Helsingin kaupungin sivuilta, kun Lontoonkatu 6 asuntohaku on päättynyt. Siinä mainittiin, että hakemuksia tuli 3909 kpl. Paljonko lienee talossa asuntoja, en tunne asiaa, mutta, hyvä jos 100 asuntoa. Taitaa olla lottovoitto niille, jotka saavat asunnon talosta. Vaan eiköhän ne mamut saa kaikki!?
Luitteko?
33
913
Vastaukset
- näin se on
Mitä tää jatkuva lässytys on siitä, että "mamut" saa kaikki kämpät? Jotain Hommaforum legendaa? Faktoja tiskiin tai turpa kii.
- KATKERA KAIJA
Näinhän se menee Suomessa, mamut saa asunnon ilmatteeks, suomalainen maksaa ite vuokran, mut ei jostain syystä käy tää homma?????????EEEEEIIIII TUUUUULLLEE AAASUUUNTOOO SUUUOOMMAALAIISELLE ? Onko OIKEIN?
- Mamut o ihqui
Faktat löytyvät asuntojonosta, siellä ei ole mamuja...
- kyllästyny paskanjau
Mamut o ihqui kirjoitti:
Faktat löytyvät asuntojonosta, siellä ei ole mamuja...
No laitas tänne sitä faktaa tai pidä turpas kiinni. Mä odotan.
- kanta-stadilainen
En tiedä montako asuntoa mutta sen tiedän että ainakin yksi supisuomalainen
(stadilainen) perhe sinne muuttaa, veljeni vaimo 2 mukulaa;)
Kummallista, laitoin viime helmikuussa stadille asuntohakemuksen. En edes uskonut että sitä mitenkään huomioidaan.
Niissä minun valinnoissa ei ollut Arabia, mutta kuitenkin minulle (-kkin) tarjottiin
Lontoonkadulta asuntoa. Ilmoitin ettei enään ole tarvetta.- Ei juo, ei polta...
Oletpa onnekas. Kaupungin jonossa nyt seitsemäs vuosi, eikä ensimmäistäkään asuntoa tarjottu. Pitäisi kai tuntea joku osastopäällikkö tai pystyä ainakin voitelemaan valitsija.
- prkl..
Muistaakseni 71 asuntoa..
- 7+2
Itse hain sinne. Tuskin saan. Onko kukaa saanu asuntotarjousta sieltä vielä??
- kesälomat hah!
Siinä sivulla mainittiin, että kesälomien takia ilmoitetaan vasta 17.8. mennessä.
- nklgnjk
Kyl voi napsahtaaki, jos isompaa asuntoo hakee, yksiöt ja kaksiot voi olla vaikeita ku niitä haetaan kaikista eniten.
Tuuria noi stadin asunnot
Ite sain kolmen vuoden odottelun jälkeen. - Piikalikka
Tarpeen mukaanhan ne jaetaan. LApsiperheille rakennetaan suurempia asuntoja enemmän, kuin yksiöitä yksin asuville. Teet vain liudan lapsia ja olet asunnoton niin Stadi järjestää asunnon, koska lapsia ei haluta sijoittaa lastenkotiin asunnottomuuden vuoksi.
Mamut ja mamut. Eikö päässäsi liiku mitään muuta, kuin katkeruutta? - 1234532
Mä hain sinne lontoonkadulle ja mulle tuli asunnon tarve luokittelu erittäin kiireellinen.. oiskohan mahkuja saada asunto siitä.
- jonoon siitä
Jos olet tavallinen suomalainen, sanoisin, että ei.
- AHRAM
jonoon siitä kirjoitti:
Jos olet tavallinen suomalainen, sanoisin, että ei.
jonossa oon ollu aika kauan, nyt uusin hakemuksen vaan lontoonkadulle ja ihan suomalainen.. täytyy muuttaa nimi ahram sahram ja laittaa kenkälankkia naamaan nii varmasti saisin.
- 101323
Erittäin kiireellisiä on muitakin - jopa kiireellisempiäkin. Jos tarjoavat Jakomäestä niin sekin on onnenpotku. Ainakin jos on kiire.
Jos haet yksiötä niin mahdollisuudet ovat huonot. Niitä on niin vähän ja hakijoita paljon.
- Keskusta-->Arabia
Meidän perheemme muuttaa Lontoonkadulle lokakuun lopussa. Ja ihan olemme sukunimeltämme nen-loppuisia, työssäkäyviä kalkkilaivan kapteeneja. Kaksi aikuista, kaksi lasta. Me saimme neliön ja varmaankin pienemmistä luukuista ilmoitetaan vähän myöhemmin. Fiilis on loistava. Hommaforum-jengi voi kuitenkin pitää pienempää suuta: tavalliset stadilaisetkin voivat noita Stadin asuntoja saada. Y U hate so much?
