En vieläkään saa sua pois mielestä.
Himottaa. Mä tiedän, ettei meillä tule koskaan olemaan mitään vakavaa, mutta erossa olo on välillä tosi kiduttavaa. Tarviin myös aikaa itselleni. Ajatukset pitää saada kasaan. Mutta siitä olen varma että sä et tiedä kuinka paljon sua rakastan. Luulit, että kadun. En todellakaan. En ikinä. Niinhän siinä piti käydäkkin. 5 vuoden esileikki.
Selvinpäin se sujuu paremmin. Näin sen, että nautit. Niin minäkin. Mutta toivon, ettei se "telepatia" katoa meidän väliltä. Meillä on sitä jotain.
Ikävä
6
1276
Vastaukset
- ei mitään
Sinä sentään sait jotain, minä en vuosien "esileikin" seurauksena mitään...
Ole siitä onnellinen!- höpsähtänyt
Sorry. Tuli paniikki. Se kaduttaa.
En saanut sitä "jotain". Keskeytettiin juuri sopivasti.
En saanut minäkään mitään, joten tasoissa ollaan. Toisille se vaan on helpompaa. - ei mitään
höpsähtänyt kirjoitti:
En saanut minäkään mitään, joten tasoissa ollaan. Toisille se vaan on helpompaa.Mitä sitten tarkoitit:
"Selvinpäin se sujuu paremmin. Näin sen, että nautit. Niin minäkin."? - ???
höpsähtänyt kirjoitti:
En saanut minäkään mitään, joten tasoissa ollaan. Toisille se vaan on helpompaa.Siis mikä sua nyt tässä kaduttaa tai ei kaduta?
Se että et saanut, vai se, että et saanut?
Kummatkin nautti, mutta teidät keskeytettiin. Siis kuka keskeytti?
- ressukka
Voihan sitä nauttia ilman sitä isoa
o;ta. Ja mitä olis pitänyt saada?
Ihmettelen? Eikös sitä isoa O;ta saa niiltä lukuisilta muiltakin? Älyä on ota tai jätä! Jos vaan tulee uusi mahdollisuus..- Anonyymi
Äly hoi
Älä jätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607