Olinpa tässä viikon työmatkalla Britanniassa. Nyt kun olen taas palannut tänne oli aikaa tutkia uutisia ja hyviä uutisiahan tässä olikin.
KEPUn kannatus on jatkanut putoamista ja uuden puheenjohtajan valinta on jopa kiihdyttänyt laskua.
Kuntavaaleissa KEPU kärsii jälleen rökäletappion. Veikkaisin KEPUn kuntavaalikannatukseksi 10-12 %.
Kesä kaikilla, mutta paniikki KEPUleilla.
KEPUn kannatus putoaa kuin kivi
12
95
Vastaukset
- heh heh
Mielisairaallassa oleminen on työmatka? heh hhe
- Uudistunut-ukki.
Sinähän oot se kuuluisa kana-aulis. Päevää vaan täältä Kempeleestä???Minäkin olin työmatkalla ja jomppe teki oharit. Antovatko sulle sähköä????
- TruthTeller
Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, kepun eduskuntaryhmä olisi 5-10 edustajaa nykyistä pienempi. Sellainen on tämän puolueen kannatus nyt.
- Koroljov
Ei Väyrystä, ei kannatusta. Ei visiota, ei tulevaisuutta. Suuri linja, Paasikiven-Kekkosen linja, on hukassa, on hukattu kauan sitten. Suomi on ajopuu, ja koski lähestyy. Finis Finlandiae.
- nii-i
kepulit ovat täydessä paniikissa nyt.
- 4+17
Sössö-Sipilän sekoilut suistivat suurempaan syöksyyn.
- Ou jee!
Tuorein kannatusmittaus kertoo Kepun kannatuksen olevan enään 12,3 %. Hyvää työtä on Miljonääri-Jussi Sipilä tehnyt.
- heh heh
Kepun asiaton räksytys syö Kepun kannatusta rotan lailla. Tiilikaisen, Pekkarisen ja Sössö-Sipilän esiintyminen julkisesti pudottaa aina kannatus puoli prosenttiyksikköä.
- 1700-luku
Kepun uusi johtaja on täysin näkymätön mies. Mitäpä menestynyt yrittäjä voisikaan sanoa tukais-fossiili-porukassa?
Suurmaanomistajien vastikkeettomien maatalouden verukkeella tukiaisten kerjääminen on kepun ainoa agenda. Kaikki muu on kaupan.
Feodaaliajat ovat 200 vuoden takana. Kepu on 1700-luvun tyylinen ökyisäntien käsikassara. - Iloisin terv.
Ihan hauskaa että olet palannut kotimaahan;) enustelemaan pellehattu päässä ja kossupullo kädessäsi kiiltävästä pullonkyljestä miten keskustalle käy.
Kun tulevat vaalit on pidetty näet kotipeilistäsi ikioman LEHMÄN NAAMAN. - Anonyymi
Känä veikkasi 10-12%, mutta onkin 9-10%.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725054
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703765- 1303230
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3362624Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932