Millaisen aterian valmistaisit Jeesukselle jos tulisi käymään?

Mitä vastaisit?

Mitä vastaisit Jeesukselle kun kiittää tarjoamastasi ateriasta ja kysysi: Mitä mieltä sinä olet niiden pappien puheista, jotka sanovat ettei homoseksi ole synti?

18

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusettava naispappi

Jos Jeesus olisi luonani niin tärisisin, ilosta sillä silloin tietäisin olevani pelastuksellisessa tilanteessa.Kusetan ihmisiä, koska haluan olla joku päivä mahdollisesti piispa. En mä mikään rivipappi halua olla. Olen ehdokkaana seuraavissa vaaleissa. Jos ei veikkaa ei voittaa, kenties olen vielä jotain ylöspäinkatsottavaa ja auktoriteettista. Äänestäkää minua. Haluan arvostetun tittelin. Haluan muiden pappien olevan nöyrin mielin seurassani tulevaisuudessa ja toistavan hyväksyvästi antamiani suuntaviivoja runsassuisesti. Voi kun voisin olla Irja Askolan asemassa homouden suvaitsemista kertomassa ja rukouskaavoja keksimässä homoavioliitoille..

• AnterO

Hyvä ruoka parempi mieli.
      Eikä ruoka suussa puhuta.

• Ingenjör_81

Tuollalailla jokaisen pitäisi miettiä, että mitä he vastaavat Jeesukselle. Hän kuoli sinun puolesta, mitä sinä olet valmis tekemään Hänen puolestaan?!

Mehän joudumme vastaamaan joku päivä teoistamma, sanomisistamme ja sanomatta jättämisistämme. Jos pappi ei nosta ongelmia ylös piispalle, on se sama kun minä katsoisin ojassa puukotettua uhria ja ajattelisin että eiköhän joku muu huolehdi hänet.

Itse voin sanoa, että olen yrittänyt taistella ja soutaa vasta aallokkoon, mutta tappio on ikävä kyllä välttämätön kuten on ennustettu Raamatussa. Mutta tulen jatkamaan taistelua Raamatun arvovallan puolesta ja olen valmis ottamaan kaiken sen herjaamisen vastaan, josta myös on ennustettu. Jos ympärilläni ei pyörisi susia, epäilisin suuresti olenko lammas kuten Jeesus sanoo.

"Menkää; katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle." - Luuk. 10:3

"Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan - Ihmisen Pojan tähden." - Luuk. 6:22

Mutta Raamattu ei käske meidän silti luovuttamaan, vaan taistelemaan sen uskon puolesta joka meille on annettu.
      "Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu. Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen." - Juud. 1:3-4

• Nasaretiin huhtikuus

Jos tulsi nyt niin uusia perunoita ja laadukasta silliä hakaniemen hallista. Vihanneksia erilaisia pieniksi silputtuna. Kenties salainen kastikekin tulisi tarjottua uusille perunoille ja sillille. En halua kertoa kastikkeen ainesosista mitään, jotta voin ainoastaan itse nauttia sen mausta. Takaan, ettei mikään taho oole vastaavaa makua onnistunut kehittämään.

Jälkiruoaksi mansikoita ja parasta jäätelöä, mitä Suomesta saa.

• Uskon, että Jeesus tarjoaisi. Kalaa, leipää ja punkkua.

Jeesuksen kysymykseen vastaisin: "Niin, kyllähän me tiedetään, että vain aikansa liberaalit uskovat ovat vieneet maailmaa eteenpäin fundamentalistien vastustaessa jokaista uudistusta ja naureskelisimme kuinka voi olla mahdollista, että naisen kouluttautumistakin on joskus pidetty luonnottomana ja heidän äänioikeuttakin vastustettiin Raamatulla."

Naurultaan toettuaan Jeesus tokaisisi: Kyllä se nyt vaan on vissi, että Raamattu pitää kirjoittaa uudestaan tai ainakin lisätä yksi kirja: Kansainväliset ihmisoikeudet.

• Raamattua heiluttava

Harhaopeissa syntyy aina paljon kipuja ja ongelmia! Tästähän Raamattu juuri varoittaa, että Raamatun sanaan ei ihmisellä ole lupaa lisätä omiaan, eikä myöskään jättää siitä mitään pois.

Ilm. 22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee:

Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

Ilm. 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

• riittävän pitkälle

Kalakeittoa. Liemeen sekaan kurkumaa, mustapippuria, valkosipulia, paprikaa ja parsakaalia.

