Alkaa nyppiä tuo Fonecta pikkuhiljaa niin että ajattelin irtisanoa sieltä kaikki sopimukseni, joita on siis fonecta.fi:ssä sekä eniro.fi:ssä. Hinnat vaan nousee jatkuvasti, ja koko ajan jotain pientä vikaa, muutaman vuoden aikana mm. puhelimessa sovitaan selvästi vuoden kertatilauksesta, hups, tilausvahvistuksessa lukeekin kestotilaus. Puhelinluettelomainoksen lasku on enemmän kuin on sovittu -aikaa tilauksesta laskuun kun oli useita kuulausia. Tietoihin lisätään oma-aloitteisesti hakusanoja joissa on jopa
kirjoitusvirheitä. Virheellisiä, huonoja kuvia lisätään meidän maksulliselle sivulle.. Nyt riittää.
Onko teillä kokemuksia?
Oletteko poistanut tietonne kokonaan vai jättääkö fonecta jotkut perustiedot noihin hakemistoihin?
Irti Fonectasta
14
3188
Vastaukset
- Saapas kuin tyhmä
Kuka hakee jostain fonectasta tietoa?
EI KUKAAN!- Marina
Puhelinmyyjät
- Hullu maksaa
Itse en ole koskaan senttiäkään maksanut millekään hakemistopuljulle ja tiedot näyttää kaikista löytyvän.
- pena vaan
Viimeisen vuoden aikana olen olen irtisanonut kaikki fonecta jutut. Ei ole sen suurempaa vaikutusta ollut, vain kassaan jää noin 2500 euroa enemmän. Yhden miehen puljussa kiva summa!
- wo die blomen sind
Fonectasta irti pääsy tuntuu olevan elämää suurempi tehtävä.
Tavalliselle ihmiselle tippuu luukusta 33.50 euroa maksava läpyskä, joka lojuu vuoden kunnes se kannetaan paperijätteeseen.
Fonecta kysymättä toimittaa uuden.
Fonectasta ei tietenkään ole vaivauduttu kysymään tarvitaanko.
On omaa ymmärtämättömyyttä kun maksaa tyhjästä.
Olen Kuopiossa rekrytoinut ikäisiäni katsomaan vanhustensa kirjahyllyt.
Rahastus loppuu ihan varmaan. - 2+11
wo die blomen sind kirjoitti:
Fonectasta irti pääsy tuntuu olevan elämää suurempi tehtävä.
Tavalliselle ihmiselle tippuu luukusta 33.50 euroa maksava läpyskä, joka lojuu vuoden kunnes se kannetaan paperijätteeseen.
Fonecta kysymättä toimittaa uuden.
Fonectasta ei tietenkään ole vaivauduttu kysymään tarvitaanko.
On omaa ymmärtämättömyyttä kun maksaa tyhjästä.
Olen Kuopiossa rekrytoinut ikäisiäni katsomaan vanhustensa kirjahyllyt.
Rahastus loppuu ihan varmaan.Ei minullakaan Fonectan kanssa sopimusta ole. Muutamia vuosia sitten oli ja huomattuani sopimuksen tarpeettomuuden, sanoin sen irti.
Seuraavan kerran, kun heidän puhelinmyyjänsä soitti, kerroin irtisanomisesta. Intti, että en ole sanonut irti. Lähetti tilausvahvistuksen. Asiakaspalvelu onneksi auttoi ja perui.
Toisen kerran kun soittivat, niin suljin puhelimen. Tilausvahvistus tuli kuitenkin. Taas asiakaspalvelu perui.
Soittoja tuli yleensä 5 - 6 kertaa peruutuksen jälkeenkin.
Nyt Fonecta on kuitenkin muuttanut tapojansa. Soitto tulee kerran vuodessa ja myyjä ei yritä pakolla saada sopimusta aikaiseksi. Jos kieltäytyy, niin enempää eivät häiritse.
Täysin tarpeettomia nuo maksulliset palvelut. Nimi ja numero näkyvät netissä ja painetussa luettelossa vaikka ei maksaisi centtiäkään.
Ehkä uudelle yritykselle, joka haluaa näkyvyyttä heti, ne ovat paikallaan. - Anonyymi
2+11 kirjoitti:
Ei minullakaan Fonectan kanssa sopimusta ole. Muutamia vuosia sitten oli ja huomattuani sopimuksen tarpeettomuuden, sanoin sen irti.
Seuraavan kerran, kun heidän puhelinmyyjänsä soitti, kerroin irtisanomisesta. Intti, että en ole sanonut irti. Lähetti tilausvahvistuksen. Asiakaspalvelu onneksi auttoi ja perui.
Toisen kerran kun soittivat, niin suljin puhelimen. Tilausvahvistus tuli kuitenkin. Taas asiakaspalvelu perui.
