koulukaverit.com suljettu?

miettijä.

onkohan koulukaverit.com suljettu kokonaan, vai onko tapahtunut tietomurto tai jotain.......ollut useamman päivän pimeänä kuitenkin.

16

14220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedä.

Entäs pitääkö vaihtaa yahoo salasana En ole vaihtanut. Se murrettu ja sit viel oli joku muukin en muista.

• lomalomalomaloma.

sivut ovat kesälomalla kuten oppilaat ja opettajat. etkö tiennyt sitä? ei ole ylläpitäjää kun se on kesälomalla.

• kokeilija.

ei aukee, ei

• hukka perii

No ei niin. Kun koulukaveri on just hukassa

• Kylmät kädet

Mun sisko ei vastannut mun puheluun. :(

Ymmärrän, että hän ei vain voinut ja soittaa mulle takaisin. Uskottelen itselleni näin.

• bubb4

Tietääkö kukaan toimiiko vielä? Ainakin nettisivut näyttää olevan kunnossa mutta ei taida toimia kun en pääse kirjautumaan sisään :/ En muistanut käyttäjätunnustani, jolloin valitsin vaihtoehdon "en muista käyttäjätuunustani enkä salasanaa", jolloin sain käyttäjätunnuksen vaihdettua uuteen sähköpostiin. Mutta kun en muista salasanaa ja yritän tilata uuden, lähettää automaatti kaksi eri sähköpostiviestiä, joissa on molemmissa eri salasanat, eikä kumpikaan toimi! Haluaisin päästä katsomaan mitä ihmeen tietoja siellä on minusta koska vasta nyt varmaan yli 7 vuoden jälkeen löysin koko sivun enkä muista ollenkaan rekisteröityneeni kyseiselle sivulle.

• voi olla syy

Facebook on ilmeisesti korvannut Koulukaverit.comin.

• vartija 1
        voi olla syy kirjoitti:

Facebook on ilmeisesti korvannut Koulukaverit.comin.

Ne on kaikki suljetulla osastolla.

• hidemyself

Aloitko vasta nyt ajattelemaan totaalista anonyymiyttä internetissä. Minä kerkesin poistaa itseni sieltä ja tässä pikkuhiljaa poistan itseni koko internetistä.

• kokeilija.

hyvin toimii....

• joku on varmaan koulukiusannut niitä joten päättivät sulkea ,.

• konduktööri.

toimii kuin junan vessa....

• Anonyymi

21.4.2021 tuli viesti, jossa sanottiin toiminta loppuu pian. Joko sit ois loppunut

• Anonyymi

On loppunut. Hyvästi vaan kaikki. Facebook saisi mennä myös, ei kukaan jää kaipaamaan. Samoin Instagramit ja Twitterit, ei mitään tarvetta moisille.

• Anonyymi

Kai siinäkin jokin tietosuojadirektiivi tuli härkkimään niinkuin muissakin vastaavissa kataloogeissa. Missä EU siellä ongelma

• Anonyymi

Meni hukkaan tietoa jota ei voi enää mistään saada. Minun ihastukseni meni maan multiin, ei olis tarvinnut. Sitä en olis hänelle toivonut vaikkei 30 vuoteen enää olla nähty. Ja se ensirakkaus, ehkä iän ja sydänkohtauksestani selviämisen myötä häntä muistelen liki joka päivä. Voishan sitä pahoitella omaa käytöstäni ja kiittää niistä vuosista mitkä sain.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      188
      2201
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1527
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1194
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      952
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      263
      934
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      876
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      862
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      235
      762
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      753
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    Aihe