eli kuinka monta senttiä on yksi tuuma?
tuuma sentteinä!!???
11
4335
Vastaukset
- Dot
....vai englantilainen tuuma?
- niiiii...
amerikkalainen.. saa sen englantilaisenki kertoo.....
- Dot
niiiii... kirjoitti:
amerikkalainen.. saa sen englantilaisenki kertoo.....
Am. ja engl. tuuma on samanpituiset eli 8 metriä 16 senttiä sillä erotuksella, että engl. tuuman sentit ilmoitetaan shillinkeinä.
- King Fear
Dot kirjoitti:
Am. ja engl. tuuma on samanpituiset eli 8 metriä 16 senttiä sillä erotuksella, että engl. tuuman sentit ilmoitetaan shillinkeinä.
Tuuma on Suomessa 2,54 cm.
- Tarkkaviha
King Fear kirjoitti:
Tuuma on Suomessa 2,54 cm.
Kas kun et pyöristänyt suoraan nollaan senttiin, tuuma kun on lähempänä sitä kuin esim. kilometriä. Oon niin vihane nyt taas ja siitä saa naapurin lapset kärsiä! Ja se on sun vikas! 1 tuuma on 2.5399 cm, ja sekin on vasta suuntaa-antava pyöristys!
- miete
20 sentillä vois irrota pari tuumaa:
vois vaikka laulaa karaokea yksin suihkussa sukat jalassa tai kokeilla, saako oluen juotua kymmeneen sekunttiin.
20 senttii sit mulle, dängjuu !- tuumasta toiseen
Ja miehen kapistus saa olla enintään 11,99 tuumaa, jos täydet kaksitoista lasketaan se jo jalaksi.
- vastakkaa
tuumasta toiseen kirjoitti:
Ja miehen kapistus saa olla enintään 11,99 tuumaa, jos täydet kaksitoista lasketaan se jo jalaksi.
Paljon on 7, 3 tuumaa euroina????????
- Puolikivikova
tuumasta toiseen kirjoitti:
Muistutan siitä,että ei sillä koolla ole niin väliä. Kunhan muut elementit,esim jäykkyys, ovat kohdallaan.
- tuumaaja.
täytyypä tuumata.
- miettijä.
vuonna 2004 ei tainnut olla vielä googlea.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713