Soittoja tuli yleensä 5 - 6 kertaa peruutuksen jälkeenkin.
Nyt Fonecta on kuitenkin muuttanut tapojansa. Soitto tulee kerran vuodessa ja myyjä ei yritä pakolla saada sopimusta aikaiseksi. Jos kieltäytyy, niin enempää eivät häiritse.
Täysin tarpeettomia nuo maksulliset palvelut. Nimi ja numero näkyvät netissä ja painetussa luettelossa vaikka ei maksaisi centtiäkään.
Ehkä uudelle yritykselle, joka haluaa näkyvyyttä heti, ne ovat paikallaan.Ja minulla on sellainen, että peruin Kontakti Startti paketin viimevuonna loppussa. Mutta silti sopimus jatkuu 29.09.2024 asti, vaikka en tarvitse enää raha prkl kelpaa tulee laskuja! todella outoa tämä touhu!
- Foenctalainen
Tiedot:nimi, osoite, ouhelinnumero, kotisivuosoite, sähköpostiosoite, kartta ja reittipalvelu ja toimiala ovat Fonecta.fissä ILMAISET.Soitat vaan reippaasti Fonectan asiakaspalveluun ja päivität tietosi, jos on päivitetävää.
Myös pääpuhelinnumero finderissa, puhelinluettelossa ja numerotietusteluissa 020202 ja 118 ovat ilmaista ja asiakaspalvelu ottaa muutokset vastaan. - Anonyymi
Kokemukset juurikin tuollaiset. Kun soitat yritykseen alkaa järjetön selostus. Eikä vastata kunnolla kysymykseiin.
koko ajan pukkaa uutta ja suurempaa laskua ja vain 7 pv maksuaika laskuilla.
Sopparia ei ole tullut ennen palvelun aloittamista josta pääsis tarkistamaan sovitut asiat. - Anonyymi
Löytyykö tahoa joka auttaisi yrittäjää pääsemään Fonektan kierosta palvelusta eroon. Kun omat nappulat ei riitä noiden kanssa tappelemiseen.
Valehtelu on tuon firman 1 asia. Myyntitilanteessa ei kerrota vuosi sopimuksista. Vaan himona myydään lisää. 1v määräaikaisuus on pienellä präntillä kamppaniasta.
T. Tympääntynyt asiakas tuohon Suomen surkeimpaan yritykseen.- Anonyymi
Kerro nyt hiukan tarkemmin, millaista käytännön vaikeutta sinulla on jonkin tietyn palvelun irtisanomisessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt hiukan tarkemmin, millaista käytännön vaikeutta sinulla on jonkin tietyn palvelun irtisanomisessa?
Olen nyt irtisanonut kaikki sopimukseni. Nyt kun on ollut aikaa katsoa noita laskuja esim: laksutusjakso ei ole edes kk vaan 3 viikkoa. Karhukirjeitä tulee eri päiviälle kuin lasku ja vielä lisäämään epäselvyyttä ne kaikki on aina eri viitteillä joten seuranta on pyhä mahdottomuus. ja heidän Credi visor perintä yhtiö ei edes itse osaa omia laskujaan tulkita.
Jos yrittäjä vahingossa maksanut laskun vahalla viitteellä, rahoja ei palauteta vaan ne taitaa jäädä laskutus firmaan voi v....u kuinka saamarin sekavaa tällaista touhua .
Änkytetään vain että yrittäjän pitää huolehtia viitteet oikein. toki noinkin mutta kuulostaa olevan hyvin sairasta menoa noissa firmoissa.
Olisko kohta palkattava lakimies hoitamaan tuo sotku :O) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt irtisanonut kaikki sopimukseni. Nyt kun on ollut aikaa katsoa noita laskuja esim: laksutusjakso ei ole edes kk vaan 3 viikkoa. Karhukirjeitä tulee eri päiviälle kuin lasku ja vielä lisäämään epäselvyyttä ne kaikki on aina eri viitteillä joten seuranta on pyhä mahdottomuus. ja heidän Credi visor perintä yhtiö ei edes itse osaa omia laskujaan tulkita.
Jos yrittäjä vahingossa maksanut laskun vahalla viitteellä, rahoja ei palauteta vaan ne taitaa jäädä laskutus firmaan voi v....u kuinka saamarin sekavaa tällaista touhua .
Änkytetään vain että yrittäjän pitää huolehtia viitteet oikein. toki noinkin mutta kuulostaa olevan hyvin sairasta menoa noissa firmoissa.
Olisko kohta palkattava lakimies hoitamaan tuo sotku :O)En tiedä auttaako Kuluttajariitalautakunta? ei siinä kyllä häviä mitään jos heiltä kysyy apuja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä auttaako Kuluttajariitalautakunta? ei siinä kyllä häviä mitään jos heiltä kysyy apuja...
Hyvä on kysyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863358Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921899Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441591
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur951384Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671361Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267