joko ruokaa tai muuta.
Minä en ole, mutta useamman kerran liike on varastanut minulta.
Tuotehyllyssä on ale hinta, sitä ei kassassa ole, näin tuote tuli ihan normaalilla hinnalla. Tiedän että kassa ei päätä tai laita hintoja eikä ole siten vastuussa varkauksista.
Eilen jälleen edelläni kulki kassasta asiakas jolta yritettiin varastaa alennus, asian selvittäminen vei sitten n. 5 min. ja jono odotti..
Olen saanut rahasta usein väärin takaisin, yleisin on pikkusumma, kun ostos maksaa 9,5 € maksan 20€ saan takaisin tuon 9,5 €
Oletko varastanut jotain liikkeestä?
26
1310
Vastaukset
- tilastoa asiakkaista
Liikkeet jotka ovat ottaneet "väärin"
Niitä löytyy ihan tasapuolisesti kaikista ketjuista, paitsi K-marketit johtavat.
Yleisin huomiotta jätetty hinnan alennus on 3-4 kpl tasasummalla, joka toista euroa alennettuna.
Kun kauppa matka on yli 12 km ja kaupassa käy vain kerran viikossa jää hyvitys useimmin hakematta..- tyhjän nyhjä
Puhelin operaattori oli laskuttanut väärin oli juuri vaihtanut heille. Soneraan Tämä oli jokin vuosi sitten.
Olin ollut asiakas 2kk ja sain oikaisu laskua 3kk verran. Soitin ja selitin olen juuri siirtynyt teille, tuota laskua en ole voinut tehdä. Näppärä neitokainen ilmoitti, täällä päässä se vire on ollut ja kaikille lähetetään lasku.
Sain omani takaisin yli kuusinkertaisena toiselta operaattorilta, enkä korjannut vaikka virheen huomasin, vaihdoin vain jälleen operaattoria.
Olen nyt todennut miten saa omani pois, kun myymälä varastaa, maltan odottaa sen oikean tilaisuuden. - pikkuaudikuski
tyhjän nyhjä kirjoitti:
Puhelin operaattori oli laskuttanut väärin oli juuri vaihtanut heille. Soneraan Tämä oli jokin vuosi sitten.
Olin ollut asiakas 2kk ja sain oikaisu laskua 3kk verran. Soitin ja selitin olen juuri siirtynyt teille, tuota laskua en ole voinut tehdä. Näppärä neitokainen ilmoitti, täällä päässä se vire on ollut ja kaikille lähetetään lasku.
Sain omani takaisin yli kuusinkertaisena toiselta operaattorilta, enkä korjannut vaikka virheen huomasin, vaihdoin vain jälleen operaattoria.
Olen nyt todennut miten saa omani pois, kun myymälä varastaa, maltan odottaa sen oikean tilaisuuden.Olin ollut vuoden hoitovapaalla ja tuloni olivat kotihoidontuki ja lapsilisät. Veroprosentti taisi keikkua siinä kahdenkymmenen jommallakummalla puolella. Sain yllättäen veronpalautuksia vähän yli 30 000 juuri tältä hoitovapaavuodelta. En tuntenut mitään tarvetta mennä korjaamaan mahdollista virhettä verotuksessa. Näillä rahoilla ostetulla autolla ajellaan edelleenkin.
Muutenkin minun kunniani ja omatuntoni kyllä sallivat verofuskun aina kun siihen vain on mahdollisuus. Herrat yhteiskuntamme päättäjät ovat näyttäneet lukemattomat kerrat erinomaista esimerkkiä. Mitä isot edellä...
- varas vuodesta 1987
Olen varastanut elämäni aikana kymmenillä tuhansilla vaatteita, elektroniikkaa, ruokaa ja muuta kamaa. Eniten kuitenkin vaatteita jotka myin. Olin ammattimainen varas nuorempana ja elätin itseni myymällä varastettua tavaraa. Nyt olen ollut kauan työtön ja mietin et pitäiskö alkaa varastamaan taas. Töitä ei vaan saa mistään. Mulla oli paljon rahaa taskussa kun varastelin tavaraa ja myin niitä. nyt ei ole kun harvoin rahaa.
