Onko Siuntitossa ollut joskus sotainvalidien kuntotuspaikka tms? Missähän päin?
siuntiosta kysyn
5
251
Vastaukset
- toivotaan etoikein
Toivottavasti vastasin oikein....oli,tai on kuulemma ollut.Itse tänne muuttaja en tiedä ihan ihan tarkkaan.Nuorikin olen siihen historiaan.
Siuntion kartanoksiko sitä paikkaa nyt sanotaan on kirkonkylällä.
Sen jälkeen ne muuttaneet helsinkiin se nyk,veteraanikuntoutus ollut siuntiossa aiemmin niin käsitin..
Siis se paikka,
Mikä tää nyt on ainoo paikka missä kuntoutetaan sotaveteraanit suomessa??
Itse en tänne nykyiseen kuntoutuspaikkaan menisi,Parempiakin on suomessa..
Olin muualla. - Mummon kertomaa
Se on käsitykseni mukaan ollut jonkin linnan mailla.
- Siuntiosta
Harjulinna, nykyään pakolaisten vastaanottokeskus. Suitin kartanon pihapiirissä. Eli Kirkonkylästä 1km pohjoiseen Suitiantietäpitkin ja käännös vasemalle Suitiaan. Myöhemmin Siuntiossa on kuntoutettu sotaveteraaneja Siuntion Kylpylässä, nykyään Rantasipi Siuntio
- Siuntiosta
Korjaan : Suitia ja Suitian kartano
- nyt tiedän
Siuntiosta kirjoitti:
Korjaan : Suitia ja Suitian kartano
Kiitos! Jopas viimeinen tuli tietoa! Kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392803Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351442- 1211172
- 1081133
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131002Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867