Se on paras scifisarja.Ainakin mun mielestä. Ketkä kattoo sitä?
TÄHTIPORTTI!!
16
2650
Vastaukset
- @maunet
...etsiä googlesta sellanen fanisvu ku Ades Tähtiportti. Sieltä löytyy kaikkee kivaa. Esim. Peleistä löytyy: Kysy Apophikselta ja sit voi tilata simssiin hahmoja.
- Jack O´neill
Mä katson tähtiportti oon kattonut joka ikisen jakson mitä telkkarista on tullut!
- Li§§ie
http://frozen-rose.org/cheyenne
Suomalainen Tähtiportti-foorumi! Asiasta kiinnostuneet heti rekisteröitymään sinne! :D - Marko-77
Joo onhan tuota Stargate SG-1 tulla katteltua. Tv:ssä menee 5. tuotantokausi ja Amerikassa alkoi todennäköisesti sarjan viimeinen 8. tuotantokausi. Tähtiportin sisarsarja Stargate: Atlantis alkoi myös pari viikkoa sitten. Saapa nähdä milloin se tulee Suomen tv:n.
Mä olen ostellut dvd:nä Tähtiportin tuotantokaudet 1-2 ja 4-6 sekä 7. tuotantokaudesta puolet. 3. kausi on lähes kokonaan tv:stä nauhoitettuna videolla. Hyviä jaksoja ja varsinkin nämä 5. tuotantokauden viimeiset jaksot ovat loistavia...Anubis uusi pahis Goauld ja lähettää mm. asteroidin kohti maapalloa...Asgårdi Thor joutuu Anubiksen vangiksi..Daniel Jackson "kuolee" ja poistuu sarjasta vuodeksi, mutta palaa 7. tuotantokaudella...eli siis aika mielenkiintoisia jaksoja siis luvassa syksyllä ja tulevaisuudessa!
Kannattaa siis katsella!
Morjensta!
Marko - Miksu
Ja aina vaan paranee katsoin juuri seitsemännen tuotantokauden jaksot Lost city,osa 1 ja osa 2.Olivat aivan mahtavia.
- Marko-77
Olen kuullutkin, että nämä 7.tuotantokauden viimeiset jaksot ovat kunnon kamaa! On suunnitelmissa hommata loputkin jaksot 7. kautta kunhan taas saa vähän rahaa säästöön. Mutta täytyy myöntää, että Tähtiportti on mennyt huomattavasti paremmaksi kuin mistä se alkoi. Minusta 1. ja 2. tuotantokaudet olivat hyviä, sitten 3. ja 4. kaudet eivät olleet kokonaisuuksina kovin hyviä. Mutta muutamia loistavia jaksoja löytyy sieltäkin. 5. ja 6. kausissa taso alkoi taas paranemaan ja nyt 7.kausi tuntuu olevan entistä parempi. Seiskassa tapahtuu myös muutoksia. Kuten se esim. että pitkäaikainen lääkäri Dr. Fraisier kuolee kaksiosaisessa jaksossa Heroes (Part I ja II). Samoin uuden presidentin astuessa virkaan Hammond joutuu lähtemään SGC:n johdosta ja siviilinaishenkilö tulee johtamaan SGC:tä. 8. kauden alussa Jack O'Neill ylennetään kenraaliksi ja hän saa SGC:n johdettavakseen. Carter ylennetään everstiksi ja hän saa SG-1:sen johdettavakseen ja mikä mielenkiintoisinta Teal'c saa hiuksia päähänsä :)! Nämä muutokset saavat varmasti sarjan maistumaan entistä paremmalta!
T:Marko - Marko-77
Marko-77 kirjoitti:
Olen kuullutkin, että nämä 7.tuotantokauden viimeiset jaksot ovat kunnon kamaa! On suunnitelmissa hommata loputkin jaksot 7. kautta kunhan taas saa vähän rahaa säästöön. Mutta täytyy myöntää, että Tähtiportti on mennyt huomattavasti paremmaksi kuin mistä se alkoi. Minusta 1. ja 2. tuotantokaudet olivat hyviä, sitten 3. ja 4. kaudet eivät olleet kokonaisuuksina kovin hyviä. Mutta muutamia loistavia jaksoja löytyy sieltäkin. 5. ja 6. kausissa taso alkoi taas paranemaan ja nyt 7.kausi tuntuu olevan entistä parempi. Seiskassa tapahtuu myös muutoksia. Kuten se esim. että pitkäaikainen lääkäri Dr. Fraisier kuolee kaksiosaisessa jaksossa Heroes (Part I ja II). Samoin uuden presidentin astuessa virkaan Hammond joutuu lähtemään SGC:n johdosta ja siviilinaishenkilö tulee johtamaan SGC:tä. 8. kauden alussa Jack O'Neill ylennetään kenraaliksi ja hän saa SGC:n johdettavakseen. Carter ylennetään everstiksi ja hän saa SG-1:sen johdettavakseen ja mikä mielenkiintoisinta Teal'c saa hiuksia päähänsä :)! Nämä muutokset saavat varmasti sarjan maistumaan entistä paremmalta!
