virtsarakontulehdus, tietämystä?

epäilevä

Kävin lääkärissä, otettiin verta ja virtsanäyte. Oireina mulla on ollut nyt 4päivää selkäkipua, vatsakipua, päänsärkyä ja pahoinvointia. Lääkäri totes vain että mulla on virtsateininfektio/virtsarakontulehdus... mutta mulla ei ole mitään virtsaamis ongelmia? Lääkäri sano vielä, että joo nää sun oireet on kyllä todella epätyypilliset.. noh.. sain antibiootit mutta epäilyttää jos ne bakteerit ois jo munuaisiin kerenny..

kellään kokemusta/tietoa/jotain? :/

2

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @llie

Mulla oli vuosia sitten oireeton virtsatieinfektio joka levisi hoitamattomuuden takia munuaisiin. Ravasin lääkärissä kun mulla oli 42 asteen kuume, mut ei muita oireita. Loppuviikosta kun kävin kolmannen kerran lääkärissä sanoin että sattuu selässä vähän, munuaisten kohdalla, ja sehän heti pisti ab kuuri (kunnon hevoskuuri) ja sillä lähti.

Nyt tuntuu infektio olevan tulossa ja täytyykin käydä lääkärissä ennen kun äityy pahemmaksi.

• C

C-vitamiinitabletit, ne kaikkein halvimmat on valtavan hyviä virtsiksen ehkäisyyn ja ensihoitoon. Etenkin kesällä ja matkoilla käytän niitä ehkäisemään sitä, ja kun aiemmin olen helposti saanut virstiksen, eipä ole enään tullut. Halvat C-vitamiinit menevät suurelta osin virtsan kautta ulos ja C-vitamiinin, l. askorbiinihappo estää pöpöjen kasvua. Eikä sen käytöstä haittoja ole. C-vitamiini ja usein taphtuva suojien vaihto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2608
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2352
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1662
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1280
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1143
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe