Muistaneeko kukaan sellaista englantilaista sarjaa (joko70 tai 80-luvulta) kuin Kukkakimppu piikkilankaa? Ketä oli pääosissa jne.
Kukkakimppu jne
10
1980
Vastaukset
- Dennis Patterson
Muistan seuranneeni sarjaa ja pidinkin, mutta
en kovin hyvin muista sarjan sisältöä.
Sitä unohtaa näemmä ihan kokonaan sarjan jota on
seurannut. Toinen mitä ihan lapsena katsoin oli
"vaarallinen mutantti". Muistaakohan sitä kukaan.- Alli
...että joku muukin on seurannut. Muistan, että siinä nuori tyttö sekosi vanhempaan mieheen. Myöhemmin tuli raskaaksi ja kuoli. Jatkoa en muista.
- Anonyymi
Alli kirjoitti:
...että joku muukin on seurannut. Muistan, että siinä nuori tyttö sekosi vanhempaan mieheen. Myöhemmin tuli raskaaksi ja kuoli. Jatkoa en muista.
Jess..
- Anonyymi
Muistan. Googlella löytyy tietoa.
- Anonyymi
Muistan sarjan ja tykkäsin, tuli 70-luvun lopussa olin juuri saanut ensimmäisen lapsemme. Haluaisin niin nähdä uudelleen, oliko se todella niin hyvä...
- Anonyymi
Sarjaa en ole katsonut, mutta luin sen kirjana muutama vuosi sitten. Kirja vaikutti aluksi hyvältä, mutta loppupuolella se muuttui jotenkin epäuskottavaksi ja saippuaoopperamaiseksi. Odotin jotain muuta. Enemmän tykkäsin saman kirjailijan novelleista.
- Anonyymi
Muistan katsoneeni sarjaa, mutta muuta en muista ku sen piknikpaistin, jossa oli ananasta ja luumuja paistin viilloissa... Ja on muuten hyvää
- Anonyymi
Bouquet of barbed wire; sivusto löytyy Imdb.comista, mukana ainakin Frank Finlay ja Sheila Allen
- Anonyymi
MUISTAN KUULLEENI MTVEEN SARJOJAKO
Jaksothan löytyvät Youtubesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957