Minulle ilmoitettiin, että olen erään suuren ketjun autoarvonnan voittaja. Sääntöjen mukaan (olin ne osallistuessa hyväksynyt) minun oli saavuttava määrättynä ajankohtana erääseen ketjun myymälään. Otin töistä palkatonta vapaata tätä varten, mutta sehän oli pieni hinta uudesta autosta. Myymälässä minusta otettiin valokuvia ja tehtiin haastattelu mainoslehteä varten. Oli todella pollea olo.
Sitten minulle selvisi, ettei autoa luovuteta minulle, jos minulla ei ole esittää kuittia ostotapahtumasta. Näin sanottiin säännöissä, jotka olin siis hyväksynyt. Kauhuissani vaimon kanssa käänsimme koko asuntomme ympäri emmekä kuittia tietenkään löytäneet. Pankista pyydetty tosite ei kelvannut. En voinut uskoa tapahtunutta todeksi!
Koska voittaja eli minut oli tavoitettu, ei arvontaa uusittu. Tämäkin luki säännöissä.
Naamani komeili autoarvonnan voittajana nettisivuilla ja mainoksissa, mutta auto siis jäi saamatta. Näin firma sai ilmaiseksi reilun firman maineen. Tuttavat ja sukulaiset tietysti onnittelivat tuoretta voittajaa ja sain selitellä miksen autoa saanut.
Tuon jälkeen en ole osallistunut yhteenkään arvontaan.
Minua huijattiin autoarvonnassa
Varoituksen sana
3
6974
Vastaukset
- rtutu
Etkä sen vertaa saanut aikaan että olisit kertonut mistä liikkeestä oli kyse?
- Anonyymi
Eihän kädettömältä tumpelolta nyt sellaista voi vaatia, eikä myöskään sitä että pitäisi ne ostokuitit tallessa.
- hkhkhkj
Ettei olisi joku Tokmanni konsernin liike. Muistelen nähneeni, et olisi joku kottero ollut arvottavana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121