Pohjois-Suomea arvostellut kokoomuspoliitikko Harry Bogomoloff

Surkeita politikkoja

26

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdp mukana

Nämä juuri ja laisensa vouhkaa kunnilla

• Terveisiä pojut

Lapin yliopiston loppututkinnon suorittaneet BOG:n mukaan eivät sovi kun lumitöihin etelässä.Toista kokoomusmiestä ihan itkettää että Joensuun yliopistossa luettaisiin oikeustiedettä ????
      Hauskoja poikia nuo KOKOOMUSTAT

• ##

Hauskoja poikia nuo Sekoomuslaiset.

• Ylimielinen kokkare

- Lapin yliopistosta valmistuneita en ottaisi kuin lumitöihin, Bogomoloffin kerrotaan kirjoittaneen.

Tämmöisiä politikkoja ei saisi edes olla olemassa.
      He edustaa vain sitä kokoomus sisäpiiriä.
      Ylimielisiä oman edun tavoittelijoita.

• BOGOMOLOFF ON TÄYSIN OIKEASSA. AINOA OIKEA FARMASEUTTINEN TIEDEKUNTA ON HELSINGIN YLIOPISTOSSA!
        MYÖS ITÄ-SUOMI ON RESERVAATTIA.
        SIELLÄ ON MYÖS R.. NKIIMAA!

• Anonyymi

Samoin kokoomuksen sisäpiiriläiset ovat uusavuttomia sovinisteja eli naisten alistajia mm. oman edun tavoittelulla.

• Iso, hetero

Nimestä päätellen ryssäläinen. Vituttaa raukkaa. Sellainen paskapusilla päähänlyötävä surkimus.

• Notaari

Mitenkähän yliopistojen sijainti voi vaikuttaa opiskeluun? Paljon tasapainoisempia ja tietävämpiä tulee juuri Rovaniemen yliopistosta.

• ktt 2000

Muistan kun eräässä (ei helsinkiläisessä) suuryrityksessä nauroivat katketakseen näille "lapinmiehille" jotka pyrkivät töihin, kuulemma pitäisi laittaa ensin opiskelemaan oikeeseen yliopistoon muutamaksi vuodeksi niin olisivat ehkä päteviä avustaviin tehtäviin.

• Anonyymi

Tasapainoisempi ja tietävämpi on ympäröivän luonnon ansiota, sillä sitähän Rovaniemellä on enemmän kuin kehä III:n sisäpuolella tiedekunnasta riippumatta.

• Anonyymi
        ktt 2000 kirjoitti:

Muistan kun eräässä (ei helsinkiläisessä) suuryrityksessä nauroivat katketakseen näille "lapinmiehille" jotka pyrkivät töihin, kuulemma pitäisi laittaa ensin opiskelemaan oikeeseen yliopistoon muutamaksi vuodeksi niin olisivat ehkä päteviä avustaviin tehtäviin.

"pitäisi laittaa ensin opiskelemaan oikeeseen yliopistoon muutamaksi vuodeksi"

Silloinhan Lapin yliopisto on oikea opiskelupaikka, sillä etelän yliopistoissa tieteen filosofia on poistunut opetussuunnitelmista.

• hävettää hesalaisena

Tyypillistä pölhökokoomuslaista limboilua.
      Kerjäävät pohjoista ja maaseutua vieroksuvien ääniä hesalaisilta.
      Veljeskuntaan kuuluu myös Stubb ja Vapaavuori .

• stadin micce

eli olet asunut pari viikkoa stadissa? kukaan muu kuin pönde ei kutsu itseään "hesalaiseksi"

• TÖRKEÄ LOUKKAUS BOGO

”Lapin yliopistosta valmistuneita en ottaisi kuin lumitöihin.”