T:MarkoKuva Teal'c:sta hiusten kanssa:
http://www.gateworld.net/sg1/s8/graphics/806_10.shtml - Janet
Marko-77 kirjoitti:
Kuva Teal'c:sta hiusten kanssa:
http://www.gateworld.net/sg1/s8/graphics/806_10.shtmlOlen katsonut kaikki stargatesta tähän mennessä tulleet osat.. 1-7 tuotantokaudet ja nyt 8:sta olen nähnyt 6 osaa.
Ehdottomasti paras sarja!
Teal´cin uusi tyyli on yllättävän sopiva, vaikka sen kaljuun oli jo ehtinyt tottua.
Stargaten heikoin tuotantokausi oli 6:s, sillä se hyppäsi liikaa avaruuden puolelle..
7. se palautuu takaisin kiertelemään planeettoja. Ja muutoksia tapahtuu 8.tuotantokautta ennen paljon.. Muun muuassa Tea´l´cin hiukset..
Stargate Atlantis on ok..
Heikommaksi sen tekee, että sarja pomppii kohtauksissa. Positiivista taas, että muutama sarjan päänäyttelijoista on ollut Tähtiportissa vierailijoina. Saa nähdä koska sarja näkyy Suomessa.
Tätäkin sarjaa paljon, paljon parempi on Stargate sg1! - Marko-77
Janet kirjoitti:
Olen katsonut kaikki stargatesta tähän mennessä tulleet osat.. 1-7 tuotantokaudet ja nyt 8:sta olen nähnyt 6 osaa.
Ehdottomasti paras sarja!
Teal´cin uusi tyyli on yllättävän sopiva, vaikka sen kaljuun oli jo ehtinyt tottua.
Stargaten heikoin tuotantokausi oli 6:s, sillä se hyppäsi liikaa avaruuden puolelle..
7. se palautuu takaisin kiertelemään planeettoja. Ja muutoksia tapahtuu 8.tuotantokautta ennen paljon.. Muun muuassa Tea´l´cin hiukset..
Stargate Atlantis on ok..
Heikommaksi sen tekee, että sarja pomppii kohtauksissa. Positiivista taas, että muutama sarjan päänäyttelijoista on ollut Tähtiportissa vierailijoina. Saa nähdä koska sarja näkyy Suomessa.
Tätäkin sarjaa paljon, paljon parempi on Stargate sg1!Kiinnostaisi tietää miten Suomessa asuva henkilö voi "saada käsiinsä" USA:ssa vasta näytettyjä jaksoja? Stargate SG-1:n 8. kauden jaksoja ei ole ainakaan DVD:nä saatavilla vielä. Itse olen ostanut videodivari.net:stä aina sen hetken uusimman Stargaten DVD:t. Asutko USA:ssa.
Tietty kai netin kautta voi imuttaa jos löytää jostakin sellaisen paikan, mutta netistä imutetut osat ovat heikkolaatuisempia kuin ostamalla saa. Itse haluan katsoa jaksot omasta tv:stä hyvälaatuisena. Odotan että jaksot ilmestyvät DVD:lle. Nyt on tilauksessa Stargate sg-1:n 7. tuotantokauden jaksot 13-22 eli DVD:t 35-37.
Marko-77 - ...
Marko-77 kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten Suomessa asuva henkilö voi "saada käsiinsä" USA:ssa vasta näytettyjä jaksoja? Stargate SG-1:n 8. kauden jaksoja ei ole ainakaan DVD:nä saatavilla vielä. Itse olen ostanut videodivari.net:stä aina sen hetken uusimman Stargaten DVD:t. Asutko USA:ssa.
