http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=263048
mutta katsoessani äidit ja tyttäriä ostoksilla taidan tietää mitä se on.
Minulla on vain poikia ja vaateraha oli nykytasolla 50-100 vuodessa.
Kuljin todella rääsyissä, joista työkaveri huomautteli, jouduin siis vielä puolustelemaan varattomuutta.
Ikävintä asiassa oli, etten itseltäni luopuessa kuitenkaan saanut täytettyä poikien vaatimuksia.
Isä kengitti poikia vaatimaan kaikkea, mitä muillakin oli, osallistumatta itse kuitenkaan kuin 1,5 kertaisella elatustukea vastaavalla elatusavulla...
Olen kuitenkin elämäni aikana taipunut, vaatteet ovat viimeiset hankinta jotka mieleeni tulee niukkojen rahavarojen vuoksi enkä yhä käytä yli 100 €/ vuodessa vaatteisiin.
En ole tunnistanut ennen itsessäni kateutta
menneen varjo
2
171
Vastaukset 2
- shadow of the past
No jep.
Juontajan maku tulee liikaa läpi valinnoissa.
Miltähän tuntuisi soppailla ilma laskun pelkoa? - shadow of the past
Kateus on vaikea määrittää..
Tavara & omaisuus kade en ole, mutta
kun näen rakkaus tunteita, on ne sitten ihmisten & eläinten tai eläinten & ihmisten välisiä, minä itken ja itken.. Ei itku tunnu pahalta vain pohjattomalta kaipuulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551