Millaisissa paikoissa ja millaisiin vuorokaudenaikoihin olette törmänneet itsensäpaljastajiin tai -tyydyttäjiin?
Miten reagoitte nähdessänne sellaisen? Oletteko nähneet niitä usein?
Törmäsin äskettäin ensimmäistä kertaa sellaiseen. Kävelin puiston läpi yöllä palatessani yökerhosta, ja siellä parin puun takana pimennossa seisoi nuorehko jätkä tyydyttämässä itseään. Yritin kävellä rauhassa ohitse, näyttämättä että säikähdin näkyä aika tavalla, ja olla niin kuin en näkisikään koko miestä.
Mietin, olisiko pitänyt soittaa poliisille, mutta jotenkin asia tuntui sitten kotona niin vähäpätöiseltä, etten viitsinyt. Toisaalta ajattelin, entä jos mies raiskaa jonkun. Toisaalta ajattelin, että mies tuntui vain haluavan esitellä itseään ja koska oli yö eikä lapsia lähistöllä, annoin sitten asian olla.
Millaisia kokemuksia teillä muilla on ilmiöstä?
Itsensäpaljastajat
27
2566
Vastaukset
- tosi tarina
Noin 20 vuotta sitten eräälle naimisissa olevalle naiselle näytti itsensäpaljastaja vehkeitänsä, mitä teki nainen? sanoi että on noita ennenkin nähnyt ja jatkoi matkaa. Eiköhän nämä ole yleensä reppanoita että eivät tee mitään, vaikka toki säikympi nainen saattaa pelästyä.
- Anonyymi
Jaa "reppanat" ei raiskaa!?
Itsensä paljastajat eivät ole seksuaalisesti vaarallisia naisille eikä miehille.
Tämähän on jo tunnettua.
Poliisit ei lähde jahtaamaan paljastelijaa sillä se on hyödyyöntä ja syö resursseja!
Raiskaava päällekarkaus on ihan eri juttu ja ei liity paljasteluun. Silloin toimitaan toisella tapaa!
- 234342mies
Jep,ne paljastelijat nauttii vain katseista eikä fyysisestä kontaktista sillä hetkellä,mutta jos semmonen ihme käy että nainen huutaa "saako koskea" niin auliisti toki annamme koskea ja voit runkata tai vaan katsella vierestä kun lentää jonka jälkeen sanomme "kiitos sinulle,hyvää päivän jatkoa",olemme herrasmiehiä mutta emme mahda sille paljastelu taipumuksellemme mitään,paljastelijalla ei koskaan ole mitään väkisinottamisen tai väkivallan fantasioita päässään,hän yleensä asettuu näytille naisen kannalta turvallisen välimatkan päässä ottaen huomioon myös naisen,vaikka teko sinänsä on tietysti väärin ja laiton
- PeraPerwonen
Itse asiassa paljastelijoita on karkeasti ottaen kahta lajia. Toiset haluavat vain, että heitä katsotaan. Toiset ovat synkempiä seksuaalirikollisia, jotka usein aloittelevat paljastelulla ja siirtyvät vähitellen vakavampiin tekoihin, kuten raiskauksiin. Suurin osa lienee vaarattomia, mutta joukossa voi olla niitäkin, joille juuri se paljastelukerta on se, jolloin paljastelu ei enää riitä. Jos nyt paljastaja on riittävän kaukana tai istuu vaikka jossain, hänellä ei luultavasti ole muita tarkoituksia kuin esitellä kaluaan tai runkkaustaan.
Mutta kokemuksia kuulisin minäkin mielelläni, joko naisten tai paljastelevien miesten.- Marixa
Luulin todsaan että paljastelijat kertoo täällä.
Itse nautin esitellä persettäni ja pimppaani. Tissejä en niinkään mutta vilkkuu nekin ulkosalla koska olen naturisti. Nakurannalla ei sinällään pysty ketään yllättämään paitsi kusemalla julkissti. - varmasti
Marixa kirjoitti:
Itse nautin esitellä persettäni ja pimppaani. Tissejä en niinkään mutta vilkkuu nekin ulkosalla koska olen naturisti. Nakurannalla ei sinällään pysty ketään yllättämään paitsi kusemalla julkissti.missäpäin marixa liikuskelet:)olis mahtava tulla katsomaan.....
- Marina
Marixa kirjoitti:
Itse nautin esitellä persettäni ja pimppaani. Tissejä en niinkään mutta vilkkuu nekin ulkosalla koska olen naturisti. Nakurannalla ei sinällään pysty ketään yllättämään paitsi kusemalla julkissti.Itse nautin vaikka olenkin vanhempi nainen olla avonaisissa puseroissa ilman rinsikoita vaikka lolloni heiluu. Hameeen alla en kesällä pidä housuja ja on kiva vilautella nuoremmille miehille. Hyvää palautetta olen saanut. Siinsnä joskus rupee nuorikin sopivassa paikassa hieromaan munaansa kun seisoo.
- Kurrahaara
Marina kirjoitti:
Itse nautin vaikka olenkin vanhempi nainen olla avonaisissa puseroissa ilman rinsikoita vaikka lolloni heiluu. Hameeen alla en kesällä pidä housuja ja on kiva vilautella nuoremmille miehille. Hyvää palautetta olen saanut. Siinsnä joskus rupee nuorikin sopivassa paikassa hieromaan munaansa kun seisoo.
Hyi sinua Marina! Säikytteletkö kalkkunallasi nuorilta miehiltä ravat heidän uusiin ja kiihottaviin kurahousuihinsa?
- Anonyymi
Missä haluat kuunnella?
Jos ei lukeminen riitä?
- Ohikulkenut
Olen nähnyt itsepaljastajia tyydyttelemässä itseään omissa autoissaan, tai voisko niitä oikeastaan sanoa sittenkään itsepaljastajiksi, kuitenkin olen nähnyt kun ovat kaduvarressa parkanneet ja siellä masturboineet. Ei kai se taida olla paljastelua jos tekee sitä autossaan eikä roiku ikkunasta ulkona :) Yhdellä oli sellanen keinovagina jolla tyydytti, muut teki sitä ihan käsin.
- hettofhjmies
kyllä se taitaa ihan paljastelua olla kun asetutaan kadun varteen parkkiin runkulle,miksei ajeta vaikka maaseudulle jonkun metsätien varteen piilo runkulle,nähdyksi tuleminen "vaara" on aina olemassa keskustassa.juuri tätä jännitystä monet hakee kun eivät kehtaa ihan kokonaan paljastella,nämä autorunkkarit on niitä ujoimpia paljastelijoita,tiedän kun on omia kokemuksia ja kiihotun kalun näyttelystä
- klaukkalasta
Minä taas nautin marinan kaltaisista rouvista, jotka esimerkiksi kaupoissa käyvät ilman rintsikoita. Kiva katsoa kun nännit töpöttää puserossa. Pari kertaa olen päässyt kaupan parkkiksella panollekin mentyäni juttusille. Jättäkää rouvat ihmeessä rintsikat kotiin ja kaupasta voi sillain löytyä keppiäkin ihan yllättäen.
- ffsfmies
naisissakin löytyy näitä exhibitionisteja,tämä ihanan karvasen pimpan om rouva on näitä "kasinkäsin runkkaajia",liikkeistä näkee että nauttii kun on haarat leväällään,pääsispä ensin katselemaan ja lopuksi nuolemaan
http://xhamster.com/movies/1146852/hairy_pussy_exhibitionist_05.html- Anonyymi
HYVÄN NÄKÖINEN KARVANEN TUHERO
- Hupsoho
Tuolla liikenteessä liikuessani näkee pyöräileviä naisia joilla on hyvin lyhytlahkeisia shortseja jotka näyttävät todellakin rohkeilta. Ei voi välttyä ajatukselta että heidän tarkoituskin on näyttää itseään sieltä haaroistaan. Ei sieltä sen enempää näe kuin näkee uimarannalla bikineihin pukeutunella, mutta puetun naisen haaroihin näkeminen on eri juttu. Lyhyet hameet ovat myös piristäviä tapauksia mitä tulee niiden alta näkyviin "maisemiin" :) kesä on mukavaa aikaa!
