursi minkä ehti.

Toisessa unessa näin valtavan aallon syöksyvän kohti Helsinkiä. Olin unessa Vilhonkadulla silloisessa SOK:n pääkonttorissa(työskentelin silloin ko. yhtiössä). Näin suurena panoraamakuvana. En tuolloin tiennyt minkälaiselta tsunamin tuhot näyttävät, mutta ne olivat unessa juuri sellaiset kuin tiedän niien tänäpäivänä olevan. Kuului valtava, kuin pasuunan ääni:"nämä tapahtuvat ihmiskunnan syntien takia." Unessa ihmiset ryntäsivät kauhuissaan sinnetänne. Olin ikäänkuin paikalla, mutta minua ei kukaan nähnyt ja oloni oli kuin sivustakatsojalla.

Seuraan ahkerasti sivustojasi. Olen kanssasi samaa mieltä, mitä Suomen kohdalla tapahtuu, ellei parannuksentekoa tapahdu.

Toivotan sinulle siunausta ja jaksamisia raskaassa tehtävässä.

• -s-

Piholle kettuilu alkaa olla jo turhaa. Sääliäkään ei tosin jaksa, itsehän on itsestään nettitrollipellen tehnyt. Ei siihen kukaan pakota. Mutta ei tämä enää ole edes viihdyttävää.

• Jouko EEEIII!

Testamenttisi? Älä kuule Jouko tee itsellesi mitään, kyllä elämä on elämisen arvoista, vaikka menisi huonostikin!

• Uskovainen Uskis

Maallinen elämä on vain pieni aika täällä maan päällä, että sinänsä en laittais sille niin kamalasti signifiganssia. Pääasia on kuitenkin että pelastuu ja pääsee taivaaseen sittenkuin tämä pieni ja lyhyt maallinen elämä täällä päättyy. Lapsia olis tosin kiva saada, mutt tiedä sit kuka nainen huolii, kun on oman elämänsä aikoinaan heittänyt kankkulan kaivoon...

• Inhottava realisti

Ehkäpä herra Pihon kannattaisi etsiä itselleen jo jokin uusi harrastus. Se tuo iloa elämään.

• Tilipookkaa...

Puolueen perustaminen ja politiikkaan meno voisi olla hyvä harrastus..,edellyttäen
      tietysti että puolueen saa edes kasaaan...

• das.

Miksi testamentti? Et kai aio poistua?

Vai olenko ymmärtänyt sanan "testamentti" väärin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 70
      539
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe