Kun kerran yksi tyyppi mua pyys kimppaan mä suostuin ja se kysyi: millon voin olla sen kans ja annoin mun numeron.
Mutta sitten olit hävittänyt sen mutta soitit kotiin ja annoin numeroni uudestaan.
Pari kuukautta kului,diskot taas,menin sinne,bänät sain,miksi se ei soittanut mulle,miksi mä en soittanut sille,kummassa oli se vika?
Ja usein illalla vaivun itkuun ja ajattelemaan aikaisempiä hetkiä jolloin olimme vain ystäviä ja nauroimme,teimme kaikkea kivaa mutta sitten kun sitä kysyit,kaikki muuttui,ei enään ystäviäkään=( vain huono muisti ujoudestamme ja siitä kuinka limme kimpassa 2 kuukautta tekemättä mitään!!!
Kummassa se vika oli?
Olen nähnyt hänestä unta pari kertaa ja sen jälkeen rupeaa oksettamaan se tyyppi,mitä mä teen!?
Olin ujo,liian ujo...
ujo
1
480
Vastaukset
- kesätyttö_83
minullakin oli sama homma, mutta en tiedä mitä siitä auttaa.... sinun vain on ajteltava tulevaisuutta ja etsiä semmoista rohkeata poikaa... joka on sinulle parempi... minä olen vieläkin sekaisin kaikista asioista mitä syyslukukaudessa tapahtui...
jos haluat jutella lisää niin sähköpostini on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415