- Gutschein
Ylläpidolla on jo sun liittymän ip-osoite ja seuraava ovikellon kilauttelija onkin sitten virkavallan edustaja. Hyvää loppuelämää Keravalle!
- ei haittaa ...
Gutschein kirjoitti:
Ylläpidolla on jo sun liittymän ip-osoite ja seuraava ovikellon kilauttelija onkin sitten virkavallan edustaja. Hyvää loppuelämää Keravalle!
Rikos on vanhentunut jo.
- 12+10
Niin julkisesti ei kannata kertoa, miten homman hoitaa.
Käy kuin -50% tuotteiden, niitä ei enää ole, suurimmillaan ale on nyt -30% yleisin -20%. - vakavanha Väinämöine
En varasta, otan hyvityksen aina kun minulta on otettu "epähuomiossa" likaa, alennukset jätetty pois, lyöty ostoksia joita ei ole.
- 25
Minkä takia ei koskaan ole tietoja myymälöiden "erehdyksistä" niitä on varmasti vuositasolla miljoonia.
Varas on vain ostava osapuoli. Samoin kun myy täysin kelvotonta tavaraa, ei mitään oikeus turvaa..
Sinä kuuluisana markka aikana, oli 30 mk raja jolloin oli saatava hyvitys kelvottomasta tuotteesta... - pienestä kiinni
Viimeksi tänään kävin kaupassa kuitin kanssa, oli otettu väärä hinta. Hyllyn reunassa oli 40 snt halvempi hinta kuin kuitissa. Kassa korjasi virheen. Monet eivät tarkista kuitteja kotona tai heti kaupan pihalla , viikkojen päästä on turha valittaa. Vaikka kyseessä oli pieni summa niin pienistä tuloista en maksa "voittomarginaalia" enempää kuin on pakko
- .
http://www.verkkouutiset.fi/index.php/talous/982-talous/106130-sy-haluaa-pienyrityksille-alv-huojennuksen
jaa eikös sen alv pitänyt mennä erillisenä suoraan verottajalle.
" Tilannetta voitaisiin Järventauksen mukaan helpottaa nostamalla niin kutsuttua alv-alarajahuojennusta nykyisestä 22 500 eurosta 50 000 euroon. Huojennus koskisi peräti noin 60 000 yrittäjää ja keventäisi heidän alv-taakkaansa noin 70 miljoonalla eurolla. "
no ei kiertäen kaupalle. K-kauppa oli taas asialla.. viime viikolla tulin pitemmältä kyläreissulta ja kävin tulo matkalla kaupassa.
Hyllyn reunassa oli Olterman 5,95 €/ Kg kassa otti 12,95 €/kg. Minulla oli raha vain tekemiini ostoksiin ja olin laskenut että riittä, tajusi missä mennään.
Kassa neiti ihan suuttui, kun sanoin ei tainnut tulla juusto tarjouksella. Kiukkusi ihan satulatuoli natisten; " tarjous on loppu." "Miksi lappu sitten yhä hyllyssä." Sitten huusi toiselle; " Mene katsomaan mitä hyllyssä lukee." Toinen tuli käytävän päähän heilautti hylly ilmoitusta; " kyllä se on vielä tarjouksessa."
Sitä kiukun kipunointia mitä tämä nuori nainen suuntasi minuun olin se hävytön vanha kalkkis joka vaati hinnan oikein.
No ikinä en enää astu K-Market Tuomiokirkonkatu 19 liikkeeseen kun muitakin liikkeitä on.- tarkka markka
Tämä k-kaupan kusetus on jo arkipäivää, itse olen erittäin tarkka ja hyvin usein joudun oikomaan lähinnä k-kaupan laskuja, mutta se syypää löytyy lymyilemästä jostain piilosta tai omasta kopista, eikä kassalta.
