Olen 13-vuotias tyttö ja kirjoitan päiväkirjaa.
Minulla on 11-vuotias pikkusisko joka tietää päiväkirjastani!
Hän on kerran löytänyt ja lukenut sieltä juuri sen sivun,
missä luki että olen saanut poikaystävän! (tämä tapahtui 2kk sitten) Siitähän se meni heti kertoon äidille ja isälle...
Oli se sitten tosi ärsyttävää, en olis halunnu kertoo
vielä perheelleni poikaystävästäni.
Nyt vanhemmat toljottaa joka päivä mun luokkakuvaa
ERITYISESTI poikaystävääni...
Sisko on lukenut päiväkirjastani tämänkin
"Tänään pussasin poikaystävääni poskelle
ja hän hivelöi lantiotani, se tuntui ihanalta!"
Käskin kaveriani ottamaan kännykälläni kuvan minusta ja poikaystävästäni kun me pussaame HUULILLE!
Sisko meni kähmimään senkin kuvan esille...
Varmaan arvaatte jo, että se kuva meni myös isän ja äidin
katseltavaksi! Hitto kun ärsyttää!!!
Isän mielestä olen liian nuori pussailemaan
ja seurustelemaan. Isä on sanonut minulle kerran "Muista sitten pitää poikaystäväsi erossa intiimeistä alueistasi!"
Ei äitikään kovin innoissaan ole,
mutta ei se niin vakavasti ota pussailuani kun isä.
Sisko luki päiväkirjaani
Sisko paljasti
3
235
Vastaukset
- Paska sisko siul
Aika paska pikkusisko sulla.
- Sisko paljasti
Vaikka en olekkaan tällä hetkellä kovinkaan
ylpeä siskostani, en silti pidä siitä että haukut häntä paskaksi!
Ja itseasiassa hän teki tavallaan palveluksenkin...
Olisihan minun jossain vaiheessa kuitenkin kerrottava vanhemmilleni, mutten olisi kuitenkaan uskaltanut
vähään aikaan tehdä sitä.
- jk
vain niiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418