Heippa!
Kun mä ostin hepan, niin sen edelliset omistajat oli tietysti antanu sille niitten mielestä hyvää ruokaa, mut mä haluisin vaihtaa vähä yksinkertasempaan ruokavalioon. Elikkä haluisin antaa sille racing prixiä ja sit siihe lisäks vaan jotai valkosipulijauhetta.
Oon kuullu et se ruoka pitää vaihtaa silleen niinku vähitellen, koska hevonen voi saada muuten ähkyn. Pitääkö niitä ruokia jotenki sekottaa toisiinsa tai otain ja jos pitää niin miten tiijän et se saa tarpeeks sit ruokaa vai saako se sit liikaa.
OLkaa kilttejä ja vastatkaa!! Kaipaan neuvoja!!!
Hevosen ruokinnan muuttaminen
Tietämätön
1
231
Vastaukset 1
- kokemuksella
Omalla kokemuksella vaihda se ruokinta vähitellen. Eli vaihda se prix sille ja katso mitä tapahtuu. Jos käy jotain esim. hevonen voi pahoim yms. muttei ole ähky lisää ruokaan jotain esim. mitä se on aikasemmin saanut. Toivottovasti auttoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479