- myyjä
tarkka markka kirjoitti:
Tämä k-kaupan kusetus on jo arkipäivää, itse olen erittäin tarkka ja hyvin usein joudun oikomaan lähinnä k-kaupan laskuja, mutta se syypää löytyy lymyilemästä jostain piilosta tai omasta kopista, eikä kassalta.
Jos viittat kauppiaaseen niin voi kertoa ettei hän ole yleensä se henkilö kaupassa joka huolehtii tuotteiden oikeasta hintalapuista vaan se on osastonhoitaja. K-kaupoilla on moninkertaisesti sekavampi tarjouskäytäntö kuin esim. s-kaupoilla. K-kauppias ei voi itsenäisesti päättää useimpien tuotteidensa hinnoista tai tarjouksista vaan sen päättää KESKO. Keskolla on monenlaisia kampanjoita, toiset kestävät 2-3-päivää, toiset noin kuukauden, ja kaikkea muuta mahdollista. Lisäksi esim.toukokuun tarjoukset saattavatkin vaihtua eri aikaa kuin itse kuukausi vaihtuu. Osatonhoitajalla on mahdoton työmäärä yrittää pysyä kaikkien näiden hintojen muuttumisesta aiheutuvan asioiden hoidon hoitamisessa ilman etteikö niitä virheitä tapahtuisi. Lisäksi jos osastonhoitaja vaikka sairaana, kukaan asiantuntijaa ei ole hoitamassa asianmukaisesti näitä asioita. Ja se osastonhoitajakin yleensä viitenä päivänä viikossa töissä kun taas kauppa voi olla seitsemänä päivänä viikossa auki. Sanoisinkin kun asian tarkemmin tunnen ettei syypää näihin k-kauppojen hintavirheisiin ole itse kauppias vaan isoin syypää on KESKO.
- ffffffffghhhhhhhhhjh
myyjä kirjoitti:
Jos viittat kauppiaaseen niin voi kertoa ettei hän ole yleensä se henkilö kaupassa joka huolehtii tuotteiden oikeasta hintalapuista vaan se on osastonhoitaja. K-kaupoilla on moninkertaisesti sekavampi tarjouskäytäntö kuin esim. s-kaupoilla. K-kauppias ei voi itsenäisesti päättää useimpien tuotteidensa hinnoista tai tarjouksista vaan sen päättää KESKO. Keskolla on monenlaisia kampanjoita, toiset kestävät 2-3-päivää, toiset noin kuukauden, ja kaikkea muuta mahdollista. Lisäksi esim.toukokuun tarjoukset saattavatkin vaihtua eri aikaa kuin itse kuukausi vaihtuu. Osatonhoitajalla on mahdoton työmäärä yrittää pysyä kaikkien näiden hintojen muuttumisesta aiheutuvan asioiden hoidon hoitamisessa ilman etteikö niitä virheitä tapahtuisi. Lisäksi jos osastonhoitaja vaikka sairaana, kukaan asiantuntijaa ei ole hoitamassa asianmukaisesti näitä asioita. Ja se osastonhoitajakin yleensä viitenä päivänä viikossa töissä kun taas kauppa voi olla seitsemänä päivänä viikossa auki. Sanoisinkin kun asian tarkemmin tunnen ettei syypää näihin k-kauppojen hintavirheisiin ole itse kauppias vaan isoin syypää on KESKO.
se on vain yleistä, että hinta nousee aina ei laske.
- klppr
Taitaa olla hieman värikynää tuossa kommentissa mukana.
- tarkistaja 2
myyjä kirjoitti:
Nythän puhutaan siitä, kun kauppias hinnoittelee, eikä siihen vaikuta tukku, mitä kaupoissa touhutaan. kauppias tai joku vastaava on laittanut hyllyyn alemman hinnan, kuin kassalla ja se on aina niinpäin, että kassalla hinta nousee.
