virtsarakontulehdus, tietämystä?

epäilevä

Kävin lääkärissä, otettiin verta ja virtsanäyte. Oireina mulla on ollut nyt 4päivää selkäkipua, vatsakipua, päänsärkyä ja pahoinvointia. Lääkäri totes vain että mulla on virtsateininfektio/virtsarakontulehdus... mutta mulla ei ole mitään virtsaamis ongelmia? Lääkäri sano vielä, että joo nää sun oireet on kyllä todella epätyypilliset.. noh.. sain antibiootit mutta epäilyttää jos ne bakteerit ois jo munuaisiin kerenny..

kellään kokemusta/tietoa/jotain? :/

2

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @llie

Mulla oli vuosia sitten oireeton virtsatieinfektio joka levisi hoitamattomuuden takia munuaisiin. Ravasin lääkärissä kun mulla oli 42 asteen kuume, mut ei muita oireita. Loppuviikosta kun kävin kolmannen kerran lääkärissä sanoin että sattuu selässä vähän, munuaisten kohdalla, ja sehän heti pisti ab kuuri (kunnon hevoskuuri) ja sillä lähti.

Nyt tuntuu infektio olevan tulossa ja täytyykin käydä lääkärissä ennen kun äityy pahemmaksi.

• C

C-vitamiinitabletit, ne kaikkein halvimmat on valtavan hyviä virtsiksen ehkäisyyn ja ensihoitoon. Etenkin kesällä ja matkoilla käytän niitä ehkäisemään sitä, ja kun aiemmin olen helposti saanut virstiksen, eipä ole enään tullut. Halvat C-vitamiinit menevät suurelta osin virtsan kautta ulos ja C-vitamiinin, l. askorbiinihappo estää pöpöjen kasvua. Eikä sen käytöstä haittoja ole. C-vitamiini ja usein taphtuva suojien vaihto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe