Puheenaihe: Nyt on lottolakon aika

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite/AMLayout&cid=1194753854042&p=1194596113763&packedargs=packedargs=AMArticleCommentThreadDetails%253AcurrentPage%3D2&pagename=KALWrapper

16

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olkoon mahdollisuus kuinka pieni tahansa laitan Lottoa sunnuntaiksi 12 riviä. Kymmenen numeron systeemi hajoitettuna 12 riville.

      • 9+20

        katoppas, olet saanut puppujuttusi aamulehteenkin, todennäköisyys on ihmeellistä.


      • 9+20 kirjoitti:

        katoppas, olet saanut puppujuttusi aamulehteenkin, todennäköisyys on ihmeellistä.

        Lainaus teksitstä.

        Sinusta en tiedä, mutta itse olen ollut töissä samalla työnantajalla yli 30 vuotta, ja suurin saamani kannustepalkka on ollut 774 euroa.

        Ei voi oikeen pitää paikkaansa, että olisin ollut syntymästä asti töissä samalla työnantajalta. Joten ei ole mun kirjoittama.


    • marinaamarinaa

      Jos jätetään nippelitiedot pois, koko juttu on kuin paikallisen keskaribaarin tiskiltä;)

    • vedästystä kaikki

      Lakko on jo aloitettu. Turha vaiva kiikuttaa fyffet Veikkaustiskiin kun sieltä ei kertakaikkiaan tule minkäänlaista voittoa. Vain 50c kenosta ja sekin sen vuoksi että ei yhtään oikein. Huijausta koko pelitouhut ja tietotekniikka sen mahdollistaa.

      • juurolla

        viduako te pelaatte 50 sentin panoksella, pelatkaa eurolla niin voitatte euron. Tuplasti isompi.


      • buhahahahaaaa
        juurolla kirjoitti:

        viduako te pelaatte 50 sentin panoksella, pelatkaa eurolla niin voitatte euron. Tuplasti isompi.

        hehehehee ja jos on yksikin oikein häviät euron viikybän sijaan ehehehehehee


      • 8+16
        buhahahahaaaa kirjoitti:

        hehehehee ja jos on yksikin oikein häviät euron viikybän sijaan ehehehehehee

        se pelaa ei joka pelkuri on .....


    • Älykäs

      Tossa kirjoituksessa on kiteytettynä hyvin asioita, jotka eivät oikein, Lisäisin vielä

      Wikipedia: "2010 Veikkauksen tilikauden tulos oli 503,7 milj. euroa ( 7,5 %). Tuloksesta Veikkaus luovutti 462,7 milj. euroa opetus- ja kulttuuriministeriölle jaettavaksi suomalaiselle taiteelle, liikunnalle, tieteelle ja nuorisotyölle."

      Eli joissakin peleissä mainittu 40 % palautus pelatuista euroista ei pidä paikkansa, se

      on VALHE, FALSE.

      Plus Tämä kesätyöntekijän (Nepotismi) mainostus:

      Itse työpaikkana Veikkaus on ollut erittäin positiivinen yllätys. Ilmainen aamupala, hyvä ruoka, kuntosali, uima-allas sekä maanantaisin ja perjantaisin lämpimänä oleva sauna ovat kaikki asioita, joita ei varmasti aivan joka (kesä)työpaikasta löydy. Viestintäosaston ilmapiirikin on tuntunut erittäin mukavalta, ja erilaiset pienet kokoukset, nuorten markkinointikampanjan suunnittelu ja muut työtehtävät ovat tuoneet vaihtelua päivään.

      Siis WTF? kevyessä toimistorotta työssä !!

      • Älykäs

        Grilli kuumana Veikkauksella
        10.7.2012
        Astellessani 18.6. sisään Veikkauksen pääkonttoriin päätäni särki, askel painoi ja silmät eivät tuntuneet millään pysyä auki. Olin edellisenä päivänä palannut Suomeen lähes vuoden mittaiselta vaihtovuodelta Michiganista Yhdysvalloista, eikä motivaatio työntekoon ollut kauniisti sanottuna kovinkaan suuri.

        Ennen työpestini alkua Veikkaus ei merkinnyt minulle kovinkaan paljoa. Vakioveikkaus, Pitkä- ja Tulosveto sekä muut pelit, jotka ikärajan nosto vei aikoinaan ulottuviltani, olivat toki tuttuja, mutta yrityksenä Veikkaus oli tuntematon. Edunsaajuus, joka on ollut työssäni erittäin isossa roolissa, oli käsitteenä vieras. Tiesin Veikkauksen tuoton menevän valtiolle, mutta sen suurusluokka ja käyttö olivat täydellisen hämärän peitossa.