- varass
tietääkö kukaan miten sellaisen muovilaatikko hälyttimen saa auki? sisältönä esim kännykkää tai tablettitietokonetta.. varastan ja ihan vain siksi koska toimeentulotuella ei pärjää ja töitä ei saa!!
- JK JK
NIINKÖ ?
- globaali maailma
Olen ajatellut oikein "syvällisenä" näitä kassalla tapahtuvia "erehdyksiä".
http://yle.fi/uutiset/luvut_pienituloisista_julki_nain_moni_elaa_enintaan_1140_kk-tuloilla/6472515
Media politiikot ja keskinkertaiset kansalaiset syytelee köyhiä köyhyydestä.
Nimetään 13 % kansasta 700 000 ihmistä arvottomiksi lusmuksi ihmiskunnan guonoksi?
Kauppiaalta löytyy selitys; miksi "ottaa liikaa", se on hyväksyttävä eikä siitä edes harkita rangaistusta.
Asiakaan selitykset eivät riitä syyksi, vaikka kyseessä olisi 0,30 € makeinen, sakot tai vankeutta rapsahtaa..
http://www.rikosseuraamus.fi/49172.htm
Julkiset henkilöt liikeyritykset ja kaikki jotka varastavat enemmän kun leipää, eivät ole rangaistuksien alaisia.
Vanha sanonta:
"Ei oikeutta maassa saa,
ken itse sit ei hanki.
Ken vaivojansa vaikertaa,
on vaivojensa vanki."
Ohjehinta tuli aikanaan viralliseksi rajatuksi korkeimmaksi hinnaksi. Nyt se on virallinen alin hinta..
Miksi hankkia hyvitys vain liikkeestä joka nyysi, varsinkin jos asiointi kyseisessä liikkeessä on kohtalaisen harvinaista.
Business on globaalia, siihen on sopeuduttava, hyvitys siis aina ensitilassa siltä joka on kohdalla? - -pro-
Mitä tarkoitat muovilaatikko hälyttimellä?
Peitä hälytin foliolla ja kiinnitä vaikka purkalla.
Pääset hälyjen ohi 99% varmuudella.
Varastaminen on taitolaji nykyään kiitos siitä eye in the sky:lle.
Muutama vinkki.
Ota aina ostoskärryt ja unohda kiire, sinähän olet vain tavallinen ihminen ostoksilla etkä keikalla pitää myös ostaa jotain on äärimmäisen typerää dumpata ostoskärry ennen kassaa.
Kauppaan kannattaa mennä ruuhka-aikaan sillä hämätään eye in the sky ja tuolloin voi varastaa jopa myyjän nenän alla riippuu tietysti taidoista.
Jos varastat vaatteita käy ensin kirjakaupassa ostamassa (tai varasta) niitinpoistaja, sellainen torahampainen kapistus maksaa pari euroa saat sillä sen napin irti eikä vaate vahingoitu kovin paljoa.
Kirjakaupoista tuli mieleen että oppikirjat menee aina kaupaksi opiskelijat ovat köyhiä. Tarrat irti ja vyön alle sujahtaa helposti muutama kirja.
En suosittele ruokatarvikkeiden varastamista siitä ei juurikaan ole taloudellista hyötyä mutta ihan tyylin mukaan. On tosi aloittelijamaista punnita vaikkapa hedelmät ja sitten laittaa pussiin lisää koska useat myyjät osaavat arvioida painon grammalleen käsivaralta.
Pikkukauppoja kannattaa välttää olet liian näkyvillä ja yllättävästi niiden kamerat ovat tehokkaampia kuin suurissa kaupoissa.
Ulkonäöstä sen verran että pyri olemaan tavallinen tavis.
Hupparissa on turha yrittää nyysiä mitään olet jo jäänyt kiinni.
Jos epäilet että olet tarkkailussa ei tietystikään kannata varastaa mitään. Jos olet jo nyysinyt jotain ja luulet olevasi tarkkailussa niin hylkää saalis nopeasti.
