Mulla on niin paha olla. En edes tiedä miten selittäisin tilanteeni. Jos nyt sanoisin näin, että olen aina sosiaalinen.. juttelen kaikille jotka tulee juttelemaan ja avokätisesti jakelen numeroani vaikka seurustelen tai en seurustele...annan miehille kuvaa, että olen vapaa, vaikka olen varattu ja nautin huomiosta... tarvitsen sitä vaikka samalla kuvottaa ajatus et joku kattelee mun vartaloa...
Olen valehdellut nykyiselle poikaystävälle menneisyys asioita, enkä ole edes kertonut kaikkea, ja olen valehdellut edelleen pienistä ja suuremmistakin jutuista...
Haluan olla hyvä ihminen ja tiedän virheeni mutta silti olen vaan flirtti, epärehellinen(jatkuvasti valehtelen), huomionhakuinen, eksynyt ja onneton.
En pidä itsestäni ja olen hukassa enkä tiedä mitään. Olen ihan sekaisin päästäni.. tai siis en ota selvää mitä haluan ja mitä teen.
En pysty sanoin kuvailemaan ja kertomaan edes kaikkea koska on niin paljon mutta pointtini lähinnä oli, että miten voin lopettaa olemasta tällainen paska ja saanko koskaan syntejäni anteeksi?
Haluan vain olla hyvä ihminen ja ihana tyttöystävä poikaystävälle.. ja hän saa päällensä mustasukkaisuutta, valheita, pelleilyä yms...... en halua sitä mutta niin teen..
olen paha, epäonnistunut ihminen..
4
293
Vastaukset
- JusticeForAll
Psykiatrille. Sun mielessäsi on paha häiriö, joka tuhoaa kaikki läheiset ihmiset ympäriltäsi ja siksi niin moni vihaa sinua. Sukulaisesikaan eivät halua olla sinun kanssasi tekemisissä, kun valehtelet ja keksit tarinoita minkä kerkiät. Ole rehellinen, se toimii. Lopeta valehtelu ja kusettaminen, ennen kuin joku kusettamasi tekee sinulle jotain pahaa.
- hghyuytu
huono itsetunto ja itsearvostus. Ehkä sinusta tuntuu ettet kelpaa sellaisena kuin olet, eli et arvosta itseäsi, ja ajattelet ettet muillekaan kelpaa ilman valheita. ja huomiolla pönkität itsetuntoasi, mutta se ei kanna pitkälle jos se perustuu valheille. Ehkä terapiassa voisi löytyä syy ja keinot omaan eheytymiseen? muutos lähtee itsestä, mutta siihen saa myös apua. Lopeta se itsesi rankaisenminen ja hae apua :)
- JK
VAI NIIN
- JK
NIIN VAI. ÖGLÖBÖGLÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812