Minua ei ole koskaan loukattu näin paljon, olen kuitenkin huippuammattilainen ja Bogo vertaa minua johonkin amatööri luusereihin, tämä ei Bogo jää tähän.

t. Lumityöntekijä

• Voi ..kele

Mikäs se tämä ukko itse on koulutukseltaan...varmaan ostetut paperit sillä noin typerä ei ole voinut käydä mitään kouluja ja varsinakaan ainakaan korkeakouluja tai yliopistoja. Tämä jätkä on loukannut meitä pohjoisen ihmisiä todella pahasti! Luokaa vaan itse p.ska lumenne vai tiedättekö yleensä miten sitä lumilapiota edes käytetään? Ja mistä tämä jätkä on lähtöisin - ei ainakaan mikään perushesalainen nimestä päätellen..taitaa olla itsekkin joku maahanmuuttajan jälkeläinen!

• A.Stuppi.....
        Voi ..kele kirjoitti:

Mikäs se tämä ukko itse on koulutukseltaan...varmaan ostetut paperit sillä noin typerä ei ole voinut käydä mitään kouluja ja varsinakaan ainakaan korkeakouluja tai yliopistoja. Tämä jätkä on loukannut meitä pohjoisen ihmisiä todella pahasti! Luokaa vaan itse p.ska lumenne vai tiedättekö yleensä miten sitä lumilapiota edes käytetään? Ja mistä tämä jätkä on lähtöisin - ei ainakaan mikään perushesalainen nimestä päätellen..taitaa olla itsekkin joku maahanmuuttajan jälkeläinen!

http://hikipedia.info/wiki/Harry_Bogomoloff

• Anonyymi
        Voi ..kele kirjoitti:

Muuta en tiedä kuin sen, että Bogon taustat ovat kotoisin ryssänmaalta. Putinismi on nostanut päätään myös "stadin" kokoomuspiireissä.

• Anonyymi
        Voi ..kele kirjoitti:

Tämä putinisti Bogomoloff kuuluu takaisin sinne, mistä on tullutkin eli Puten ja Kirillin huostaan. Hän ei tiedä, että EU-Suomea on kehä III:n ulkopuolellakin.

• Ylimystöä mielestään

Venäjän Mokuloffeja

• Näin on näreet????

Vaekka lie molotohvin avioton poeka.....? Samoja ryssie kuitenni.

• suuttunut verisesti

Ja vielä tää SEKOOMUS on suomen suurin puolue! Voi elämän kevät! Tuollaisia SEKOJA jotka päästelevät suustaan tuollaista p.skaa puolue pitää sisällään. Vapaavuorikin vaan puhutteluun typerästä ja loukkaavasta lausunnostaan..Tämähän on myös rasismia kun kaikki mikä ei ole kehäkolmosen sisäpuolella, on näiden huru-ukkojen mielestä pelkkää p.skaa ja muualla ei tarvis olla mitään elämää! Mutta eihän nämä joudu mihinkään vastuuseen sanomisistaan, anna olla jos perussuomalaiset sanoisivat tuollaista niin niitä passitettais jo suurinpiirtein vankilaan!

• Anonyymi

Itääköpuheiss totuuden siemen?
      Yliopistojen taso vaihtelee ja liian monet yksiköt syövät resursseja...

• Anonyymi

Kekkonen halusi luovuttaa koko Lapin venäjälle. Vaihtona pala Karjalaa..

• Anonyymi

Ainahan lappalaiset ovat sanoneet että etelän vetelät vievät heidän rahansa. Erotetaan lappi muusta Suomesta, eikä senttiäkään avustus ym rakennerahaa

• Anonyymi

Sinä urbaani tollo et tiedä, että lappalainen on saamelaisen haukkumanimi, ja lappilainen ja saamelainen ovat eri asia.

Erotetaan mieluummin kehä III:n sisäpuoli muusta Suomesta, ja kaikki avustus-, rakenne- ym. rahoitukset kehä III:n ulkopuolelle.

• Anonyymi

Tarjotkaa äkkiä töitä potkut saaneelle Bogomoloville, kelpaa kevyisiin lumi- ja jäähommiin Lapissakin, keskikokoinen lapio riittää. Hän jäätyi entisessä pestissä Jäähallisäätiön puheenjohtajana.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe