Miten PayPalista voi nostaa rahaa kun Suomalainen IBAN tilinumero on pidempi kuin mita PayPal hyvaksyy? Ja kasittaakseni Suomalaiset pankit eivat ota vastaan maksuja enaa silla vanhalla lyhyemmalla kotimaisella tilinumerolla.
PayPal ja IBAN tilinumero
7
7021
Vastaukset
- pei pälli
Ei siihen laiteta sitä iban numeroa, vaan suomalainen tilinumero ilman väliviivaa. Muistaakseni 14 merkkiä on tultava täyteen.
- EsaL-74
Oikeastaan pitäisi kysyä, miksi PayPal ei hyväky IBANIA.
IBAN on kuitenkin nykyään se ainoa virallinen tilinro. Pankit muuntavat toistaiseksi perinteisen numeron IBAN-muotoon. Siis toistaiseksi. Joskus tuo pavelu varmaan loppuu. - asdfh2
Itsekin menetin kolme euroa kun testailin tuota. IBAn-numerosta vain kylmästi pois FIXX, missä XX merkitsee siis kahta numeroa, pois. Niiden perusteella määritetään pankki, mutta jos kirjoitat muihin kenttiin Nordea ja Finland, ei näitä tietoja käytetä. TOimii hyvin!
- 17+1
Ei se XX ole pankki vaan tarkistusnumerot. Ja loppuosa IBAN-tilinumerosta ilman FIXX-alkua on se vanha perinteinen tilinumero.
- ei lopu
PayPal ei lopu mutta se on varma Euro häviää kohta.Jenkeissä ei käytetä IBAN koodeja ollenkaan vieläkäään ja PayPal on Jenkkiläinen.
- Ibaneesi
IBAN-laskurin löydät täältä:
https://www.nettilaskuri.com/raha/iban-laskuri - Anonyymi
siihen pitää laittaa se fi siihe alkuu sit se kokonainen tilinumero ilman välilyöntejä. Itellä ainaki toimi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136