- tumma naapuri!
Onneksi olkoon! Varmaan kiva asua kun naapureina on somaleita ja muita mamuja. Kannattaa sitten tarkkailla vähän tarkemmin mitä talossa tapahtuu. Työkaverin naapurissa asui somaleita ja tekivät nuotion lattialle, jossa sitten tekivät ruokaa. Ovet oli potkittu rikki, ilmeisesti eivät osanneet ovea kahvasta kääntää auki!
Sen jälkeen minä en ole koskaan hakenut kaupungin asuntoihin, en Helsingin, enkä muunkaan kaupungin. Olen asunut VVO:lla, ei siellä ainakaan hirveästi mamuja ole ollut. Nyt asun muualla ja toisen vuokranantajan kämpässä. On A ja B talo, eikä ole yhtä ainoaa pakolaista. ON kyllä vieraskielisiä nimiä, mutta toinen nimi on aina suomalainen. Ei ole yksittäistä vieraskielistä nimeä. En ollenkaan ymmärrä, miksi sieltä pakolaiskeskuksesta laitetaan näitä mamuja asumaan kerrostaloihin mitään neuvomatta. Vähintä mitä voisi tehdä, on opettaa heidät maan tavoille. Ja vaatimukseksi suomenkielen oppiminen. Luulenpa, että silloin heidät hyväksyttäisiin paremmin. Mitäpä, jos suomalainen nainen meni muslimimaahan minihameessa ja ilman huivia! Hyväksyttäisiinköhän hänet vai kivitettäisiinkö kuoliaaksi.
- 6+1 oikein
Täältä tulee lisää kalkkilaivan kapteeneja naapureiksi Lontoonkadulle! Tervetuloa myös kaikki muut mukavat naapurit mistä kulttuurista tahansa!
- varokaa nyt!
No jaa, taas yksi peloton! Toivottavasti ei ole lapsia, tai ainakaan tyttöjä. Enpä antaisi pimeällä kulkea.
- ääääääh
varokaa nyt! kirjoitti:
No jaa, taas yksi peloton! Toivottavasti ei ole lapsia, tai ainakaan tyttöjä. Enpä antaisi pimeällä kulkea.
ole nyt jo hiljaa noiden vainoharhojesi ja pelkotilojesi kanssa. täältä et saa apua. soita jonnekin.
- Kiitos asunnosta
2 aikuista ja 3 lasta ihka supi suomalisia menossa siihen osoitteeseen ei pelota ollaan asuttu aieminkin stadin vuokra asunnoissa
- Kiitos asunnosta
eikä tuo reilu 3900 ole edes paljon viime talvena valmistuneeseen kaanaanpihaan oli hakijoita yli 15000 hakijaa silloin meitä ei onnistanut no nyt onnisti Kiitos Stadi
- ei ikinä murjuun!
noissa sossun asunnoissa joutuu nukkumaan vasara tyynyn alla. ihan millon tahansa voi tulla joku oven läpi sisään.
- oven läpi
Aika harvakseltaan noista ainkaan uutisoidaan, että joku olisi tullut oven läpi toisten asuntoon.
Poliisi kai joskus on jossain Suutarilassa mennyt johonkin kerhotilaan, mutta kai niillä jotain epäilystä sitten oli.....
- Kiitos asunnosta
Murju ja murju? Mielummin uudessa murjussa arabianrannassa kuin jossain omistus kämpässä Kontulassa. Eiran ja Ullalinnan porukka ei taida näillä sivuilla vierailla saati kommentoida.
- kiitos asunnosta
Ainakin siihen rapuun johon muutamme parin viikon päästä näytti kaikki asukkaat sukunimeltään olevan ihan tavis suomalaisia, ei tainnut olla edes yhtään suomen ruotsalaista nimeä. Kävin huvikseni rapun oven läpi kurkkaamassa kun olin katsomassa joko se on kuinka valmiin näköinen talo.
- ainakin joku
Sehän on hienoa. Tosin meidän talossamme on myös suomalaisia nimiä, mutta niissä (joissakin) asuu pariskuntia, joissa vaimo on mamunäköinen. Taitaapi olla lumeavioliitto, ei ole miestä näkynyt (suomalaista), mutta kaikennäköisiä mamuja juoksee asunnossa. Joten ei nimi ovessa (suomalainen) vielä mitään todista. Näet sitten oikean tilanteen kun muutatte.
- ihana maa tää
Eikäs hesaan valmistu tänvuonna peräti rapiat yli 50 kpl. stadin kämppiä. Kuka ne sitten saa? 20 vuotta töitätehnyt VEROT maklsnut vai ei senttiäkään tienannut 5 loisunut elätti?
Jako pitäs mennä RAAsti jotusnumoron mukaan!!!! Mikään muu ei oo tasaarvoinen juttu.
Ja kuka hyötyy? NO rikkaat, joilla on vara pitää kymmeniä kämppiä ja vielä rikkaammat, jotka omistaa taloja. Tähän ei ole tulossa muutosta, kun rahalla saa valtaa.
Eduskunnan 2. lisärakennus on oikeesti tarpeton ja ninne voisi asuttaa satoja turhia asujia.- pako muualle
Niin ja nimenomaan mamuja. Saisivat eduskuntaherrat ja -rouvat vähän kokemusta mamuista. Jos vaikka tunkeutuisivat joka eduskuntaistuntoon! Ja olisivat ainakin näkyvissä näille herroille ja rouville. Nyt he eivät joudu mamuja kohtaamaan ollenkaan kuin paperilla.
Minäkin olin Helsingin kaupungin asuntojonossa yli kolme vuotta, enkä asuntoa saanut. Nyt asun Keravalla. Täällä ei juuri mamuja ole näkynyt, ei ainakaan montaa. Jos leviävät tänne asti, muutan taas paikkakuntaa. Olen asunut Helsingissä ja Vantaalla. Vantaalle muutin yhteen aikaan, kun oli vähemmän mamuja. Sitten heitä alkoi sielläkin näkyä joka käänteessä. Kerava on vielä siinä suhteessa kaukana, ei taida mamut viitsiä tulla niin kauas. Töissä heitä kyllä on, mutta asuvat ilmeisesti Vantaalla.
Menee monta päivää, ettei näy mamun mamua, mutta kun menen Malmille, muita ei juuri olekaan. - kiitos asunnosta
pako muualle kirjoitti:
Niin ja nimenomaan mamuja. Saisivat eduskuntaherrat ja -rouvat vähän kokemusta mamuista. Jos vaikka tunkeutuisivat joka eduskuntaistuntoon! Ja olisivat ainakin näkyvissä näille herroille ja rouville. Nyt he eivät joudu mamuja kohtaamaan ollenkaan kuin paperilla.
Minäkin olin Helsingin kaupungin asuntojonossa yli kolme vuotta, enkä asuntoa saanut. Nyt asun Keravalla. Täällä ei juuri mamuja ole näkynyt, ei ainakaan montaa. Jos leviävät tänne asti, muutan taas paikkakuntaa. Olen asunut Helsingissä ja Vantaalla. Vantaalle muutin yhteen aikaan, kun oli vähemmän mamuja. Sitten heitä alkoi sielläkin näkyä joka käänteessä. Kerava on vielä siinä suhteessa kaukana, ei taida mamut viitsiä tulla niin kauas. Töissä heitä kyllä on, mutta asuvat ilmeisesti Vantaalla.
Menee monta päivää, ettei näy mamun mamua, mutta kun menen Malmille, muita ei juuri olekaan.kyl teillä noita vainoharhoja riittää. mun mielestä paljon hankalampia naapureita on suomalaiset juopot kuin ykskään mamu. nyt kun asun täällä niin varmaan tässä talossa asuu jostain muualta tulleita vaikka ei meidän rapussa, meidän perhe oli asunto jonossa pari vuotta saatiin nyt sitten asunto ja muutama päivä asuttu ja täytyy sanoo et ollaan erittäin tyytyväisiä. näitä pitäisi vaan rakentaa paljon enemmän et olis oikeesti vaihtoehtoja järjettömän kallille omistuasunnoille
- kipee se on
Ei kuulunut mamu-paranoidien taholta niitä faktoja. Taitaa olla "faktat" luettu sieltä mamukriitikoiden sivuilta (mitä ne sitten ovatkaan) Samaa jargonia aina vaan, toki kun tuollaisissa harhoissa elää päivät pitkät, niin sairaaseen mieleen niistä tulee "faktoja"
- ilmaiseksi elävät
Mukava kaupungin asunnoissa on loisia ilmaiseksi.
- ikävää on se
Niinpä, me elätetään kaikki ne työttömät vätykset, jotka eivät viitsineet aikanaan koulua käydä, eikä kunnon ammattia hankkia. heidän yhteiskunnallinen status on "pitkäaikaistyötön".
Elämä on yhtä loisimista ja menee pääosin täällä mamuja haukkuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe122785- 282414
- 421817
- 491555
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411381
- 81335
- 521253
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115