Kaikki muu jauheena paitsi parsakaali pakasteena. Klana kuha tai lohi tms herkkukala. Ei haukea missään nimessä.

• TV 7 kokkausnurkka

Moi ja hei täältä TV7:sta. Nyt alkaa kokkausnurkka. Tänään valmistamme Päivin kanssa keiton. Sen nimi kristinusko. Sähän taidat diggailla tätä keittoa aikalailla, vai mitä Päivi?
      - Joo, tää on mun suosikki ja lapsille todella hyvää ravintoa. Lapsi jää tosi kivasti kehityksestä jälkeen, kun tätä nauttii.
      - Aloitetaanpa keiton valmistus. Otetaan iso kattila ja laitetaan sinne pohjalle ensin hiukan fallos-kultin jäänteitä. Sitten pari sientä, mitä värikkäämpiä, sen parempia. Ja nyt tarvitaankin muutama pyhäinjäännös.
      - Tässä olisi pari Mooseksen luuta.
      - Sekaan vaan, ja sitten olemmekin jo vaiheessa jossa pitää hiukan maustaa soppaa. Laitetaan sinne hiukan homofobiaa, kikkelinkyttäystä ja naistenalistamista. Ja nyt jokainen kotikokki tarkkana. Jos elät ajassa ennen 1950 vuotta, voit laittaa antisemitismiä reilusti, siis todella reilusti sekaan. Muussa tapauksessa kaadetaan sekaan juutalaisten pussailua puolipulloa.
      - Mä silvoin tän kikkelin, laitanks mä tän tänne soppaan?
      - Joo, se olisi pitänyt kyllä laittaa yhtäaikaa fallos-kultin jäänteiden kanssa, mutta menee se noinkin. Soppahan ei ole soppa, ellei siinä ole lientä, mutta se saadaan näppärästi viattomien uhrien verestä.
      - Näyttää tosi herkulliselta.
      - Niin on, mutta katos minkä näköistä sopasta tulee, kun mä kaadan pussillisen paradokseja ja epäloogisuuksia sekaan.
      - Nam-nam.
      - Nyt tulee sitten se kaikkein tärkein vaihe. Soppaan tarvitaan yksi kuvitteellinen puuseppä-hippi. Kuvitellaas nyt sellainen. Plumps, ja sinne sopan sekaan sekin kuvitteellisesti meni. Mitäs me sitten lisätään?
      - Paavi Benedickheadtus tarvittaisiin, mutta voih, sehän meiltä puuttuu.
      - Ei hätää Päivi, mä korvaan Paavin ämpärillisellä paskaa. Ajaa aivan saman asian. Nyt ristiinnaulitaan soppa ja viedään noitaroviolle kypsymään. 3 min täydellä teholla, puolessa välissä kääntö.

• Ihan mielenkiintoinen kysymys. Vastaisin, että itsekin uskon niin, mutta voisitko nyt mahdollisesti selvittää meille kristityille tämän asian lopullisesti ja kunnolla: Onko tämä kulttuuriin sidottu ajallinen asia vai ei?

Epäilen, että Jeesus kertoisi jonkun vertauksen, joka näppärästi ja ovelasti asettaisi meidät kaikki ruotuun kerralla. Voi kun olisikin hienoa kuulla Jeesuksen vertauksia nykymaailmassa, kalastajien, palvelijoiden ja kuninkaiden sijasta vertauksissa taitaisivat seikkailla autot, business managerit, kauppakeskukset ja muut vastaavat nykymaailman jutut.

Jeesushan opetti välillä tosi yllättävästikin ja kohteli aina syrjittyjä ja huonoina pidettyjä arvostavasti - sen sijaan omien opetuslastensa keskinäisiin riitoihin hän suhtautui hyvin ankarasti.

-Sinikka-pappi

• synniksi julistettu

" Mitä mieltä sinä olet niiden pappien puheista, jotka sanovat ettei homoseksi ole synti? "

" itsekin uskon niin "

Tarkennettakoon vielä, ettet usko homoseksin olevan synti?

• Sinikka sanoi :
        Ihan mielenkiintoinen kysymys. Vastaisin, että itsekin uskon niin, mutta voisitko nyt mahdollisesti selvittää meille kristityille tämän asian lopullisesti ja kunnolla: Onko tämä kulttuuriin sidottu ajallinen asia vai ei?
        _________
        Onko Jumala todella sanonut noin?
        Muistatko Sinikka keneltä kysyttiin tuota ja kuka kysyi??