Tietty kai netin kautta voi imuttaa jos löytää jostakin sellaisen paikan, mutta netistä imutetut osat ovat heikkolaatuisempia kuin ostamalla saa. Itse haluan katsoa jaksot omasta tv:stä hyvälaatuisena. Odotan että jaksot ilmestyvät DVD:lle. Nyt on tilauksessa Stargate sg-1:n 7. tuotantokauden jaksot 13-22 eli DVD:t 35-37.
Marko-77Taitaa vaan Markoa vituttaa kun ei tiedä miten sieltä netistä niitä "heikkolaatuisia" jaksoja saa :D :D :D Mahtaa jokainen huono jakso harmittaa kun hintaahan noille varmaan aika reippaasti kertyy.
- Marko-77
... kirjoitti:
Taitaa vaan Markoa vituttaa kun ei tiedä miten sieltä netistä niitä "heikkolaatuisia" jaksoja saa :D :D :D Mahtaa jokainen huono jakso harmittaa kun hintaahan noille varmaan aika reippaasti kertyy.
No eipä tuo nyt niin kauheasti harmita! Olen sen verran kova sarjan fani, että vaikka pystyisinkin katsomaan kaikki jaksot etukäteen netistä, niin ostaisin ne silti dvd:lle omaan kokoelmaani. :)
Mutta kieltämättä hieman harmittaa kun joku on jo nähnyt uusimpia jaksoja! :)
Marko-77 - ...
Marko-77 kirjoitti:
No eipä tuo nyt niin kauheasti harmita! Olen sen verran kova sarjan fani, että vaikka pystyisinkin katsomaan kaikki jaksot etukäteen netistä, niin ostaisin ne silti dvd:lle omaan kokoelmaani. :)
Mutta kieltämättä hieman harmittaa kun joku on jo nähnyt uusimpia jaksoja! :)
Marko-77Varsinkin silloin jos joku molopää kertoo juonipaljastuksia!! Kantsii lukea "varovasti" viestit :)
Ps. jos uteliaisuus herää niin pistää googleen taikasanan eMule. Se on hyvä aloittelijoille.
- Marko-77
Tänään tulee muuten aika hyvä jakso Tähtiporttia! Kahden tulen välissä (Between Two Fires). Siinä näemme miten Tollaneille lopulta käy! Jakso tuntuu jäävän hieman kesken, mutta voin vakuuttaa että ei 6. eikä 7. kaudellakaan ole tullut mitään Tollaneihin liityviä jaksoja mikä olisi antanut selkeyttä asiaan. Mutta hyvä jakso. Kannattaa katsella!
Ensi viikolla sitten tulee jakso nimeltä 2001 joka on jatkoa jaksolle 2010. Tulevaisuudesta tullut varoituslappu saa merkityksensä...hyvä jakso!
Marko-77 - Stig
Harmittaa nuo "juonen paljastajat".
Jokainen jakso, jonka näen ensimmäistä kertaa, on "uusi" minulle.
Joissakin viesteissä varoitetaan juonipaljastuksista, mutta ei tässä ketjussa.
Ei harmita etten ole nähnyt atlantista tai viimeisimpiä USA:ssa esitettyjä jaksoja.
Enemmän harmittaa nuo paljastelijat, pitäköön mölyt mahassaan. Tai ainakin otsikossa varoittavat juonipaljastuksista. - Fani
Tähtiportti on yks ehdottomasti parhaimmista sarjoista mitä oon seurannu, hahmojen välillä on uskomaton henkilökemia, varsinkin Samanthan ja Jackin välillä ;) *viheltää* Oon kattonu noita kahdeksannen tuotantokauden jaksoja jo netistä, harmi ku maikkari pihtaa täällä koto suomessa noita jaksoja... grrrrrrrrr! meno vaan kiihtyy seuraavilla tuotantokausilla! :)
- Marko-77
Eilen tuli hyvä jakso Tähtiportista. Seuraava jakso oli sarjan 100. jakso ja siitä yritettiin tehdä jotenkin hauska. Minusta se epäonnistui täysin. Aika huono jakso siis tiedossa ensi viikolla. Mutta sitten päästään asiaan. 5.tuotantokauden jälkimmäisen puoliskon jaksot ovatkin sitten parempia kerta toisensa jälkeen. Kaksi viimeistä jaksoa ovat tosi hyviä!
Tsemiä!
Marko-77
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932