Kuinka moni teistä kirjoittelee tänne näitä höpinöitään huumorimielessä? Ja kuinka monta nikkiä multinilkillä on, eli kuinka monta todelista eri henkilöä näistä humoristeista kertyy?
kreationistit
9
75
Vastaukset
- tanataaS
Tuskin täällä montaa oikeaa kretua on.. SamiA ja Jaakob saattaa olla, mutta muut on enemmän tai vähemmän pelkkiä trolleja
- kr
Tunnen nyt pienen omantunnon riipaisun.
Kirjoittelen vakavissani mutta evokkien pompottelu on silti tavattoman hauskaa heidän vajaatietoisuutensa vuoksi.
Huumoripuolesta vastaatte kyllä ihan itse, evokit.
Hikitissit ovat muka todistettu fakta, sanoi Apokin, yksi teidän viisaista. Hah ahhahh. Mutta hänhän onkin eri alan oppinut.- Uskovainen Uskis
"Hikitissit ovat muka todistettu fakta, sanoi Apokin, yksi teidän viisaista. Hah ahhahh. Mutta hänhän onkin eri alan oppinut."
:D
- kheee...
40 pros. jenkeist on trolleja
- däng däng
Ainoa vakavissaan oleva on SamiA. Loput ovat evokkitrolleja.
Uskovainen Uskis ja JC ovat jo kaltevalla pinnalla, ja on vain ajan kysymys koska he tahtomattaan ja huomaamattaan sanovat jotain joka lopullisesti paljastaa heidän trolliutensa.
"Uskovainen Uskis ja JC ovat jo kaltevalla pinnalla, ja on vain ajan kysymys koska he tahtomattaan ja huomaamattaan sanovat jotain joka lopullisesti paljastaa heidän trolliutensa."
Kumpikin heistä on selvästi täysin vakavissaan ja kirjoittavat parhaan ymmärryksensä mukaisesti. Se tietysti on vaatimatonta.itte.piru kirjoitti:
Saas nähdä kunhan aikaa kuluu...
Tosin UU tuntuu olevan aika maanisessa vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096