http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=263048
mutta katsoessani äidit ja tyttäriä ostoksilla taidan tietää mitä se on.
Minulla on vain poikia ja vaateraha oli nykytasolla 50-100 vuodessa.
Kuljin todella rääsyissä, joista työkaveri huomautteli, jouduin siis vielä puolustelemaan varattomuutta.
Ikävintä asiassa oli, etten itseltäni luopuessa kuitenkaan saanut täytettyä poikien vaatimuksia.
Isä kengitti poikia vaatimaan kaikkea, mitä muillakin oli, osallistumatta itse kuitenkaan kuin 1,5 kertaisella elatustukea vastaavalla elatusavulla...
Olen kuitenkin elämäni aikana taipunut, vaatteet ovat viimeiset hankinta jotka mieleeni tulee niukkojen rahavarojen vuoksi enkä yhä käytä yli 100 €/ vuodessa vaatteisiin.
En ole tunnistanut ennen itsessäni kateutta
menneen varjo
2
119
Vastaukset
- shadow of the past
No jep.
Juontajan maku tulee liikaa läpi valinnoissa.
Miltähän tuntuisi soppailla ilma laskun pelkoa? - shadow of the past
Kateus on vaikea määrittää..
Tavara & omaisuus kade en ole, mutta
kun näen rakkaus tunteita, on ne sitten ihmisten & eläinten tai eläinten & ihmisten välisiä, minä itken ja itken.. Ei itku tunnu pahalta vain pohjattomalta kaipuulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895