Mistä olisit valmis luopumaan jos saisit ehkäistyä Herran Sanan vesittämisen??
        Menisikö mister mäkinen pesuvesien mukana??

• Valitkaa tienne

McDonaldsista hommaisin mcfeast aterian.

• Riippuu Jeesuksesta. Yrittäisin luultavasti väkertää jotain Suomalaista, ulkomaalaiset yleensä ainakin arvostavat tätä mutta riippuu tietenkin onko kyseinen Jeesus henkilö mistä kotoisin, ja jälkkäriksi lakritsijäätelöä. Kaikki ilman eläintenkidutusta tietenkin.

Hänen kysymykseensä vastaisin, että minusta kaikenlainen positiivinen kehitys on hyvästä. Oli se miten itsestään selvää meille muille.

• Valtaosa

Jeesus on Nasaretista, Israelista kun eli maan päällä. Tällä hetkellä on kirjoilla Taivaassa.

• Valtaosa kirjoitti:

Jeesus on Nasaretista, Israelista kun eli maan päällä. Tällä hetkellä on kirjoilla Taivaassa.

Ah. Asiaa kysyttiin siis samaan tyyliin kuin mitä kokkaisit yksisarviselle.

• ei norjan lohia

Varmaan porsaan sisäfilettä grillattuna , juustokastikkeella, uudet perunat kevyesti paistettuna, lisäkkeenä tomaatia ja paistettua ananasta.

Ruokajuomana Chileläistä punaviiniä.

Jälkkärinä tuoreita mansikoita kermavaahdolla ja lopuksi mansikkalikööri shotti puoliksi jäädytettynä.

Ruokakeskustelut olisi varmasti mielenkiintoisia. Ensinnäkin joutuisin varmaan pyytämään anteeksi, etten uskonut hänen olevan tulossa koska erään pohjalaisen rukoushuoneen seinässä on lukenut ainakin reilu 40 vuotta jo, että Jeesus tulee pian ja "pienen" ikäni olen miettinyt, että kuinka pitkä voi olla pian. Niin tai näin hyvää ruokaa olisi ja varmasti mielenkiintoisia keskusteluita siitä syntyisi.

P.S. Ja yhdestä asiasta olen varma, varmaankin kalasta hän olisi jo tarpeekseensa saannut.

• Mitä vastaisit? sanoi :
      Mitä vastaisit Jeesukselle kun kiittää tarjoamastasi ateriasta ja kysysi: Mitä mieltä sinä olet niiden pappien puheista, jotka sanovat ettei homoseksi ole synti?
      _________
      Viittaisin Raamatun jakeisiin joissa homoseksi kuvataan kauhistukseksi
      ja toteaisin sen olevan syntiä tuolla perusteella.

• nahka-asun kosketus

Olen miettinyt paljon miksi Jumala loi minut tähän maailmaan ja miksi minä rakastan miehiä enemmän kuin naisia. Olen tiedostanut olevani homomies jo murrosiästä lähtien. Nahka-asut ovat minua kiinnostaneet aina ja itselläni on monet nahkahousut ja pari nahkaprätkärotsia. Minusta tosi kiiltävät nahkahousut ovat upeat ja pukee miestä todella hyvin. Käytän myös tavallisia kulutettuja farkkuja.minulla ei ole vakituista eikä myöskään satunnaista mieskaveria, mutta kaipaan sellaista. Olen myös itse uskovainen ihminen ja tiedän sekä tunnustan, että Jumalan sana on totuus kaiken arjen keskellä. Jumala loi miehen ja naisen olemaan parisuhteessa ja lisääntymään tähän maailmaan. Miksi minun kuitenkin on oltava mies, joka rakastaa ja nauttii toisen miehen läheisyydestä, sitä en tiedä, mutta kait siihen vastaus vielä löytyy.

Minua loukkaa jotkin kirjoitukset ja olen niiden takia itkenyt palstaa lukiessani lähes päivittäin. Siihen voi vaikuttaa ilmeisesti keskimääräistä alhaisempi itkuherkkyyteni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4726
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2169
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1743
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      184
      1722
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      166
      1548
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      281
      1401
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      201
      1242
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1169
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      205
      1146
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1104
    Aihe