Minua huijattiin autoarvonnassa

Varoituksen sana

Minulle ilmoitettiin, että olen erään suuren ketjun autoarvonnan voittaja. Sääntöjen mukaan (olin ne osallistuessa hyväksynyt) minun oli saavuttava määrättynä ajankohtana erääseen ketjun myymälään. Otin töistä palkatonta vapaata tätä varten, mutta sehän oli pieni hinta uudesta autosta. Myymälässä minusta otettiin valokuvia ja tehtiin haastattelu mainoslehteä varten. Oli todella pollea olo.

Sitten minulle selvisi, ettei autoa luovuteta minulle, jos minulla ei ole esittää kuittia ostotapahtumasta. Näin sanottiin säännöissä, jotka olin siis hyväksynyt. Kauhuissani vaimon kanssa käänsimme koko asuntomme ympäri emmekä kuittia tietenkään löytäneet. Pankista pyydetty tosite ei kelvannut. En voinut uskoa tapahtunutta todeksi!

Koska voittaja eli minut oli tavoitettu, ei arvontaa uusittu. Tämäkin luki säännöissä.

Naamani komeili autoarvonnan voittajana nettisivuilla ja mainoksissa, mutta auto siis jäi saamatta. Näin firma sai ilmaiseksi reilun firman maineen. Tuttavat ja sukulaiset tietysti onnittelivat tuoretta voittajaa ja sain selitellä miksen autoa saanut.

Tuon jälkeen en ole osallistunut yhteenkään arvontaan.

3

7466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtutu

Etkä sen vertaa saanut aikaan että olisit kertonut mistä liikkeestä oli kyse?

• Anonyymi

Eihän kädettömältä tumpelolta nyt sellaista voi vaatia, eikä myöskään sitä että pitäisi ne ostokuitit tallessa.

• hkhkhkj

Ettei olisi joku Tokmanni konsernin liike. Muistelen nähneeni, et olisi joku kottero ollut arvottavana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      53
      7665
    2. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      20
      7334
    3. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      171
      6849
    4. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      47
      6698
    5. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      76
      5700
    6. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      21
      5694
    7. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      101
      5455
    8. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      24
      3165
    9. Minne haluaisit

päästä kaivattusi kanssa ensimmäiselle yhteiselle matkalle?
      Ikävä
      50
      846
    10. Näytit tosi hyvältä

Myös uudella tyylillä. 😊
      Ikävä
      59
      808
    Aihe