olen paha, epäonnistunut ihminen..

lillybai

Mulla on niin paha olla. En edes tiedä miten selittäisin tilanteeni. Jos nyt sanoisin näin, että olen aina sosiaalinen.. juttelen kaikille jotka tulee juttelemaan ja avokätisesti jakelen numeroani vaikka seurustelen tai en seurustele...annan miehille kuvaa, että olen vapaa, vaikka olen varattu ja nautin huomiosta... tarvitsen sitä vaikka samalla kuvottaa ajatus et joku kattelee mun vartaloa...

Olen valehdellut nykyiselle poikaystävälle menneisyys asioita, enkä ole edes kertonut kaikkea, ja olen valehdellut edelleen pienistä ja suuremmistakin jutuista...

Haluan olla hyvä ihminen ja tiedän virheeni mutta silti olen vaan flirtti, epärehellinen(jatkuvasti valehtelen), huomionhakuinen, eksynyt ja onneton.

En pidä itsestäni ja olen hukassa enkä tiedä mitään. Olen ihan sekaisin päästäni.. tai siis en ota selvää mitä haluan ja mitä teen.

En pysty sanoin kuvailemaan ja kertomaan edes kaikkea koska on niin paljon mutta pointtini lähinnä oli, että miten voin lopettaa olemasta tällainen paska ja saanko koskaan syntejäni anteeksi?

Haluan vain olla hyvä ihminen ja ihana tyttöystävä poikaystävälle.. ja hän saa päällensä mustasukkaisuutta, valheita, pelleilyä yms...... en halua sitä mutta niin teen..

4

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JusticeForAll

Psykiatrille. Sun mielessäsi on paha häiriö, joka tuhoaa kaikki läheiset ihmiset ympäriltäsi ja siksi niin moni vihaa sinua. Sukulaisesikaan eivät halua olla sinun kanssasi tekemisissä, kun valehtelet ja keksit tarinoita minkä kerkiät. Ole rehellinen, se toimii. Lopeta valehtelu ja kusettaminen, ennen kuin joku kusettamasi tekee sinulle jotain pahaa.

• hghyuytu

huono itsetunto ja itsearvostus. Ehkä sinusta tuntuu ettet kelpaa sellaisena kuin olet, eli et arvosta itseäsi, ja ajattelet ettet muillekaan kelpaa ilman valheita. ja huomiolla pönkität itsetuntoasi, mutta se ei kanna pitkälle jos se perustuu valheille. Ehkä terapiassa voisi löytyä syy ja keinot omaan eheytymiseen? muutos lähtee itsestä, mutta siihen saa myös apua. Lopeta se itsesi rankaisenminen ja hae apua :)

• JK

VAI NIIN

• JK

NIIN VAI. ÖGLÖBÖGLÖ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe