Heippa!
Kun mä ostin hepan, niin sen edelliset omistajat oli tietysti antanu sille niitten mielestä hyvää ruokaa, mut mä haluisin vaihtaa vähä yksinkertasempaan ruokavalioon. Elikkä haluisin antaa sille racing prixiä ja sit siihe lisäks vaan jotai valkosipulijauhetta.
Oon kuullu et se ruoka pitää vaihtaa silleen niinku vähitellen, koska hevonen voi saada muuten ähkyn. Pitääkö niitä ruokia jotenki sekottaa toisiinsa tai otain ja jos pitää niin miten tiijän et se saa tarpeeks sit ruokaa vai saako se sit liikaa.
OLkaa kilttejä ja vastatkaa!! Kaipaan neuvoja!!!
Hevosen ruokinnan muuttaminen
Tietämätön
1
231
Vastaukset
- kokemuksella
Omalla kokemuksella vaihda se ruokinta vähitellen. Eli vaihda se prix sille ja katso mitä tapahtuu. Jos käy jotain esim. hevonen voi pahoim yms. muttei ole ähky lisää ruokaan jotain esim. mitä se on aikasemmin saanut. Toivottovasti auttoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450