        Pääasiallinen työnkuvani täällä Viestinnän ja yhteiskuntavastuun osastolla on ollut tähän mennessä selkeä ja – puuduttavan kaavamaisesta luonteestaan huolimatta – mielenkiintoinen ja opettava. Veikkaukselta ei aiemmin ole löytynyt sen tuotoista avustettavien lähes 3 000 eri edunsaajan yhteystietoja, joten minun ja työparini Oskarin tehtäväksi on muodostunut täyttää Excel-taulukkoja asianmukaisilla yhteystiedoilla.

        Jättimäisten listojen täyttämistä päivästä toiseen voi katsoa monella tapaa: Homma on toki osittain turhauttavaa, erittäin pitkäveteistä ja grillaa pidemmän päälle aivoja pahemmin kuin ruotsin kielioppi, mutta kyllä siitä paljon voi oppiakin. Ikinä en olisi nimittäin voinut käsittää sitä laajuutta ja kirjoa, jonka suomalainen järjestökenttä pitää sisällään, ja jota Veikkauksen sekä RAY:n tuotoilla rahoitetaan. Edellinen ja muutama tuleva lause kuulostavat ainakin omiin korviini korneilta ja kesäharjoittelijan suuhun istutetuilta, mutta voin vakuuttaa, että olen ne aivan itse grillatuilla aivoillani kehitellyt. Nuorisotyön apurahat äsken läpi koluttuani ja jos jonkinlaisia yhdistyksiä kiven alta kaivettuani pääsin nimittäin taulukon alareunaan, josta löytyi lukema 51 577 862. Se on nuorisotyölle Veikkauksen tuotoista viime vuonna jaettu kokonaissumma, yli 51 miljoonaa euroa. Raha on käytetty nuorisotiloihin, etsivään nuorisotyöhön, vaihto-oppilasohjelmiin, kesätöihin ja vajaaseen seitsemäänsataan muuhun käyttötarkoitukseen lähes yhtä monessa eri yhdistyksessä, yrityksessä tai kunnassa. Ja tämä kaikki siis pelkästään nuorisotyöhön…

        Itse työpaikkana Veikkaus on ollut erittäin positiivinen yllätys. Ilmainen aamupala, hyvä ruoka, kuntosali, uima-allas sekä maanantaisin ja perjantaisin lämpimänä oleva sauna ovat kaikki asioita, joita ei varmasti aivan joka (kesä)työpaikasta löydy. Viestintäosaston ilmapiirikin on tuntunut erittäin mukavalta, ja erilaiset pienet kokoukset, nuorten markkinointikampanjan suunnittelu ja muut työtehtävät ovat tuoneet vaihtelua päivään.

        Ja löytyyhän täältä kaikennäköistä hauskaa sponsorikamaakin. Taidan olla vuoden kolmas henkilö, joka on tehnyt töitä HIFK:n kultakypärä päässä… Kahdelta ensimmäiseltä löytyykin sitten maailmanmestaruus! ;)



        Juho Mäki-Lohiluoma
        Kesätyöntekijä

        Kesäjokerit-palstalla Veikkauksen kesätyöntekijät kertovat kokemuksistaan.


      • Älykäs
        Älykäs kirjoitti:

        Grilli kuumana Veikkauksella
        10.7.2012
        Astellessani 18.6. sisään Veikkauksen pääkonttoriin päätäni särki, askel painoi ja silmät eivät tuntuneet millään pysyä auki. Olin edellisenä päivänä palannut Suomeen lähes vuoden mittaiselta vaihtovuodelta Michiganista Yhdysvalloista, eikä motivaatio työntekoon ollut kauniisti sanottuna kovinkaan suuri.

        Ennen työpestini alkua Veikkaus ei merkinnyt minulle kovinkaan paljoa. Vakioveikkaus, Pitkä- ja Tulosveto sekä muut pelit, jotka ikärajan nosto vei aikoinaan ulottuviltani, olivat toki tuttuja, mutta yrityksenä Veikkaus oli tuntematon. Edunsaajuus, joka on ollut työssäni erittäin isossa roolissa, oli käsitteenä vieras. Tiesin Veikkauksen tuoton menevän valtiolle, mutta sen suurusluokka ja käyttö olivat täydellisen hämärän peitossa.

