KEPUn kannatus putoaa kuin kivi

Olinpa tässä viikon työmatkalla Britanniassa. Nyt kun olen taas palannut tänne oli aikaa tutkia uutisia ja hyviä uutisiahan tässä olikin.

KEPUn kannatus on jatkanut putoamista ja uuden puheenjohtajan valinta on jopa kiihdyttänyt laskua.

Kuntavaaleissa KEPU kärsii jälleen rökäletappion. Veikkaisin KEPUn kuntavaalikannatukseksi 10-12 %.

Kesä kaikilla, mutta paniikki KEPUleilla.

12

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

Mielisairaallassa oleminen on työmatka? heh hhe

• Uudistunut-ukki.

Sinähän oot se kuuluisa kana-aulis. Päevää vaan täältä Kempeleestä???Minäkin olin työmatkalla ja jomppe teki oharit. Antovatko sulle sähköä????

• TruthTeller

Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, kepun eduskuntaryhmä olisi 5-10 edustajaa nykyistä pienempi. Sellainen on tämän puolueen kannatus nyt.

• Koroljov

Ei Väyrystä, ei kannatusta. Ei visiota, ei tulevaisuutta. Suuri linja, Paasikiven-Kekkosen linja, on hukassa, on hukattu kauan sitten. Suomi on ajopuu, ja koski lähestyy. Finis Finlandiae.

• nii-i

kepulit ovat täydessä paniikissa nyt.

• 4+17

Sössö-Sipilän sekoilut suistivat suurempaan syöksyyn.

• Ou jee!

Tuorein kannatusmittaus kertoo Kepun kannatuksen olevan enään 12,3 %. Hyvää työtä on Miljonääri-Jussi Sipilä tehnyt.

• heh heh

Kepun asiaton räksytys syö Kepun kannatusta rotan lailla. Tiilikaisen, Pekkarisen ja Sössö-Sipilän esiintyminen julkisesti pudottaa aina kannatus puoli prosenttiyksikköä.

• 1700-luku

Kepun uusi johtaja on täysin näkymätön mies. Mitäpä menestynyt yrittäjä voisikaan sanoa tukais-fossiili-porukassa?

Suurmaanomistajien vastikkeettomien maatalouden verukkeella tukiaisten kerjääminen on kepun ainoa agenda. Kaikki muu on kaupan.

Feodaaliajat ovat 200 vuoden takana. Kepu on 1700-luvun tyylinen ökyisäntien käsikassara.

• Iloisin terv.

Ihan hauskaa että olet palannut kotimaahan;) enustelemaan pellehattu päässä ja kossupullo kädessäsi kiiltävästä pullonkyljestä miten keskustalle käy.
      Kun tulevat vaalit on pidetty näet kotipeilistäsi ikioman LEHMÄN NAAMAN.

• Anonyymi

Känä veikkasi 10-12%, mutta onkin 9-10%.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe