Jo Radio Jerevan aikanaan vastasi:
Kommunismi on tuskallisin tie kapitalismiin.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Kuubalaiset joutuvat totuttelemaan veroihin/a1305583461684
Mitä on kommunismi?
4
53
Vastaukset
- Gulag-2
Itä- ja länsisaksalaiset lapset väittelivät aikoinaan Berliinin muurilla :
- Meillä on banaaneja ,totesivat lännen lapset.
- Meilläpä on sosialismi , kommentoitiin idän puolelta.
- Meillepä tulee myös sosialismi , vastattiin lännestä.
- No sitten teilläkään ei ole pian enää banaaneja, kuitattiin idän puolelta muuria. Onneksi myös Kiinassa on sekä kapitalismia että kommunismia - mutta ei porvarillista
monopolikapitalismia (patentteja, tavaramerkkejä, tekijänoikeuksia jne.). Toisin sanoen Kiina ei harjoita kulttuuri-imperialistista ulkopolitiikkaa kuten Valkoisen talon
pas kasaki ja EU-herrat.- Anarkia tulossa
Toi on muuten ihan totta.Kaiken pahan alku ja juuri monopolikapitalismi ja viellä tuho semmonen on kamalaa.
Se on viemässä länsimaat tuhon partaalle ja vienytkin jo.
Ei taloudet voi kasvaa ikuisesti sielläkin on raja olemassa.
Tavaroista tehdään entistä huonompia jotta niitä pitäisi ostaa useammin ja luonto ei kestä tätä enään.Mitä iloa on turhilla esineillä?Minulle ainakaan ei tule iloa jostain turhasta krääsästä lojumassa nurkissani.
Oli suuri virhe suomen lähteä mukaan rahaliittoon se tulee viellä maksamaan paljon.Miten näin pääsi käymään?Oliko siitä kansanäänestystä?Ei tainut olla.
Eikä mitään hyötyä suomalaisille ole myöskään ollut ö-luokan halpaduunareista joiden ammattitaito on vähintääkin kyseenalaista ja hometaloja valmistetaan heidän voimilla ja hinnat niissäkin korkeita ja näistä kaikesta kertyy semmoinen negatiivinen virta joka näkyy jo suomessa.
Elintaso romahtanut totaalisesti ja hullu jyrki vaan haluaa jakaa lisää veronmaksajien rahoja pitkin eu:ta jota se väittää vastuunottamiseksi ja reiluuden osoitukseksi.
Verotus lisää kuubalaista demokratiaa ja estää porvarien arvovallan eli köyhien riiston. Kysymys on toisaalta myös korruption kitkemisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