        Pääasiallinen työnkuvani täällä Viestinnän ja yhteiskuntavastuun osastolla on ollut tähän mennessä selkeä ja – puuduttavan kaavamaisesta luonteestaan huolimatta – mielenkiintoinen ja opettava. Veikkaukselta ei aiemmin ole löytynyt sen tuotoista avustettavien lähes 3 000 eri edunsaajan yhteystietoja, joten minun ja työparini Oskarin tehtäväksi on muodostunut täyttää Excel-taulukkoja asianmukaisilla yhteystiedoilla.

        Jättimäisten listojen täyttämistä päivästä toiseen voi katsoa monella tapaa: Homma on toki osittain turhauttavaa, erittäin pitkäveteistä ja grillaa pidemmän päälle aivoja pahemmin kuin ruotsin kielioppi, mutta kyllä siitä paljon voi oppiakin. Ikinä en olisi nimittäin voinut käsittää sitä laajuutta ja kirjoa, jonka suomalainen järjestökenttä pitää sisällään, ja jota Veikkauksen sekä RAY:n tuotoilla rahoitetaan. Edellinen ja muutama tuleva lause kuulostavat ainakin omiin korviini korneilta ja kesäharjoittelijan suuhun istutetuilta, mutta voin vakuuttaa, että olen ne aivan itse grillatuilla aivoillani kehitellyt. Nuorisotyön apurahat äsken läpi koluttuani ja jos jonkinlaisia yhdistyksiä kiven alta kaivettuani pääsin nimittäin taulukon alareunaan, josta löytyi lukema 51 577 862. Se on nuorisotyölle Veikkauksen tuotoista viime vuonna jaettu kokonaissumma, yli 51 miljoonaa euroa. Raha on käytetty nuorisotiloihin, etsivään nuorisotyöhön, vaihto-oppilasohjelmiin, kesätöihin ja vajaaseen seitsemäänsataan muuhun käyttötarkoitukseen lähes yhtä monessa eri yhdistyksessä, yrityksessä tai kunnassa. Ja tämä kaikki siis pelkästään nuorisotyöhön…

        Itse työpaikkana Veikkaus on ollut erittäin positiivinen yllätys. Ilmainen aamupala, hyvä ruoka, kuntosali, uima-allas sekä maanantaisin ja perjantaisin lämpimänä oleva sauna ovat kaikki asioita, joita ei varmasti aivan joka (kesä)työpaikasta löydy. Viestintäosaston ilmapiirikin on tuntunut erittäin mukavalta, ja erilaiset pienet kokoukset, nuorten markkinointikampanjan suunnittelu ja muut työtehtävät ovat tuoneet vaihtelua päivään.

        Ja löytyyhän täältä kaikennäköistä hauskaa sponsorikamaakin. Taidan olla vuoden kolmas henkilö, joka on tehnyt töitä HIFK:n kultakypärä päässä… Kahdelta ensimmäiseltä löytyykin sitten maailmanmestaruus! ;)



        Juho Mäki-Lohiluoma
        Kesätyöntekijä

        Kesäjokerit-palstalla Veikkauksen kesätyöntekijät kertovat kokemuksistaan.

        "Veikkaukselta ei aiemmin ole löytynyt sen tuotoista avustettavien lähes 3 000 eri edunsaajan yhteystietoja"

        Eli siis voitteko kuvitella, ei edes tiedetä mihin osoitteeseen rahaa on syydetty.

        Nyt siis jonkun kesätyöntekijän tehtävänä on koota lista, mihinkäs kaikkeen me

        rahat laitettiinkaan. :)


      • varsinainen nero
        Älykäs kirjoitti:

        "Veikkaukselta ei aiemmin ole löytynyt sen tuotoista avustettavien lähes 3 000 eri edunsaajan yhteystietoja"

        Eli siis voitteko kuvitella, ei edes tiedetä mihin osoitteeseen rahaa on syydetty.

        Nyt siis jonkun kesätyöntekijän tehtävänä on koota lista, mihinkäs kaikkeen me

        rahat laitettiinkaan. :)

        Kuten aikaisemminkin on vihjattu, vaihda nimimerkkiä.


      • Älykäs
        varsinainen nero kirjoitti:

        Kuten aikaisemminkin on vihjattu, vaihda nimimerkkiä.

        Kritiikkiä pitää antaa, ja nimimerkin voi varata, kuka haluaa omakseen.


      • 9+7
        Älykäs kirjoitti:

        Kritiikkiä pitää antaa, ja nimimerkin voi varata, kuka haluaa omakseen.

        Mutta vain älykästä kritiikkiä, siihen sinä et pysty.