Sanotaan että tilaisuus tekee varkaan ja olen samaa mieltä.
Taidoista riippuen osaat arvioida koska kannattaa toimia.
Itse olen tällä hetkellä mieltynyt aurinkolaseihin ja ihan merkkilaseihin optikoilta ne katoaa hihaan ihan myyjän nenän alla. Joskus tekisi mieli huutaa että etkö sinä tiivitaavi huomaa että nyysin.
Ammattitauti on se että alkaa ottamaan liian isoja riskejä.
Parhain keikkani on pöytätietokone jonka vein huoltomiehen vaatteissa liikkeen takaovesta. Lätsä päässä, haalarit jalassa ja työkalu kädessä antaa yllättävän oikeuden liikkua liikkeiden varastoissa.
Onnea matkaan ja älkää nyysikö mitään mitä minä en nyysisi. - dsosds
Varastelin kaupoista karkkeja,lehtiä ja meikkejä 10-17 vuotiaana. Jäin vanhemmille kiinni.
Vajaa vuosi sitten aloitin uudestaan. Olen nyt 32 v. Ja varastaminen on yhtä helppoa kun sillon aikoinaan. Kirppareilta en nyysi. Se on mun ehdoton sääntö ja en tietty kavereiltakaan.
Oon uskaltanut varastella lähinnä kaupoista joissa pukukopit. Vaatekaupat ja esim. tavaratalot.
Kirjakauppa todella olisi tuottoisa. Varsinkin just noi opiskelukirjat. Niin esillä oloon ei mun pokka riitä. Siinä en onnistuisi.
Mietin vaan tota että tarviiko vielä nitojan vaatteisiin?
Ne on kyllä sellasillä hälyttimillä etten ainakaan ite tajua miten. Mulla riittää ihan hyvin kädet, eikä tuu ongelmia. - Tarkkailijakin
En ole, tai mitänyt nuorena jotain karkkeja yms. Sitä en ymmärrä että miten jotkut oikein ns ammattimaisesti varastaa ja miten ne sen tekee? Vuorataan joku laukku foliolla, sellaisellako mitä kaupoista saa niitä rullia? Joku ammatti myymäläetsivä siis entinen kertoi täällä että magneetilla ne hälyttimet irroitetaan siinä kassalla ja että ns ammattivarkailla on semmoset mukana keikoilla, isot magneetit joissa voimaa? miten niin se noilla irtoaa? Joissain kaupoissa on kauppaan mentäessä portit että alkaa hälyttämään jos asiakkaalla taskussa voimakas magneetti?
Myymälävarkaus täytyy saada kuriin, se lisää tuotteen hintaa ja me kunnollisest joudumme aina maksumiehiksi! - ett' silleen.
Tee koe.
Käännä kännykkä folioon ja yritä sitten soittaa siihen.- Anonyymi
👺👺👺👺👺👺🥾🥾🥾🥾🥾🥾⛏️✂️💄🪓🇪🇦🇦🇩📅🥽🚓👾😙🪖🩳🪚📅🇦🇩⛏️🥾🧸🪚
Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet ovat vaan nostaneet kansalaisten kuluja
Esim alv joka kohdistuu täysimääräisesti vaan duunareille ei ollenkaan yrityksiin
Ruuan hinta ja kaikki asumisen ja kulut
Itsellä menee tililtä noin 2000 ekk kaikenlaisiin maksuihin sähkö, vesi ruoka ja ne
Alv korotus jo pelkästään nostaa kuluja n, 600e vuodessa.
Sitten muut kulut
Kuitenkin yritusten kuluja ei ole nostettu yhtään ja luvataan lisää sosialietuutta ja ilmaisrahan valtiolta jonka maksaa vaan duunarit
Siksi Paljakan korotus 10 pros on ajan kohtainen ja minimi
Ja hyvin perusteltu
Satonen ajamaan turkkiaSinimusta hallitus sosialisoi valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta veronmaksajilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa.Tämä hallitus on aivan pihalla ja rahan käyttö sen mukaista, velkaa tehdään kyljet vääränä.
