Mikä on vikana kun jo vähäinen alkoholin käyttäminen vie halut ja kyvyn!!Ehkä halua niinkin olisi mutta ei veltolla nakilla naida!Olen jutellut joidenkin kavereiden kaa asiasta ja jollakin ollut sama kirottu pulma kuin minulla!!Eräs toinen tuttuni kyllä pystyy vaikka kolmen promillen kännissä naimaan,eikä ole vouhotusta vaan olen itse nähnyt parikin kertaa kun oltu samoissa bileissä!!Mistä ihmeestä johtuu että toinen pystyy!Nuorempanakin oli sama riesa!Selvänä kyllä pelittää!
Ryyppy kaataa kalun?
8
320
Vastaukset
- not viinakulli
elä hyvä ihiminen liota mulukkuvas viinassa, ota juoma suunkautta, pili tykkää olla raittiina.
- 17+18
Meillä sama ongelma miehellä. Lääkäriin jos vaivasta eroon haluat.
Idiootti, jos nait älä ryyppää. Jos ryyppäät älä nai...
- 19+18
Ihan luonnollista. Alkoholi nimittäin aiheuttaa miehillä testosteronitason laskua.
- Viina kaataa
Laitoin tuon aloitteen!Sitä vaan ihmettelen kun toisilla seisoo olipa promilletaso mikä vain!Nuorena parikymppisenä olin oikeastaan aina kännissä kun pääsin puuhasteleem pillun kans!Helvetti että osas ottaa päähän kun riisui tytön ja tunsin jo siinä vaiheessa ettei onnistu!Yleensä asia kuitattiin että liikaa viinaa!Auta armias sitten aamulla karmeassa kankkusessa järkyttävä seisokki eikä ollut aikaa edes kusella käydä kun oli niin armoton kiire pukille,eihän se pillu siitä mihinkään olisi hävinnyt!Sitten sitä rynkytti kivikovalla kullilla verisuonet poksahtamaisillaan verenpaineesta ja päänsärystä huolimatta,sitten seukki ongelma,eihän se krapulainen kulli lauennut millään ja tavallisesti tytöllä loppui liukasteet pillusta ja piti sen vuoksi lopettaa kun tytön tavara meni niin araksi!!
- Lady without alco
Sama sääntö kuin autolla ajaessa. Otat et aja, ajat et ota. Otat et pane, pane et ota. Ja naisesi nauttii ihan varmasti kyydistä tai toisesta kyydistä ;)
- Ei muuten
haittoo mittään nallintappaminen kestää vain pitempää.
- ajatustavaan
Se on yksilöllistä niinkuin se saako krapulaa vai ei, ei siinä mitään vikaa tartte hakea. Jos sulla tuollanen ominaisuus niin älä juo jos meinaat panna. Itselläkin hieman samaa ongelmaa ja ongelma poistuu, kun ei ryyppää paljoa jos aikeissa panna jotakuta :)
Itse epäilen kansanomaisesti, että viina vaan rentouttaa liikaa. Joillakin viina aiheuttaa rähinävaihteen, joka ilmeisesti tuo tullessaan hyvän seisokin humalassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142