buukkauksesta tulee hyvin hilloa. 25 ekee käynti, laske siintä, miks täällä soittelen ja nautin hyvää kahvia ja surffaan netissä, ajelen taksilla ja saan hyviä joululahjoja ja jopa karibialle pääsen..... tosin jonkun rahoilla,meillähän on toi karibian matka tavoitteena työntekijöille. tosi hyvä firma, ja ei mitään tekemistä kun jaksaa vaan aamulla tulla ja hymyillä valkaistuilla hampailla ja vähä soitella vanhoille asiakkaille, jotka viisi kertaa jo käynyt kahvilla...ihanaa ja helppoo,kiitos
Vastaukset 2
- hämppälinna rules
jollaa menee hyvin.....
- härskiä puuhaa
jee, olin kesällä pari viikkoa töissä ja työhakusessa oli että saa kaiken kattavan rahoitusalan yms. koulutuksen, jota ei nyt sitten ollutkaan, yhtä kusetusta koko työnhakuilmoitus, onko ihan laitonta luvata työpaikkahaussa mokomia valheita, toivottavasti pääset sinne karibialle, vai onko sekin huuhaata.
En kyllä saanut palkkaa mitä kehut täällä sivuilla, ootkohan ihan oikee kuka siellä jaksaa kuunnella vai oletko itse laatinut sen työpaikkahaun....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821247
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30924Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19785- 46619
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13580Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181572Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123560- 28488
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23470