      • childish...
        Älykäs kirjoitti:

        Grilli kuumana Veikkauksella
        10.7.2012
        Astellessani 18.6. sisään Veikkauksen pääkonttoriin päätäni särki, askel painoi ja silmät eivät tuntuneet millään pysyä auki. Olin edellisenä päivänä palannut Suomeen lähes vuoden mittaiselta vaihtovuodelta Michiganista Yhdysvalloista, eikä motivaatio työntekoon ollut kauniisti sanottuna kovinkaan suuri.

        Ennen työpestini alkua Veikkaus ei merkinnyt minulle kovinkaan paljoa. Vakioveikkaus, Pitkä- ja Tulosveto sekä muut pelit, jotka ikärajan nosto vei aikoinaan ulottuviltani, olivat toki tuttuja, mutta yrityksenä Veikkaus oli tuntematon. Edunsaajuus, joka on ollut työssäni erittäin isossa roolissa, oli käsitteenä vieras. Tiesin Veikkauksen tuoton menevän valtiolle, mutta sen suurusluokka ja käyttö olivat täydellisen hämärän peitossa.

        Pääasiallinen työnkuvani täällä Viestinnän ja yhteiskuntavastuun osastolla on ollut tähän mennessä selkeä ja – puuduttavan kaavamaisesta luonteestaan huolimatta – mielenkiintoinen ja opettava. Veikkaukselta ei aiemmin ole löytynyt sen tuotoista avustettavien lähes 3 000 eri edunsaajan yhteystietoja, joten minun ja työparini Oskarin tehtäväksi on muodostunut täyttää Excel-taulukkoja asianmukaisilla yhteystiedoilla.

        Jättimäisten listojen täyttämistä päivästä toiseen voi katsoa monella tapaa: Homma on toki osittain turhauttavaa, erittäin pitkäveteistä ja grillaa pidemmän päälle aivoja pahemmin kuin ruotsin kielioppi, mutta kyllä siitä paljon voi oppiakin. Ikinä en olisi nimittäin voinut käsittää sitä laajuutta ja kirjoa, jonka suomalainen järjestökenttä pitää sisällään, ja jota Veikkauksen sekä RAY:n tuotoilla rahoitetaan. Edellinen ja muutama tuleva lause kuulostavat ainakin omiin korviini korneilta ja kesäharjoittelijan suuhun istutetuilta, mutta voin vakuuttaa, että olen ne aivan itse grillatuilla aivoillani kehitellyt. Nuorisotyön apurahat äsken läpi koluttuani ja jos jonkinlaisia yhdistyksiä kiven alta kaivettuani pääsin nimittäin taulukon alareunaan, josta löytyi lukema 51 577 862. Se on nuorisotyölle Veikkauksen tuotoista viime vuonna jaettu kokonaissumma, yli 51 miljoonaa euroa. Raha on käytetty nuorisotiloihin, etsivään nuorisotyöhön, vaihto-oppilasohjelmiin, kesätöihin ja vajaaseen seitsemäänsataan muuhun käyttötarkoitukseen lähes yhtä monessa eri yhdistyksessä, yrityksessä tai kunnassa. Ja tämä kaikki siis pelkästään nuorisotyöhön…

        Itse työpaikkana Veikkaus on ollut erittäin positiivinen yllätys. Ilmainen aamupala, hyvä ruoka, kuntosali, uima-allas sekä maanantaisin ja perjantaisin lämpimänä oleva sauna ovat kaikki asioita, joita ei varmasti aivan joka (kesä)työpaikasta löydy. Viestintäosaston ilmapiirikin on tuntunut erittäin mukavalta, ja erilaiset pienet kokoukset, nuorten markkinointikampanjan suunnittelu ja muut työtehtävät ovat tuoneet vaihtelua päivään.

        Ja löytyyhän täältä kaikennäköistä hauskaa sponsorikamaakin. Taidan olla vuoden kolmas henkilö, joka on tehnyt töitä HIFK:n kultakypärä päässä… Kahdelta ensimmäiseltä löytyykin sitten maailmanmestaruus! ;)



        Juho Mäki-Lohiluoma
        Kesätyöntekijä

        Kesäjokerit-palstalla Veikkauksen kesätyöntekijät kertovat kokemuksistaan.

        heheheee no nyt varmaan saat vakiopaikan, kehuskelullasi eheheheheee


    • Huijarit linnaan

      Älkää pelatko veikkauksen arvontapelejä. Kokopäiväistä huijausta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3323
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      207
      2704
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1992
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1508
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1466
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1256
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1211
    Aihe