- munat ikkunassa
olin parikymppinen ja tein koirani kanssa usein iltaisin korttelilenkin, usein oli erään kerrostalon ikkunassa mies munat ikkunassa ja runkkasi...poikakaveri kysyi aina että taasko se oli siellä ? tälle asialle olen monesti vielä parikymmenen vuoden jälkeen naureskellut. En koskaan saanut tietää kuka mies oli kun hän ilmeisesti seisoi jollain tuolilla että naama ei näkynyt, munat vaan :))
- paljastelustanauttiv
tuolilla pitää seistä et mulkun näkee paitsi jos ikkuna on maantasalla
- cfnm_haave
yleensä itsensä paljastaja ei ole väkivaltainen haluaa vain huomiota. Jos naiset ymmärtäisi kuinka paljon se merkitsee, että nainen vain katsoisi....
Minä olin viikko sitten Hyvinkään Sveitsissä uimassa. Siellä oli nainen jonka rinnat ei todellakaan pysyneet olkaimettomassa bikinissä sisällä. Oli mukava katsella. Mitä luulette tekikö hän sen tarkoituksella rinnat tuli ulos yli viisi kertaa.- Xexhib
Olen vuosia sitten paljastellut eri tavoilla naisille, ihan klassisimmilla tavoilla ja muilla tavoin. Halusin että kaluni nähdään, ei siinä sen kummempaa. Ikinä en tekisi naiselle mitään pahaa enkä uhkailisi, kunnioitan ja rakastan naista. Mutta, minusta on kiihottavaa jos vieras nainen on nähnyt kaluni.
- Anonyymi
Yhdellä parkkipaikalla missä kuntopolku ja maantie ja siellä liikkuu paljon porukkaa.
Monesti asuntoautossa vaatteet pois ja ulos autosta käveleen autoa ympäri tai jättää housut autoon ja menee metsään sellaseen paikkaa missä mut nähdään helposti.
Tulee todella kiimanen olo kun nainen kulkee ohi katsellen kun olen runkannut itseni kovaksi ja ympärileikattu isolla terskalla ja 16/5 posliini kaikessa komeudessaan nähtävänä- Anonyymi
On kyllä mukava kun taas on kohta kesä, niin voi olla ulkona paljastamassa jäykkä kullia ihanille naisille . Minulla on myös posliini seisokissa 18/5 oleva kulli . On kyllä nautinto runkkaa ja laukaista spermat kun tuntematon nainen näkee turvallisen välimatkan päästä, niin että nainen ei tunne itseensä uhatuksi.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä mukava kun taas on kohta kesä, niin voi olla ulkona paljastamassa jäykkä kullia ihanille naisille . Minulla on myös posliini seisokissa 18/5 oleva kulli . On kyllä nautinto runkkaa ja laukaista spermat kun tuntematon nainen näkee turvallisen välimatkan päästä, niin että nainen ei tunne itseensä uhatuksi.
M 64 CD 💃Sama täällä ja sattumoisin samankokoinen kulli myös. Ihanaa on kyllä esitellä erektiossa olevaa kyrpää naisille ja samalla vedellä esinahkaa edes takaisin. Tuolla kun puistossa otan kyrvän ja munapussit paljaaksi, kyrpä seisoo tanakasti vaikka vielä ei naisia ole näköpiirissä.
- Anonyymi
Nuorena 90-luvulla tuli esiteltyä pankkien ym. vastaavien siivoojille. Monet katselivat loppuun asti kun saivat olla turvassa lasien takana.
- Anonyymi
Nakurannalla on mahtavaa esitellä vaimoa ja itseään.
- Anonyymi
Just, nakurannalla on kiva kun naiset katsoo avoimesti kulliani, en malta kesää odottaa. Kiihkeitä hetkiä taas tiedossa.
- Anonyymi
On hyvä että naku rannat on muuttumassa ympäri eurooppaa enemmän eroottisemmaksi ja rohkeammiksi esittely paikoiksi. Me ollaan käyty niissä vaimon kanssa jo 6 vuotta vaimoa esittelemässä ja rouvan pillun on nähnyt jo varmaan sadat miehet. Runkkareita on nykyisin ihan kivasti. Meistä se on ihan luonnollista jos näkee kunnon stondiksen tai jos joku haluaa runkkailla.
Suomessa olisi hyvä ottaa rohkeampi asenne tuohon suuntaan ja varsinkin naisten tulla mukaan nähtäväksi rannoille. - Anonyymi
puistossa näin miehen runkkaavan olen ite mies vinkkasin luo otin suihin mahtavaa kun näitä löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943