Orpon puheet "velka laivan" käännöstä oli hatusta vedetty "kun en muutakaan keksinyt sanoa". Purra heiluu saksiensa kanssa ja kerää senttejä vähävaraisilta kun miljoonia olisi tarjolla varakkailta ja kapitalisteilta.
Kapitalistit pitää velvoittaa työllistämään meitä suomalaisia, eikä mennä "huonojen aikojen" selän taakse. Kyllä kapitalistikin voisi näihin talkoisiin osallistua.
Työntekijöiden oikeuksia on leikattu ja nekin rahat työnnetään kapitalistien liiveihin.
Tämä hallitus on ainoastaan rikkaiden asioiden hoitaja.
Joten lakot saa jatkua ja yleislakkoa kehiin jos suunta ei muutu.Sinimusta hallitus sosialisoi valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta veronmaksajilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa.🎪💯🎪💯🎪⚽📢🏀
Nykytilanne on vain sellainen, että yritykset saavat tukien muodossa rahaa ettei tarvitse työllistää ketään. Niinkuin viimeviikolla Orpo sanoi, että työttömyys tekee ihmisestä nöyrän, viittaa siihen, että tämä lama on tarkoituksella tehty ja sitä pidetään tarkoituksella yllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👺👺👺👺👺👺🥾🥾🥾🥾🥾🥾⛏️✂️💄🪓🇪🇦🇦🇩📅🥽🚓👾😙🪖🩳🪚📅🇦🇩⛏️🥾🧸🪚
Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet ovat vaan nostaneet kansalaisten kuluja
Esim alv joka kohdistuu täysimääräisesti vaan duunareille ei ollenkaan yrityksiin
Ruuan hinta ja kaikki asumisen ja kulut
Itsellä menee tililtä noin 2000 ekk kaikenlaisiin maksuihin sähkö, vesi ruoka ja ne
Alv korotus jo pelkästään nostaa kuluja n, 600e vuodessa.
Sitten muut kulut
Kuitenkin yritusten kuluja ei ole nostettu yhtään ja luvataan lisää sosialietuutta ja ilmaisrahan valtiolta jonka maksaa vaan duunarit
Siksi Paljakan korotus 10 pros on ajan kohtainen ja minimi
Ja hyvin perusteltu
Satonen ajamaan turkkiaSinimusta hallitus sosialisoi valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta veronmaksajilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa.Tämä hallitus on aivan pihalla ja rahan käyttö sen mukaista, velkaa tehdään kyljet vääränä.
Orpon puheet "velka laivan" käännöstä oli hatusta vedetty "kun en muutakaan keksinyt sanoa". Purra heiluu saksiensa kanssa ja kerää senttejä vähävaraisilta kun miljoonia olisi tarjolla varakkailta ja kapitalisteilta.
Kapitalistit pitää velvoittaa työllistämään meitä suomalaisia, eikä mennä "huonojen aikojen" selän taakse. Kyllä kapitalistikin voisi näihin talkoisiin osallistua.
Työntekijöiden oikeuksia on leikattu ja nekin rahat työnnetään kapitalistien liiveihin.
Tämä hallitus on ainoastaan rikkaiden asioiden hoitaja.
Joten lakot saa jatkua ja yleislakkoa kehiin jos suunta ei muutu.Sinimusta hallitus sosialisoi valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta veronmaksajilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa.🎪💯🎪💯🎪⚽📢🏀
Nykytilanne on vain sellainen, että yritykset saavat tukien muodossa rahaa ettei tarvitse työllistää ketään. Niinkuin viimeviikolla Orpo sanoi, että työttömyys tekee ihmisestä nöyrän, viittaa siihen, että tämä lama on tarkoituksella tehty ja sitä pidetään tarkoituksella yllä.Eli mielestäsi työttömät ovat nöyriä. Sen tuosta höpinästä sai selvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000