Valtio puikkoihin

Mobira Rules

Eikö nyt olisi edullista ostaa koko roska pois ja lähteä uudelle tielle - miksei suomen valtion kannattaisi ostaa koko Nokian osakekantaa ja ottaa homma haltuun. Pysyisi samalla lempilapsemme suomessa.

4

234

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokskeps

Valtiollako on jotain sellaista erityisosaamista, jolla Nokia nousee?

• jhipwfreq

Onhan se nyt nähty. Tehdään Kataisesta hallituksen puheenhohtaja ja Urpilaisesta toimitusjohtaja niin on merkillistä, jos ei firma nouse alennustilastaan.

Toisaalta, jos ei sittenkään onnistuisi ja osakkeen arvo putoaisi nollaan, pääkonttorin voisi aina siirtää esim. Ateenaan. Tai jollekin pienelle saarelle, jossa edellämainitut arvoisat talousnerot voisivat elää elämänsä onnellisena loppuun saakka.

• NOKIA9.0

Onhan tuolla spekuloitu aikaisemminkin. Mitä enemmän ajattelee tuota asiaa, sitä enemmän siinä on järkeä.

• tyhmyys rules

Syynä on tyhmyys. Aikanaan valtion lähti nimittämään Valtion kuvaputkitehtaaseen poliitikkoja. Vanhemmat tallaajat muistavat Valco-Saloran.
      Poliitikkojen johdossa Valco meni nopeasti konkkaan ja siitä koitui valtavat tappiot.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Valco

Nykyinen hallitus on niin tyhmä, ettei se osaa edes tyriä varallisuuttaa huonon teollisuusjohtamisen saralla.

Ennen: tyhmät ministerit tyrivät toimivan tehtaan ja rahaa menetettiin.
      Nyt: tyhmät ministerit tyrivät rahat suoraan - tehdasta ei tarvita välissä.

Enää ei tarvita ostaa rahalla mitään liiketoimintaa - rahat tuhlataan suoraan taivaan tuuliin (100 miljoonaa "ilmastonlämpenemishömppään") tai etelän konkurssipankkeihin (50 miljardia).

Ei ihme, että ministereille (lyhyen) matematiikan numerot olivat 6-7 presidentti mukaan lukien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1011
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      607
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      512
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      411
    Aihe