ertert esiintyy valheellisesti kemian professorina
ertert valehtelee
12
95
Vastaukset
- murkuttaa
>ertert esiintyy valheellisesti kemian professorina
Kyllähän tuon nyt kaikki tietävät, sillä hänen kökkötraktorikirjoituksensa sen jo paljastavat kaukaa.
Kirjoituksiensa perusteella nuori vaikeassa murrosiässä. Missä ja milloin?
>ertert esiintyy valheellisesti kemian professorina
Sittenkö heräsit?- ertert sanoo
ertert sanoo: "minä olen kemian alan asiantuntija"
- kr
Miten kemian alan asiantuntija voi kuvitella että elottomasta aineksesta voisi syntyä elämää?
Ei ole ertti siis kovin hyvä asiantuntija. kr kirjoitti:
Miten kemian alan asiantuntija voi kuvitella että elottomasta aineksesta voisi syntyä elämää?
Ei ole ertti siis kovin hyvä asiantuntija.>Miten kemian alan asiantuntija voi kuvitella että elottomasta aineksesta voisi syntyä elämää?
No tuota, et ehkä ole kiireiltäsi huomannut mutta tiedehän on tuollaisen mahdollisuuden kynnyksellä jo nyt.
Jos tänään lyö vetoa että vuoteen 2025 mennessä elottomasta on saatu syntymään elollista, ei mitenkään välttämättä häviä vetoaan.
Joten esimerkiksi siten voi oikein asiantuntija kuvitella.Mistäs lähtien oikeitten asiantuntijoitten osallistuminen verkkokeskusteluihin on nikkihiiren mielestä ollut kiellettyä?
Kyllä alan maisteritasoakin voi tässä erittäin sekavassa seurakunnassa sanoa asiantuntijaksi. Lisenssistä puhumattakaan.kr kirjoitti:
Ei ole ertti siis kovin hyvä asiantuntija."Miten kemian alan asiantuntija voi kuvitella että elottomasta aineksesta voisi syntyä elämää?"
Koska sitä tapahtuu jatkuvasti ja sitä kutsutaan lisääntymiseksi. Jokainen solu rakentuu elottomasta materiaalista.
Minä en tiedä, miten ensimmäinen solu on syntynyt, mutta silti se ei tarkoita sitä, että sen syntyminen olisi mahdotonta. Meillä on paljon viitteitä molekyylien järjestäytymisestä ja mahdollisia reittejä solun syntymiseen. Millekään muulle kuin abiogeneesille ei lähtökohdat ole tarpeeksi hyvälää mallilla, että niistä saataisiin edes mitään tieteellistä hypoteesia. Abiogeneesin kohdalla hypoteesit ovat mahdollisia.
P.S. En ole missään väittänyt olevani professori, enkä ole väittänyt työskenteleväni yliopistolla. Jos et aloittaja ei ole vielä tietoinen siitä, että kemian alalla voi työskennellä ammattilaisena muuallakin kuin yliopistossa, niin toivottavasti se on nyt selvää.
- .
ertert = Jori Mäntysalo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815