koulukaverit.com suljettu?

miettijä.

onkohan koulukaverit.com suljettu kokonaan, vai onko tapahtunut tietomurto tai jotain.......ollut useamman päivän pimeänä kuitenkin.

16

13434

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedä.

      Entäs pitääkö vaihtaa yahoo salasana En ole vaihtanut. Se murrettu ja sit viel oli joku muukin en muista.

      • lomalomalomaloma.

        sivut ovat kesälomalla kuten oppilaat ja opettajat. etkö tiennyt sitä? ei ole ylläpitäjää kun se on kesälomalla.


    • kokeilija.

      ei aukee, ei

    • hukka perii

      No ei niin. Kun koulukaveri on just hukassa

    • Kylmät kädet

      Mun sisko ei vastannut mun puheluun. :(

      Ymmärrän, että hän ei vain voinut ja soittaa mulle takaisin. Uskottelen itselleni näin.

    • bubb4

      Tietääkö kukaan toimiiko vielä? Ainakin nettisivut näyttää olevan kunnossa mutta ei taida toimia kun en pääse kirjautumaan sisään :/ En muistanut käyttäjätunnustani, jolloin valitsin vaihtoehdon "en muista käyttäjätuunustani enkä salasanaa", jolloin sain käyttäjätunnuksen vaihdettua uuteen sähköpostiin. Mutta kun en muista salasanaa ja yritän tilata uuden, lähettää automaatti kaksi eri sähköpostiviestiä, joissa on molemmissa eri salasanat, eikä kumpikaan toimi! Haluaisin päästä katsomaan mitä ihmeen tietoja siellä on minusta koska vasta nyt varmaan yli 7 vuoden jälkeen löysin koko sivun enkä muista ollenkaan rekisteröityneeni kyseiselle sivulle.

      • voi olla syy

        Facebook on ilmeisesti korvannut Koulukaverit.comin.


      • vartija 1
        voi olla syy kirjoitti:

        Facebook on ilmeisesti korvannut Koulukaverit.comin.

        Ne on kaikki suljetulla osastolla.


      • hidemyself

        Aloitko vasta nyt ajattelemaan totaalista anonyymiyttä internetissä. Minä kerkesin poistaa itseni sieltä ja tässä pikkuhiljaa poistan itseni koko internetistä.


      • kokeilija.

        hyvin toimii....


    • joku on varmaan koulukiusannut niitä joten päättivät sulkea ,.

    • konduktööri.

      toimii kuin junan vessa....

    • Anonyymi

      21.4.2021 tuli viesti, jossa sanottiin toiminta loppuu pian. Joko sit ois loppunut

      • Anonyymi

        On loppunut. Hyvästi vaan kaikki. Facebook saisi mennä myös, ei kukaan jää kaipaamaan. Samoin Instagramit ja Twitterit, ei mitään tarvetta moisille.


    • Anonyymi

      Kai siinäkin jokin tietosuojadirektiivi tuli härkkimään niinkuin muissakin vastaavissa kataloogeissa. Missä EU siellä ongelma

    • Anonyymi

      Meni hukkaan tietoa jota ei voi enää mistään saada. Minun ihastukseni meni maan multiin, ei olis tarvinnut. Sitä en olis hänelle toivonut vaikkei 30 vuoteen enää olla nähty. Ja se ensirakkaus, ehkä iän ja sydänkohtauksestani selviämisen myötä häntä muistelen liki joka päivä. Voishan sitä pahoitella omaa käytöstäni ja kiittää niistä vuosista mitkä sain.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe