Kertokaa paikkoi ja kysykää koitan vastaa ta linkittää
Entisen Anjalankosken alueen paikat
11
333
Vastaukset
- kysyn vain
oisiko hotelleja myllykoskelta tai läheltä
- linkittäjä 35
Leo hotelli keskustassa kenraalintiellä kirjota Googlee leo hotelli nii löytyy en ja sitten on hotelli kantri inkeroisissa (n.13 km). Ja Kouvolassa on monia hotelleja esim. Sokos hotel vaakuna (n.14km)
- kysyn vain
linkittäjä 35 kirjoitti:
Leo hotelli keskustassa kenraalintiellä kirjota Googlee leo hotelli nii löytyy en ja sitten on hotelli kantri inkeroisissa (n.13 km). Ja Kouvolassa on monia hotelleja esim. Sokos hotel vaakuna (n.14km)
kiitos paljon avusta
- Reppu reissaaja
linkittäjä 35 kirjoitti:
Hei, linkittäjä, mihis unohtui Myllykosken aseman vierustan matkustajakoti? Eikös sitä enää ole? Jos ei, on harmin paikka.
- linkittäjä35
Reppu reissaaja kirjoitti:
Hei, linkittäjä, mihis unohtui Myllykosken aseman vierustan matkustajakoti? Eikös sitä enää ole? Jos ei, on harmin paikka.
kyllä sekin löytyy anteeks kun unohin :)
- M:ki as.purettu
Reppu reissaaja kirjoitti:
Mihin uusi seisakkeen katos ? (kellokin jo rikottu.)
- Anjalankoski
Miksi ENTISEN Anjalankosken? Onhan se vieläkin Anjalankoski, vaikka ei enää kaupunki, kun "viisaat" kokivat Kouvolan kauniimmaksi nimeksi ja sijoittaa Anjalankosken syrjäkylien joukkoon hautautumaan. Itse nimeän alueen kyllä Anjalankoskeksi. Aika aikaa kutakin ja tieä, miten vielä maailmassa käypi.
- linkittäjä35
kyllä itsekin pidän vieläkin aluetta anjalankoskena mutta kauempaa tulevat eivät välttämättä tiedä kun ei merkitty karttoihi anteeksi jos kirjoitettu väärin t. linkittäjä35
- Mopar77
Vieläköhän Anjalassa/ Anjalankoskella asuu Jari jolla oli aikoinaan valkoinen chrysleri, sedan mallia... oisko ollu tehtaalla töissä...
- Mopar77
Saattoi asua Inkeroisten puolellakin, eikö kukaan nyt muista?
- Suomenmieli
Sippola Anjala=Anjalankoski. Anjalankoski Valkeala Elimäki Kouvola Kuusankoski Jaala=Kouvola. Eli puhutaan sitten Sippolasta, Anjalasta tai niiden kylistä, mutta on epäjohdonmukaista puhua Anjalankoskesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101