patti rinnassa lapsella

kesä 12

eli 9v tytöllä on "nännipihan" alla joku patti? eihän rinnat ala tuolleen pattina kasvamaan,onkohan joku rasvapatti,tai uskon että näin on mutta aina tulee mieleen sit ne kauheimmatkin asiat;(eihän noin pienellä rintasyöpä oo todennäkösin? tää tyttö vaan kerää itselleen kaikki epätavalliset taudit kuten esim vyöruusu niin aina pelottaa kun jotain epätavallista ilmenee...meidän terveysasemakin on kiinni etten pääse sinnekkään...60km seuraavalle joten jos saisin jotain vinkkiä täältä ensin...

7

7325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acvxcvxv

      Eikös se rintojen kasvu ala just näin, ainakin kirjojen mukaan, eli ensin ilmestyy ns. viinirypäle. Voisi olla se sinun tulkitsemasi "patti"...

      • ap

        joo,mut kun paikka ei täsmää...se ei oo niinkuin siinä nännipihassa kiinni vaan omanaan siellä onko se rintalastaa vai mitä luuta siellä alla,vaikee selittää,on mulla jo 15 tyttö että tiedän jotain rintojen kasvustakin:) tää on jotain erilaista kuitenkin


      • seuraa vielä vähän
        ap kirjoitti:

        joo,mut kun paikka ei täsmää...se ei oo niinkuin siinä nännipihassa kiinni vaan omanaan siellä onko se rintalastaa vai mitä luuta siellä alla,vaikee selittää,on mulla jo 15 tyttö että tiedän jotain rintojen kasvustakin:) tää on jotain erilaista kuitenkin

        onko molemmessa rinnoissa? jos esim vain toisessa niin sitte voisit käyttää lääkärillä tai terveyden /sairaanhoitajalla ihan varmuuden vuoksi ainakin itse käyttäisin mutta toisilla tytöllä rintojen kehitys on erilaista että ei välttämättä tarkoita mitään pahaa jos on samanlaista molenissa rinnoissa .t itsellä kaksi tyttöä .


    • töttöröö

      Kuulostaa suurentuneelta rintarauhaselta. Minun tyttöni oli 2 v kun huomasin hänellä kovan, säännöllisen muotoisen ja "irrallisen" patin suoraan nännistä sisäänpäin. Veimme tytön lääkäriin, joka totesi suurentuneen rintarauhasen ja sanoi että ei ole harvinaista että rauhanen "villiintyy" pienelläkin lapsella. Ei aiheuttanut toimenpiteitä ja hävisi n.3kk kuluessa.

      • ap

        kiitos vastauksista...jotain tämän viimeisen vastauksen tyyppistä itsekin olen nyt lueskellut....seuraillaan nyt rauhassa...tuli muutakin seurailtavaa kun nyt kaatui pyörällä ja toinen sivu on olasta nilkkaan eri kokoisilla asfalttiihottumilla :):) onneksi ei oo helle että ei liene pelkoa tulehtumisesta :)


    • Anonyymi

      Moikka! Oon siis 12 vuotias tyttö ja mun vasemmassa rinnassa on sellanen noin mun peukun kokonen kuhmu. Siihen sattuu jos koskee tai painaa. Joten pliis auttakaa!!

      • Anonyymi

        mulla on toi ihan sama homma mutta oon 11


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe